Optakt: Panathinaikos ude
Re: Optakt: Panathinaikos ude
Var der ikke offside??
Tror det var Dickoh der fik rettet den af til ham
Senest rettet af pr0j3ct 21. aug 2014, 21:48, rettet i alt 1 gang.
nå, ja, et selvmål. Hvorfor tænkte jeg ikke på det?
/Cortez
/Cortez
Nej. Lauridsen sparker den op på sig selv, og så er det en ny situation, og der kan ikke dømmes offside, selvom han stod i offside position da der blev sparket på mål.Ravnen skrev:Var der ikke offside??
Høvdingen af Herning
- FCM Fan nr. 1
Så skal der blæses til angreb på hjemmebane. Vi skal lave mange mål for at gå videre....Lund7400 skrev:Det eneste der ikke måtte ske. 2-0 var overkommeligt. 3-0 umuligt
3-0 havde været værre....
Fcm - Historiens bedste mestre!!!
Godt nok har dommeren haft nogle mærkelige kendelser, men vi har ikke skabt en skid og vores forsvar er totalt til grin
Det er ikke så meget selvmålet, det sker jo.
Det er mere det at vi ved alle mål er blevet overløbet af Berg. Han laver et lille ryk og så er han fri, gang på gang på gang. Men vi får da på fornemmeste vis vist at vores bagkæde ikke er i nærheden af europæisk kvalitet hold nu op det var ringe.
Det er mere det at vi ved alle mål er blevet overløbet af Berg. Han laver et lille ryk og så er han fri, gang på gang på gang. Men vi får da på fornemmeste vis vist at vores bagkæde ikke er i nærheden af europæisk kvalitet hold nu op det var ringe.
Trist aften for os... vi må tage revanche på hjemmebane her d.28.
Det er under al kritik at man sætter en snegl til til 20 årig Banggaard på backen i så vigtig en kamp. Desuden er til grin hvad den dommer præsterer og hvad vi selv præsterer. Hvordan kan smide det hele når man tilmed er blevet 10 mod 10 igen.
Føj, hvor er det latterligt og kampen i Herning er ligegyldig.
Føj, hvor er det latterligt og kampen i Herning er ligegyldig.
Ja så er det ovre, inden det rigtigt begyndte.
Vi har os selv at takke for det her. Vi fejler alvorligt flere steder i denne kamp.
Vi har os selv at takke for det her. Vi fejler alvorligt flere steder i denne kamp.
Der må blæses 100% til angreb. Desværre lukker vi jo altid mål ind, så at holde nullet er sikkert ligeså svært som at score tre 
Den kamp her vist at FCMs forsvar ganske enkelt ikke er komplet. Forsvaret trænger til 2 stk backs venstre og højre og en klassemålmand.
Snakker om returkampen Nr1.
Ønsker mig i allerhøjeste grad to nye backer, og som minimum en klasse venstreback som samtidig kan gardere på højre. Vi er ganske enkelt for tynde på de positioner. Derudover ønsker jeg en ny målmand, men er det umuligt, så forsøg venligst Heinze i returkampen, det kan umuligt blive dårligere. Jeg ved godt, at Haugaard ikke har meget i dag, men det er dog tankevækkende at han i 6 kampe endnu ikke har holdt et cleansheet, der må simpelthen andet til.
Ønsker mig i allerhøjeste grad to nye backer, og som minimum en klasse venstreback som samtidig kan gardere på højre. Vi er ganske enkelt for tynde på de positioner. Derudover ønsker jeg en ny målmand, men er det umuligt, så forsøg venligst Heinze i returkampen, det kan umuligt blive dårligere. Jeg ved godt, at Haugaard ikke har meget i dag, men det er dog tankevækkende at han i 6 kampe endnu ikke har holdt et cleansheet, der må simpelthen andet til.