De femten point mangler på kontoen.
Så kan man tabe i Brøndby og Parken - ovenstående skal jo bare vindes. Suk.
Jeg vil ikke laste Cools for den, selvom han kommer til at ligne skurken. Wind flår Cools ned med et riv i trøjen uden for dommerens synsvinkel, og da Cools falder, griber han så i Winds trøje.
Jeg er fuldstændig enig.Lund7400 skrev: ↑20. maj 2021, 09:47Jeg er stadig ikke kommet mig over, at vi missede endnu en matchbold - og igen efter at have været foran.
Vi havde en stor sætbold i Farum, smidt.
Vi havde en matchbold i Brøndby, smidt.
Vi havde en gigantisk sætbold mod Randers hjemme, smidt.
Vi havde en gigantisk sætbold i Parken, smidt.
Havde vi vundet bare én af de kampe, så havde vi med 99 % sandsynlighed stået med guldet.. Det er sgu bittert at tænke på. Og hvorfor skulle vi tage vare på en eventuel femte matchbold, som vi kan få foræret af AGF i aften? Jeg kan ikke se de gode argumenter.
Jeg er enig i at der gives begge veje i duellen, men hvis ret skal være ret, har Cools fat i Wind først med to hænder, hvorefter Wind griber fat i Cools trøje med én hånd. Når dommeren vælger at dømme straffesparket i første omgang, er det svært for VAR at omstøde straffesparkskendelsen, da der kan argumenteres for at Cools er den første, der tager fat og dermed begår en forseelse. Derfor kan der i mine øjne heller ikke være frispark til Cools. Straffesparket kan i mine øjne forsvares, men min største tvivl ligger i om det røde kort er korrekt. Da Cools indledningsvis griber fat i Wind og dermed begår en forseelse, er Wind ikke retvendt, og han fratages dermed ikke en oplagt scoringsmulighed. Da Wind bliver retvendt og falder, er der tale om en oplagt scoringsmulighed, men man kan argumentere for at de på dette tidspunkt er lige gode om det, da Wind på dette tidspunkt også har fat i Cools, og det er i så fald ikke der forseelsen ligger.Acebone skrev: ↑20. maj 2021, 08:51Jeg vil ikke laste Cools for den, selvom han kommer til at ligne skurken. Wind flår Cools ned med et riv i trøjen uden for dommerens synsvinkel, og da Cools falder, griber han så i Winds trøje.
Den rette dom var frispark til Cools. Det er sgu lidt beskæmmende, at VAR ikke kan fange sådan en. Jeg klandrer ikke dommeren, for han kunne kun dømme det, han så.