Transfer Vinter 2014/2015

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Uldkraemmeren

Re: Transfer Vinter 2014/2015

Indlæg af Uldkraemmeren »

Zidan kunne blive en glimrende backup på kanten for Sly/Sisto, eller alternativt 10er sammen med Urena i visse kampe, da vi har for få og for dårlige alternativer udover Hassan, som er en lige-ved og næsten spiller for øjeblikket.
Der er brug for en type som ham der har vundet noget på seniorniveau, dem har vi for få af i truppen. Hans tilstedeværelse i klubben vil have en kommerciel effekt da han kan tiltrække flere folk på stadion. En ½-årlig aftale med ham, med option på mere vil være en god idé.
Det er klart at det er overordentligt usandsynligt, da han er rusten og Femi historien skræmmer, så jeg tror ikke det kommer til at ske. Det vil dog være en fantastisk historie hvis han nåede at komme med når klubbens evt. første mesterskab kom i hus, da han om nogen var med til at accelerere klubben op i den bedste halvdel af Superligaen hvor den har ligget siden.

Brugeravatar
bobthebuilder_dk

Indlæg af bobthebuilder_dk »

Det er en romantisk drøm ja... ikke andet... ;) ( men jeg kan selvf. godt følge dig lidt...)

Jeg vil umiddelbart gætte på at han også fejler på alle parameter i benhams scouting system?!

Nej frisk blod skal der til! I landsholdsklasse! ifl. steinlein! :P
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

Brugeravatar
Supernatural
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Supernatural »

Er der ikke lige en der kan "hacke" FCMs hjemmeside som for en del år siden, så vi kan få afsløret vores nye signing :D

madsom

Indlæg af madsom »

Brugeravatar
Supernatural
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Supernatural »

Tror der har været en misforståelse, og at rygtet om en ny spiller altid har været ment som Urena i dag. Ifølge en twitterdiskussion med nogle journalister, siger de, at vi nok ikke skal forvente indkøb i denne uge.

Brugeravatar
bobthebuilder_dk

Indlæg af bobthebuilder_dk »

𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

Uldkraemmeren

Stærkt med signing af Ureña. Håber han kan lægge lidt på, han har været bedst som indskifter frem for starter. Folk troede ikke på at han kunne score i Europa men han har nu scoret omtrent lige så mange mål pr. kamp som Duncan i efteråret, og har derudover været kampafgørende med assists.
De må simpelthen ikke lade Izunna gå. Han er alt for vigtig. Hvis han bliver solgt og Sparv bliver skadet så falder holdet fra hinanden som det skete da Izunna blev det for et år siden. Det vil være årtiets selvmål ikke at beholde ham, medmindre ham de scouter på er 6er.
Senest rettet af Uldkraemmeren 10. dec 2014, 13:13, rettet i alt 2 gange.

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Mon ikke de scouter på 6ér, hvis en 6ér forlader os. Vi skal også huske Femi. Han må da komme i omdrejninger igen, og forhåbentlig kan vi også gøre brug af Hedinsson til januar. Han kan spille kant og hængende angriber.

Uldkraemmeren

Lupus1999 skrev:Mon ikke de scouter på 6ér, hvis en 6ér forlader os. Vi skal også huske Femi. Han må da komme i omdrejninger igen, og forhåbentlig kan vi også gøre brug af Hedinsson til januar. Han kan spille kant og hængende angriber.
Femi havde jeg glemt!

Uldkraemmeren

(Red.) Femi havde jeg glemt, men der er ikke kampe nok til at han kan komme i god nok form, og der er generelt ikke råd til at spille folk i form i foråret på en så central plads som 6eren. Det kan bedre gå på en back eller kant. Der skal holdes et snit på 2,0 for at 1. pladsen kan bevares.
Som type kan jeg egentlig også bedst lide Izunna som supplement til Sparv da han kan bruges til kampe hvor der skal modstås fysisk stærke spillere (FCK, Randers, SønderjyskE) og i kampe hvor modstanderne skal køres over (BIF, SIF, FCN). I kampe hvor der skal spilles mere teknisk balanceret fodbold (OB, Aab, FCV, Efb, HIK) er Sparv bedst. Femi minder mere om Sparv, og vil således være en svækkelse, hvor Izunna er et alternativ.

oros

Indlæg af oros »

Mon ikke dette er skriften på væggen?
http://www.bold.dk/nyt/fcm-boss-izunna- ... -et-skifte

Spicker

Indlæg af Spicker »

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... emtid-femi

Glen om Femi.
Han har virkelig ikke vist sig at være den forstærkning vi håbede på og de regner med at han ikke kommer til at spille for os igen.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Så var det vist "kun" Marcos i dag, selvom det lød som om det var en Claus var rejst til udlandet for at besigtige :geek:

tgjensen

Indlæg af tgjensen »

De lader vel heller ikke Izunna gå her til vinter hvis de ikke har en fuldgod erstatning klar. Det kan jeg simpelthen ikke forestille mig - det ville være en seriøs svækkelse i en ekstremt vigtig sæson, og der er ikke nogen økonomisk grund til at sælge heller.
Lad ham dog gå til sommer, efter han har hjulpet os til guldet. Det ville være fantastisk for begge parter. Som nykåret mester, og gratis, får han også meget nemmere ved at finde en god klub.

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

Kent skrev:Baseret på de umeldinger der er kommet, er jeg næsten sikker på, at den eneste forstærkning, der kommer, er en kantspiller.
De forlydninger jeg har fået, er at venstre backen og målmands-positionen er blevet diskuteret. Men ifht artiklen på aoh.dk, så tænker jeg at denne "alsidige udenlandske spiller" kunne være en der både kan spille backen og kanten - to fluer med ét smæk, og vi holder samtidig omkostningerne på et begrænset niveau ifht at hente en kant og en back.

Mth. keeper positionen er jeg enig - desværre. Jeg kunne godt tænke mig at Haugaard blev en succes, det under jeg ham. Men med vores ambitioner in mente, er han bare ikke på et højt nok niveau endnu. Mit spørgsmål er dog; hvem pokker er alternativet? Personligt kan jeg komme i tanke om få der opfylder mine krav til en ny keeper.
Jeg ser gerne at den eventuelle keeper der bliver hentet ind, er en keeper som kan kommunikere med forsvaret fra dag ét af - dvs. en fra skandinavien, og dér falder antallet af muligheder ret kraftigt, hvis du spørger mig.
Vi kan tabe, men aldrig besejres

Låst