AGF - FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Hausser

Re: AGF - FCM

Indlæg af Hausser »

Kent skrev: Ved godt det er ved at være en slidt rille, men det er altså Reid, der ser skidt ud hele tiden og laver tonsvis af fejl....

...Reid spiller simpelthen katastrofalt ringe i øjeblikket, og jeg kan sgu godt forstå at Albrechtsen ikke kan få det til at fungere fra dag 1, når makkeren i midterforsvaret hverken har taktiske eller tekniske evner, der berettiger til superliga.
Jeg er helt enig i at Reid leverede uacceptabelt i AGF og havde et kraftigt medansvar i de mål GF fik, men syntes ikke det fritager MA for ansvar. I FCN kampen var kan kraftigt involveret i begge FCN-scoringer og også mod GF ser han skidt ud ved den første scoring, hvor han kigger fodbold og tillader Nando at tager 4-5 berøringer med bolden i vores felt, uden at gribe ind. Alt andet lige, så syntes jeg ikke MA har fået den start i FCM som jeg havde håbet på og han har hidtil ikke været den stabiliserede faktor som man havde håbet.

erland

Indlæg af erland »

til Hausser

jeg tror vi alle har fattet at de ikke er så glad for MA, men ret skal være ret og når mand har en forsvars makker som man ikke kan stole på, denne gang Reid og mod Brønshøj Califf, så er det altså meget svært.
Man begår fejl og igen steder er det mere udstillede end i forsvaret og jeg vil medgive at MA laver fejl men sammenlignet med de 2 andre herre, så vil dette være til at leve med hvis opbakningen fra en velspillende forsvarsmakker så var der.

Til Reid kan jeg kun gentage hvad jeg skrev efter Brønshøj kampen, hvor han virkede i den grad uinteresseret i fodbold. Dengang var kommentateren at man kan ikke drage parallelerer fra opvarming og til at spille på banen, men faktum står tilbage at det er længe siden den dreng har vist at han vil spille for FCM fremover.

Heldigvis har vi unge på vej frem og hverken Califf eller Reid skal forvente at de er selvskrevet 1 holdet.
Iøvrigt er jeg meget enig med Kent i i at Kuhn skal arbejde med en fast konstellation i forsvaret, så de kan få ro på og lære at dække hinanden af.

erland

tubbe93

Indlæg af tubbe93 »

hva med ipsa i midterforsvaret og så kolja på backen ? de kan også byttes rundt, hvis Kuhn hellere vil have en back der er nogenlunde offensiv..
FCM!
FCM!
FCM!

Besvar