Mikkel Thygesen

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
AlwaysFCM
Geografisk sted: Herning

Re: Mikkel Thygesen

Indlæg af AlwaysFCM »

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... m-thygesen

OB var med i kampen om Thyge. Det lyder ikke til FCM har forsøgt sig, at beholde ham - det har vidst bare lagt i kortene, at han skulle afsted.

OB kunne ikke acceptere Thyges høje lønkrav. Det er egentlig underligt, at Thyge forlanger så høj løn i OB, for man vil som spiller da hellere til en bedre klub, med bedre økonomi, som skal spille CL? :)
FC Midtjylland

Noe

Indlæg af Noe »

AlwaysFCM skrev:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... m-thygesen

OB var med i kampen om Thyge. Det lyder ikke til FCM har forsøgt sig, at beholde ham - det har vidst bare lagt i kortene, at han skulle afsted.

OB kunne ikke acceptere Thyges høje lønkrav. Det er egentlig underligt, at Thyge forlanger så høj løn i OB, for man vil som spiller da hellere til en bedre klub, med bedre økonomi, som skal spille CL? :)
Fint, at vores konkurrenter kan byde hinanden op. En krone tabt hos dem, er en krone tjent for os. Og lad os så glemme den klovn. Brøndbygul klæder ingen, uanset om de så er 'halvt midtjyder'.

Brugeravatar
Bjarne Fonnesbech

Indlæg af Bjarne Fonnesbech »

Hej alle der læser den fortsatte historie om "Thyge".

Først og fremmest, så begræder jeg hans skifte, som jeg hørte under en ferietur i sidste uge. Han er imo ofte gået forrest, har et kæmpe løbepensum, og også scoret mange vigtige mål. Så good luck herfra. Det er måske nok den her holdning de fleste har (havde) - lige med undtagelse af det selvudnævnte "orakel" (Hekler) ;) . Ja, ja, så slap du da af med ham...

Når alt det så er sagt, så er det Fandeme total dårlig stil at tale så dårligt om den klub, som har formet dig, Thyge. Så er det ligefør man glemmer alt det gode, not ? Og ønsker dig "bad luck" i den der svensker-trøje !

Han kan dog have ret i, at FCM efterhånden er gået fra fodboldklub til talentfabrik. Det burde selvfølgelig være modsat.

Men money talks ...

Mvh
Bjarne F.

Brugeravatar
bobthebuilder_dk

Indlæg af bobthebuilder_dk »

[quote="Noe]
Fint, at vores konkurrenter kan byde hinanden op. En krone tabt hos dem, er en krone tjent for os. Og lad os så glemme den klovn. Brøndbygul klæder ingen, uanset om de så er 'halvt midtjyder'.[/quote]

Lige mine ord!

Klovn ved jeg nu ikke?
Han er klubmand! en crowdpleaser! fanyndling! Kald det var du vil.. Ligesom han var da han var hos os! Den stil forsætter han jo bare... desværre nu for de pisgule men ja money talks! ( fed nok kontrakt han har fået skruet sammen derovre, jeg tror det er godt nok at ørgaard ikke spillede med på den leg, som om vi ikke har spillere nok som sikkert hæver ok med penge hver måned....host host ubrugelig borring )
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

ArneR

Indlæg af ArneR »

Jeg flytter lige mit indlæg fra kampprogrammet 2011/12 her over hvor det høre hjemme. Jeg startede egentlig med indlæg med at skrive at det eneste positive ved kampprogrammet var at Mikkel Thygesen kom (hjem) 2 gange. Så harcelerede det over i om han var en crowd pleaser eller ej, og hvorvidt man ville give ham en modtagelse som skurk eller helt, og om han ville lave en Duncan, hvis han scorede mod os.( Aab vs Bif)

Her er så mit slut indlæg, lad os se hvor mange tæsk det kan tage:
Jeg vil godt starte med at beklage at mit indlæg førte denne tråd ud på et side spor.( Sæson 2011/2012 kampprogram).
Men Mikkel Thygesen er en knægt fra Vestegnen, som har fulgt BIF siden han var barn. Det har han sagt i et interwiew med BIF hjemme side. Der ud over har han udtalt sig om FCM spillersalgs politik. Det kan da ikke være at crowd please, at udtale sig om noget flere af klubbens fans her på Ulvegraven, selv kritisere FCM for. Mikkel har jo ret, og jeg kan kun sige det gør ondt at han har det, og det gør ondt at vi har afleveret ham til Brøndby. Pis pis pis
Lad os tage videre diskussioner om Thyge på Mikkel Thygesen tråden.

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

ArneR skrev:Jeg flytter lige mit indlæg fra kampprogrammet 2011/12 her over hvor det høre hjemme. Jeg startede egentlig med indlæg med at skrive at det eneste positive ved kampprogrammet var at Mikkel Thygesen kom (hjem) 2 gange. Så harcelerede det over i om han var en crowd pleaser eller ej, og hvorvidt man ville give ham en modtagelse som skurk eller helt, og om han ville lave en Duncan, hvis han scorede mod os.( Aab vs Bif)

Her er så mit slut indlæg, lad os se hvor mange tæsk det kan tage:
Jeg vil godt starte med at beklage at mit indlæg førte denne tråd ud på et side spor.( Sæson 2011/2012 kampprogram).
Men Mikkel Thygesen er en knægt fra Vestegnen, som har fulgt BIF siden han var barn. Det har han sagt i et interwiew med BIF hjemme side. Der ud over har han udtalt sig om FCM spillersalgs politik. Det kan da ikke være at crowd please, at udtale sig om noget flere af klubbens fans her på Ulvegraven, selv kritisere FCM for. Mikkel har jo ret, og jeg kan kun sige det gør ondt at han har det, og det gør ondt at vi har afleveret ham til Brøndby. Pis pis pis
Lad os tage videre diskussioner om Thyge på Mikkel Thygesen tråden.
Thygesen er absolut ikke en spiller af samme "rang" som Frank Kristensen. Frank tog en afsked hvor han nærmest blev sparket ud, pænere end Thygesen gjorde det. Thygesen smækkede eftertrykkeligt med døren, kaldte klubben en talentklub, gav Brøndby større chancer for guld, fortalte at han egentlig havde ønsket sig hjem i mange år, og lod sig egentlig bare forstå at opholdet i FCM altid havde været på "lånt og nødvendig tid", hvorved han ikke bare træder på os fans, men også de spillere han 24 timer tidligere kunne kalde for sine kollegaer. Usympatisk, ulækkert og patetisk crowdpleaser - der vil blive piftet fra min mund, når manden kommer tilbage.

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Lund7400 skrev: Thygesen er absolut ikke en spiller af samme "rang" som Frank Kristensen. Frank tog en afsked hvor han nærmest blev sparket ud, pænere end Thygesen gjorde det. Thygesen smækkede eftertrykkeligt med døren, kaldte klubben en talentklub, gav Brøndby større chancer for guld, fortalte at han egentlig havde ønsket sig hjem i mange år, og lod sig egentlig bare forstå at opholdet i FCM altid havde været på "lånt og nødvendig tid", hvorved han ikke bare træder på os fans, men også de spillere han 24 timer tidligere kunne kalde for sine kollegaer. Usympatisk, ulækkert og patetisk crowdpleaser - der vil blive piftet fra min mund, når manden kommer tilbage.
Alt det gode Thygesen har gjort for FCM er glemt hos undertegnede efter hans klamme svinere efter skiftet til de pisgule. Han er bare en ligegyldig Brøndby-spiller, som jeg ikke engang gider bruge tid på at buhe af når han gæster os. Stemmen skal bruges til at bakke op om vores drenge; ikke på at buhe af pisgule spillere.

Brugeravatar
AlwaysFCM

Indlæg af AlwaysFCM »

http://brondby.com/tv/?id=66836

Jeg brækker mig snart, Thyge! Hold nu lidt igen med alt det fedteri, det har stået på meget længe nu.
FC Midtjylland

WBW

Indlæg af WBW »

AlwaysFCM skrev:http://brondby.com/tv/?id=66836

Jeg brækker mig snart, Thyge! Hold nu lidt igen med alt det fedteri, det har stået på meget længe nu.
Imponerende som han kan blive ved med at kysse en vis legmesdel på brøndbyfansene. Hvorfor skulle det dog være en drøm for mange danske spillere at komme til Brøndby?!?

Brugeravatar
AlwaysFCM

Indlæg af AlwaysFCM »

WBW skrev: Imponerende som han kan blive ved med at kysse en vis legmesdel på brøndbyfansene. Hvorfor skulle det dog være en drøm for mange danske spillere at komme til Brøndby?!?
Jeg tror bare Thyge altid har drømt om, at komme til Brøndby, og så er det hans drøm der går i opfyldelse - og pludselig bør det være alle andres drøm også (underlig indstilling).
Men jeg synes fandme, at det er en utrolig/nedern måde, at han vil vinde brøndby-"fansenes" hjerter på.
FC Midtjylland

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Hvem er Mikkel Thygesen? :roll:

Brugeravatar
AlwaysFCM

Indlæg af AlwaysFCM »

Ravnen skrev:Hvem er Mikkel Thygesen? :roll:
Bare en ubetydelig overfladisk spiller, som man ikke skal bruge det mindste positive energi på ;)

Forstår hvad du mener Ravnen, man skal bare glemme ham, suk...
FC Midtjylland

974

Indlæg af 974 »

JEG brækker mig snart over JERES kvalmende indlæg!

Thyge siger da for helvede ikke noget forkert i dette interview

Jeg synes virkelig at flere af jer overreagerer og viser mangel på format, men sådan føler/tænker I åbenbart og det vil jeg da respektere ud fra den synsvinkel, at folk da skal have mulighed for ytre sig..
MEN jeg synes I kunne bruge lidt tid på selvransagelse

ArneR

Indlæg af ArneR »

974 skrev:JEG brækker mig snart over JERES kvalmende indlæg!

Thyge siger da for helvede ikke noget forkert i dette interview

Jeg synes virkelig at flere af jer overreagerer og viser mangel på format, men sådan føler/tænker I åbenbart og det vil jeg da respektere ud fra den synsvinkel, at folk da skal have mulighed for ytre sig..
MEN jeg synes I kunne bruge lidt tid på selvransagelse
974 så er vi to da i hvert fald enige.
Lige pludselig kan ingen huske alle de gode stunder vi har haft med Thyge, og hvorfor må det ikke være en drøm for ham og andre at komme til Bundby?
Han leverede trods alt varen da han var her i klubben og det vil han også gøre for Bundby. Jeg er mere spændt på at se hans reaktion hvis han scorer mod os i Herning. Jeg er 100% på du vil se en meget behersket jubel fra ham.
Jeg ved han stadig har et stort hjerte for FCM, Men derfor kan jeg godt ønske at han ikke får succes i sin nye klub, men svine ham til. ALDRIG

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jeg vil lige sige, at jeg ikke har set indslaget. Min mening var bare at vi skulle komme videre, Thygesen er historie ;)

Låst