Ja men så skal der virkelig også masser af kærlighed fra Bo's side, for at få han til at shine. Bo skal ville ham og tro på ham.
Transfer sommer 2021
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
-
Jesper BW1100
Re: Transfer sommer 2021
Han kunne samle kegler resten af hans kontraktperiode for min skyld. Magter ikke at se på sådan noget skaberiSahl skrev: ↑31. aug 2021, 19:15Håber han ryger til alt andet end AGF efter det. Helst noget langt langt væk, måske en lille klub i Tyrkiet.
Han er bare baby face. Og tygger for meget tyggegummiJesper BW1100 skrev: ↑31. aug 2021, 19:18Han kunne samle kegler resten af hans kontraktperiode for min skyld. Magter ikke at se på sådan noget skaberi
-
Jesper BW1100
Det er jeg egentlig ligeglad med. Han må tygge alt det tyggegummi han vil og se ud præcis som han vil.JBT skrev: ↑31. aug 2021, 19:19Han er bare baby face. Og tygger for meget tyggegummiJesper BW1100 skrev: ↑31. aug 2021, 19:18Han kunne samle kegler resten af hans kontraktperiode for min skyld. Magter ikke at se på sådan noget skaberi
Jeg gider bare ikke se på han skaber sig.
Nu har han så slettet opslaget, men skaden er sket og det er gennemført kalkuleret.
Man bør bare stå fast og ikke bukke under for den slags pres
Skal vi krydse fingre for en bombe eller to til klokken 20? Det begynder godt nok at spidse til. Og der virker til at være nada rygter på ind-siden.
/ ABT

Mikael vil tydeligvis rigtig, rigtig gerne til AGF, og har sagt nej til et lukrativt russisk skifte (ifølge bold.dk)
Tidligere i dag har hans onkel vist kommenteret en AGF-tilhængers opslag omkring Mikaels mulige skifte til GF med ordene: "han er ikke for dyr, problemet er hans klub ikke vil sælge til en anden superligaklub, desværre for ham og for AGF." Mikael har selv svaret på det med grinesmiley og hvor han mon har den info fra.... https://twitter.com/EinarSveinn/status/ ... 6198223874
Tidligere i dag har hans onkel vist kommenteret en AGF-tilhængers opslag omkring Mikaels mulige skifte til GF med ordene: "han er ikke for dyr, problemet er hans klub ikke vil sælge til en anden superligaklub, desværre for ham og for AGF." Mikael har selv svaret på det med grinesmiley og hvor han mon har den info fra.... https://twitter.com/EinarSveinn/status/ ... 6198223874
Cajuste bliver. Bekræftet
Så er vi for alvor ude i farcen. 11 kampe han potentielt kunne have spillet nogle af. Så ved jeg godt han kunne være blevet skadet, eller øget hans værdi, sådan er der så meget. Men det er malurt i bægeret, hos de ellers så normalt gode købmænd på heden.
Giver også god mening at man tynder ud, for at Jens kan blive og booze midtbanen sammen med Evander og Rapha.
Så står man bare med udfordringen til vinter - eller næste sommer, hvor de alle 3 har salgspotentiale.
Jeg er lidt sammenbidt over det. Det må Jens også være. Men en god spiller med et bundniveau højere end mange andre i klubben, det er og har han.
Senest rettet af JBT 31. aug 2021, 19:49, rettet i alt 1 gang.
Gravesen og Steinlein til sponsorarrangement