Der er godt humør
https://twitter.com/101greatgoals/statu ... 4817123328
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... b_fullBody
Du er nu en venlig mand, RavnenRavnen skrev:Jeg synes Kadlec gjorde det fremragende. Den friløber var et rigtig godt løb, hvis han havde været lidt mere kampskarp havde han vel nok scoret på den, eller lagt afleveringen til Sisto. Der var også momenter hvor Kadlec tydeligvis har brug for at lære sine nye medspillere at kende. Men alt i alt leverer han en fin indsats og det lover godt for fremtiden.
Enig. Syntes heller ikke at Kadlec var i nærheden af fremragende tvært i mod. Han spillede vel som forventet og gjorde det OK. Det er tydeligt at han mangler kampe, skarphed og nok også noget selvtillid, men mon ikke at det kommer.mousebreaker skrev:Du er nu en venlig mand, Ravnen
At kalde Kadlec's præstation fremragende er alt for venligt, men han præsterede ca hvad jeg forventede. Flere har ifbm den friløber nævnt muligheden for at spille Rilwan (ikke Sisto) Han kigger sig faktisk over skulderen hurtigt, og Rilwan er fuldstændig med, så ja han kunne godt have trillet den til højre. Jeg synes dog at en ægte målscorer skal have det i sig at han bare har fuld fokus på målmanden, bolden og få lavet en god afslutning. Ikke noget værre end at lægge en dårlig aflevering så chancen løber ud i sandet. Så hellere se at keeperen tager den enkelte gange
Flot og et stort tillykke.Steffen am skrev:Kian på rundens hold for UEFA.![]()
http://www.uefa.com/uefaeuropaleague/ne ... +team+week
Tak for diverse linksSteffen am skrev: Kian på rundens hold for UEFA.![]()
http://www.uefa.com/uefaeuropaleague/ne ... +team+week
Bemærk også at Uniteds målmand er på. Siger lidt om kampen.
Jeg er helt enig. Det der med at det er et 50/50 opgør i Manchester. Luk nu arret. Normalt siger man at et udebane resultat på 1-2 er et ganske fornuftigt resultat for udeholdet. Når man så samtidig lægger til at Manchester United er så meget bedre spiller for spiller som de reelt er, uanset kampen i aftes, så det bare helt at miste jordforbindelsen at nævne at vi er mindst 50/50 (som Steinlein eks gjorde det). Bevar en ydmyg tilgang, det ville være klædeligt - og kæmp så røven ud af bukserne på torsdag. Der skal stadig et mindre mirakel til for at gå videre, selvom vi står bedre end vi kunne have drømt om.Steffen am skrev: Lyder til der er flere der har fart på, med at vi nu er favoritter, United er et tegneseriehold osv.
2-1 er nu stadig et brugbart resultat for United og vi er bestemt ikke videre endnu. Godt at vores kampanfører holder benene på jorden.![]()
Er sådan set enig med dig langt hen af vejen.TrueWolfMidt skrev:Husk nu. Kadlec fik ikke meget spilletid i Tyskland. Han skal først nu til at genfinde formen, efter for ham et skuffende ophold i Tyskland. Nu er han kommet ind på et hold, hvor der kæmpes side om side og hvor kammeratskabet står højt på listen over ting som Fcm også er gode til. Tror nu nok, at alle vores nye spillere hyggede sig til Rilwans, Onuachus og Piones dans i omklædningsrummet efter sejren ovver Manchester United. Giv ham lidt tid som vi gav Duncan, så skal vi nok få hele hans potentiale at se, bare vent og hav lidt tålmodighed.
Havde tænkt på noget positivt opmærksomhed, men de tal du præsentere der er jo helt vildt.Lund7400 skrev:Jeg er fuldt på linje med, at det af Steinlein er uprofessionelt og torskedumt, at stå og kalde samlede avancement for 50-50. Vi SKAL over og score på Old Trafford for at have en chance, og det kan blive svært nok i sig selv.
Jeg har efter kampen, og i løbet af dagen i dag, noteret mig betydningen af denne sejr rent kommercielt. FCM's sejrsvideo er pt. set 2,5 mio gange, Facebook-følgerne på FCM er steget 15.000(!) eller knap 50 % siden i forgårs, og FCM er i medierne (incl. Facebook) overalt! Den eksponering er sandsynligvis mindst ligeså meget værd som de 8-10 mio gårsdagens begivenhed indtægtsførte, såfremt der er kvalitet i den kommercielle afdeling til at lave spin-off på den! Det kan være vitalt i at bringe klubben skridtet videre.
Ingen kan være i tvivl om Kadlecs spidskompetencer og niveau til den danske lige. Han er vel et af top 5 af for største navne som er hentet til ligaen nogensinde og jeg har aldrig haft større forventninger til en FCM stigning. Min bekymring på Kadlec går udelukkende på indstilling. Med et prædikat som Bendtner light i hjemlandet, har vi jo set hvad en dårlig indstilling kan gøre ved et tidligt udråbt kæmpe talent.Ravnen skrev:Kadlec arbejdede stenhårdt, konstant bevægelig. Men det der gjorde ham fremragende i mine øjne, er hans øje for spillet, han er enormt god til at placere sig. Han brænder friløberen, men det er alligevel et flot eksempel på hvor dygtig han er. Når han er spillet ordentlig ind på holdet og er kommet i kampform, så bliver han ustyrlig. Og ja, det er nok venligt, men omvendt, havde han scoret på friløberen havde alle hyldet ham nu, forskellen er hårfin, jeg synes også en rigtig angriber selv skal tage chancen i stedet for at give ansvaret videre, Rilwan kunne også have brændt den, og så ville vi have tænkt hvorfor pokker Kadlec ikke selv forsøgte
:
Til gengæld husker jeg en situation i 2. halvleg, hvor Kadlec i højre side af banen forsøger at spille på tværs af banen. Bolden bliver opsnappet, og Kadlec tager et hidsigt tilbageløb, så der kan også findes situationer, hvor hans returløb var eminente.Mike80 skrev:Jeg var ærligt skuffet over Kadlec igår som eneste mand! Ikke fordi han mistede et par bolde eller brændte sin friløber men fordi jeg undervejs i kampen så en attitude jeg ikke håber bliver gennemgående. Se Feks. Hans returløb i det 25 min! Hvor han selv har et blodtab og fortsat står som 2. Forreste mand da vi senere tilbageerobrer! Den skal vi have ændret. Glen var fantastisk til netop den del hvor individualister som Feks. både Sisto og Olson jo fremstår som 100% holdspillere idag og aldrig kan klandres arbejdet begge veje. Jeg håber Thorup kan gøre det samme med Kadlec.Ravnen skrev:Kadlec arbejdede stenhårdt, konstant bevægelig. Men det der gjorde ham fremragende i mine øjne, er hans øje for spillet, han er enormt god til at placere sig. Han brænder friløberen, men det er alligevel et flot eksempel på hvor dygtig han er. Når han er spillet ordentlig ind på holdet og er kommet i kampform, så bliver han ustyrlig. Og ja, det er nok venligt, men omvendt, havde han scoret på friløberen havde alle hyldet ham nu, forskellen er hårfin, jeg synes også en rigtig angriber selv skal tage chancen i stedet for at give ansvaret videre, Rilwan kunne også have brændt den, og så ville vi have tænkt hvorfor pokker Kadlec ikke selv forsøgte
:
Mike