TT fyret!

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Mazter81
Geografisk sted: Paphos, Cypern
Kontakt:

Re: TT fyret!

Indlæg af Mazter81 »

Jakobnw skrev:forståeligt nok er TT ikke klar til at udtale sig:
http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.p ... 79040.html
Har godt nok ondt af manden :?
Enig, men manden har bare aldrig været den rette mand på pladsen. Han har vel nærmest ikke leveret varen siden kampene mod Manchester City - og aldrig konsistent...

Men TT skal trods alt stadig have stor tak for den indsats han har yder i FCM og jeg håber ikke han ender med at føle sig som fremmed.

Men sådan er gamet altså.

Hvis Allan Kuhn blir den næste træner kunne man IMO næsten lige så godt have beholdt TT - Det er i hvert falde ikke ambitiøst på nogen som helst måde.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Morten Bruun: "Thomasberg sagde jo selv åbent, at han troede, at ville blive fyret, hvis holdet tabte. Med sådan en udmelding gør man sig selv til en "dead man walking", og det er utåleligt at have en træner, der ikke tror mere på sig selv." http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.p ... 81874.html

Det har han jo ret i, det var næsten umuligt at arbejde videre fra det udgangspunkt. Det er sådan noget man ikke skal sige i pressen, det gør ham sårbar selv hvis han havde lidt snor endnu.

jpskoubo
Geografisk sted: Gentofte
Kontakt:

Indlæg af jpskoubo »

Mazter81 skrev:
Jakobnw skrev:forståeligt nok er TT ikke klar til at udtale sig:
http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.p ... 79040.html
Har godt nok ondt af manden :?
Enig, men manden har bare aldrig været den rette mand på pladsen. Han har vel nærmest ikke leveret varen siden kampene mod Manchester City - og aldrig konsistent...

Men TT skal trods alt stadig have stor tak for den indsats han har yder i FCM og jeg håber ikke han ender med at føle sig som fremmed.

Men sådan er gamet altså.

Hvis Allan Kuhn blir den næste træner kunne man IMO næsten lige så godt have beholdt TT - Det er i hvert falde ikke ambitiøst på nogen som helst måde.
TT er bestemt sympatisk (han virker sådan, når han fremstår i TV), men resultaterne har ikke været der - og i foråret så man direkte "hjerneblødninger", som jeg vil kalde dem, mod SønderjyskE og RFC, og endnu en mod SIF her i efteråret, og jeg kan ikke mindes at have set FCM præstere så dårligt tidligere...derfor var det naturligt, at TT måtte ryge på et tidspunkt - dog vil jeg stadig mene, at der er spillere, som bør ryge ned på andetholdet i kortere eller længere tid, hvis de ikke snart tager sig sammen (f.eks. Danny Olsen, Borring og Thygesen)

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Puha. Den er slet ikke sjov den her. Jeg holder virkelig af TT som person, og han er indbegrebet af FCM. Som CP også udtaler i en af de utallige artikler, der er kommet frem her til aften, så var FCM TT's hjertebarn, som han i den grad brændte/brænder for. Derfor er det ufattelig vemodigt at måtte tage afsked med en mand, som man har fulgt i alle FCM's 10 leveår. Og som inkarneret FCM-fan kan man sq næsten ikke andet end at sidde med en klump i halsen.
Men det er jo sådan branchen er. TT var nået til toppen af rangstigen, og så er man altså gået planken ud. Det er "the point of no return", og der er ingen fremtid for ham i FCM. Hårdt sagt, men sådan er det bare.
Overraskende på baggrund af det spillemæssige vil jeg ikke sige det er. Det har ikke været godt længe, men havde måske regnet med at TT havde lidt længere snor, specielt på baggrund af 4-1 kampen i søndags (selvom spillet heller ikke her var kønt). Tidspunktet er måske også overraskende, men det må have været undervejs længe.

Til slut er der kun én ting at sige. Tak for alt igennem de 10 år Thomasberg. Jeg tror de fleste FCM-fans er dybtfølt kede af at det ikke lykkedes for dig at få succes som cheftræner. Der var ikke noget jeg hellere ville have set. Det har kostet os en klubmand og kulturbærer hos FCM, og det er sq lidt vemodigt.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Jesper BW1100 skrev:Til slut er der kun én ting at sige. Tak for alt igennem de 10 år Thomasberg. Jeg tror de fleste FCM-fans er dybtfølt kede af at det ikke lykkedes for dig at få succes som cheftræner. Der var ikke noget jeg hellere ville have set. Det har kostet os en klubmand og kulturbærer hos FCM, og det er sq lidt vemodigt.
Helt enig!
Trist det skulle ende på denne måde.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jeg håber man laver en Thomasberg Tifo til næste hjemmekamp, og siger tak for de 10 år!

Hvor ville det dog være dejligt hvis han kunne forsætte i FCM, men det er nok desværre umuligt...

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Ravnen skrev: Hvor ville det dog være dejligt hvis han kunne forsætte i FCM, men det er nok desværre umuligt...
Det er sq desværre udelukket Ravn. En fyret cheftræner får ikke et andet job i samme klub. Thats the game!

Brugeravatar
Mini Bager

Indlæg af Mini Bager »

Jeg havde ikke lige set den komme efter en, efter min mening en fremragende kamp i søndags. (jeg var også rimelig fuld :lol: )

Nu er der så meninger og debatter i høj fart, om hvem der så bliver den nye træner.

Onside har lavet en afstemning, hvor man byder på Glen Riddersholm, Michael Laudrup, Allan Kuhn, Carsten Broe, Kasper Hjulmand, Stig Tøfting, Ove Christensen og Viggo Jensen.

Efter min mening er der ikke mange kompetente trænere der. Glen ville være latterligt, Laudrup fantastisk men måske lidt over den økonomiske formåen. Allan Kuhn, han blev på det nærmeste røvrendt af AAB, Jeg så ham gerne i trænersædet. Broe, af en eller anden grund kan jeg ikke li' den mand, så NEJ. Kasper Hjulmand, gjorde det ok i Lyngby, men jeg ser ham ikke for et forhåbentligt tophold. Stig banker vel bare spillerne hvis de ikke gør nøjagtigt hvad han siger. Ove C., det bliver vist aldrig bedre. Viggo Jensen, kunne være en mulighed. Jeg mener han har gode kvaliteter, men det er nok bedst som assistent.

Så jeg håber det bliver Allan Kuhn, eller den mere usandsynlige Michael Laudrup.

Nu glæder jeg mig bare til at kl bliver 9.30 i morgen.

Znake

Indlæg af Znake »

Det bliver med 99,9% sikkerhed Kuhn, det står skrevet på http://nordjyske.dk/sport/forside.aspx? ... 43%2c5%2c3 og de har som regel et meget godt indblik i hvad der sker i AaB.

Hvad angår fyringstidspunktet, tror jeg faktisk det kan have meget med jubilæet at gøre, at man ikke ville smide en mand der har været med hele vejen ud, lige før det.

Besvar