Superligaen 19/20

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Steffen am

Re: Superligaen 19/20

Indlæg af Steffen am »

Hvad er det man siger, historien bliver først skrevet i fremtiden.

Mange havde sagt Midtjylland solgte guldet med salget af Sørloth, Novak og Nissen.
Men endte som bekendt meget godt.
Tænker ret forståeligt mange vil sige FCK solgte mesterskabet med Soteriu, så må vi se hvordan det går.

Vil ikke afskrive FCK, da det jo som bekendt stadig er FCK, og 7 point kan hurtig få ben at gå på med 2 indbyrdes kampe, hvoraf en er i Parken (og noget med dommer).
Men ser godt nok svært ud for dem. Tænker næsten de sidste kampe i grundspillet er det mest spændende.

8-10 kampe for FCK på 31 dage, med den trup FCK har. Spændende.

Ravnen skrev:
19. feb 2020, 14:23
Jeg køber altså ikke den præmis om at det er flot de "kun" er 7 point efter, fordi de har spillet Europa League. At spille EL er en motivationsfaktor i sig selv. Ståle får det nærmest til at lyde som en sur pligt og verdens største undskyldning for at vi er foran dem. Hvis FCK vil være den storklub, som de puster sig op til, så skal de kunne håndtere at spille med i flere turneringer uden at det påvirker deres præstationer.

Jeg er ved at være træt af den undskyldning om at vi har det så meget nemmere, den bliver gentaget om og om igen indtil det fremstår som den skinbarlige sandhed. Det er noget vås. FCK har så rigelig økonomi til en bredere trup, men de har valgt ikke at have en bredere trup, og udtrættes deres spillere så af den grund så er det alene deres eget ansvar.
Men bliver spændende at se.

Mener du da ikke at nederlaget mod Esbjerg var pga. deres Europa kampe.
Nåår nej ;)

Men de skal vel lægge deres undskyldninger et eller andet sted.
Ligesom med deres græstæppe, at den skulle skiftes fordi de spillede åh så mange kampe. Men hvis man faktisk tæller kampene, var det lidt godnat.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Med al respekt for Esbjerg og deres flotte placering i ligaen.. nej :D ;)

Ståle er en mester i det spil i medierne, han forsøger klogt at tage presset af sine spillere.

Kim

Indlæg af Kim »

I dag Søndag kl. 16 må Junior Brumado gerne få vil på målbylden i :sif: - :fck: og gerne med hattrick, og hvor jeg håber på ham i dag :fcm: :fcm: :fcm

/Kim

MFKM

Indlæg af MFKM »

Brumado er startet rigtigt godt med flere gode aktioner, og nu involveret i 1-0 målet - kom så Silke!

MFKM

Indlæg af MFKM »

Krydrer en ellers fantastisk indsats med et dumt rødt kort - men han har været stærkt medvirkende til at FCK smider point mod Silkeborg i dag.

Virkelig en skam han må sidde ude næste gang, han gjorde det utroligt godt i dag.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Hold da op et lige et opgør.
Flot spil af Silkeborg ikke dominerende af FCK.

Er jeg for farvet, eller lidt heldigt for Stage han ikke får rødt for hans nødbremse,
og lidt uheldigt for Brumado at det giver rødt?

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Du er da aldrig farvet, Steffen :)

Fedt og helt uventet at FCK taber 5 point til to bundhold i forårsstarten. Vi takker og bukker
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Ja det er en perfekt start på foråret. Efter de her to kampe fra FCK, så tror jeg ikke at de bare vinder resten, de kommer til at smide flere point.

UlveLars

Indlæg af UlveLars »

Ravnen skrev:
23. feb 2020, 22:06
Ja det er en perfekt start på foråret. Efter de her to kampe fra FCK, så tror jeg ikke at de bare vinder resten, de kommer til at smide flere point.
Startende på søndag mod et velspillende AaB mandskab efter en hård tur til Skotland :)

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

UlveLars skrev:
24. feb 2020, 07:06
Ravnen skrev:
23. feb 2020, 22:06
Startende på søndag mod et velspillende AaB mandskab efter en hård tur til Skotland :)
Ja det kunne meget vel blive tilfældet. Tror ikke der er en særlig god tro på egne evner i Fck lige pt.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

mousebreaker skrev:
23. feb 2020, 18:40
Du er da aldrig farvet, Steffen :)

Fedt og helt uventet at FCK taber 5 point til to bundhold i forårsstarten. Vi takker og bukker
Når når ;)

Men skal siges at jeg har set den igen, og tænker at dommerens skøn, virker ret fornuftig ;)
Så blev måske lige grebet af stemningen ;)

Og kan så også se at Stages gule kort er takseret til 6 point, hvilket virker fair.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Det er måske AGF som FCK skal til at holde øje med? De har pt. en kamp mindre end FCK, vinder AGF den kamp så er der kun fem point op til FCK..

Matjavsen

Indlæg af Matjavsen »

Ravnen skrev:
24. feb 2020, 21:42
Det er måske AGF som FCK skal til at holde øje med? De har pt. en kamp mindre end FCK, vinder AGF den kamp så er der kun fem point op til FCK..

Så skal vi jo næsten lave en AGF, jeg nægter at tro på at AGF vinder alle kampe fra nu.
Lad os sige at de vinder alle på nær 3, så skal vi tabe 23 points, det er godt nok mange

kopi

Indlæg af kopi »

Matjavsen skrev:
24. feb 2020, 23:18
Ravnen skrev:

Så skal vi jo næsten lave en AGF, jeg nægter at tro på at AGF vinder alle kampe fra nu.
Lad os sige at de vinder alle på nær 3, så skal vi tabe 23 points, det er godt nok mange
Jeg tror nu nok det er FCK der menes skal holde øje med AGF.. Det er i hvert fald sådan jeg læser det ;)

Matjavsen

Indlæg af Matjavsen »

kopi skrev:
25. feb 2020, 08:44
Matjavsen skrev:
24. feb 2020, 23:18
Ravnen skrev:

Jeg tror nu nok det er FCK der menes skal holde øje med AGF.. Det er i hvert fald sådan jeg læser det ;)
Ahhhhhhh.

Var måske en anelse for træt igår

Besvar