AaB - FCM
-
fcm4ever
savner at vinde!!!!!
jeg synes vi spiller en helt vildt god kamp, synd vi ikke holder det 2-1. vi ha fået en rigtig dårlig start. fået 3 point siden vi er begyndt igen. savner sku da vinde nogle kampen. Men nu må vi da håbe på at vores ulve kan tage nogle point hjem her nu hvor vi spiller hjemme på sas arena. KOM NU FCM!!!!
-
BW # 163
Re: Thomasberg - Hvornår leverer han?????
Jeg er delvist enig Dalle / Fagerberg har ikke vist sig som et hit. Men hvorfor saa blive ved med at bruge ham? HAn arbejder ja / men det der er brug for pt er en der kan lave maal!TT maa altsaa ogsaa tage sin del af skylden.
Men ja vi har et serioest problem da vi mangler en klinisk afslutter. En marc nygaard eller tilsvarende.
Men ja vi har et serioest problem da vi mangler en klinisk afslutter. En marc nygaard eller tilsvarende.
-
dalle
Re: Thomasberg - Hvornår leverer han?????
BW # 163 Skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg er delvist enig Dalle / Fagerberg har ikke
> vist sig som et hit. Men hvorfor saa blive ved med
> at bruge ham? HAn arbejder ja / men det der er
> brug for pt er en der kan lave maal!TT maa altsaa
> ogsaa tage sin del af skylden.
og jeg er 100% enig taktisk vil det være klogere at bruge en lille hurtig spiller(jude) ved siden af frank og specielt i en kamp som bliver indianer fodbold. ørgaard får noget matriale som han skal bruge og udvikle og jeg formoder han prøver at giver ken så meget spilletid som overhovedet muligt så han hurtigst muligt kan bliver klar til at blive goal getter. problemet er bare at fagerberg er en type den er så lang fra fcm spille stil som overhovdet muligt. han er langsom og ikke god til at holde på bolden det eneste han kan er hans gode vendinger men det er for det meste og kun mod dårlige forsvare han får lov til det. desuden syntes jeg at albæk kommer ind og gør det fremragende og bringere mere en næsten hele holdet ene mand med hans framragende pasninger spil ham ind han viser mere end thyge
> Jeg er delvist enig Dalle / Fagerberg har ikke
> vist sig som et hit. Men hvorfor saa blive ved med
> at bruge ham? HAn arbejder ja / men det der er
> brug for pt er en der kan lave maal!TT maa altsaa
> ogsaa tage sin del af skylden.
og jeg er 100% enig taktisk vil det være klogere at bruge en lille hurtig spiller(jude) ved siden af frank og specielt i en kamp som bliver indianer fodbold. ørgaard får noget matriale som han skal bruge og udvikle og jeg formoder han prøver at giver ken så meget spilletid som overhovedet muligt så han hurtigst muligt kan bliver klar til at blive goal getter. problemet er bare at fagerberg er en type den er så lang fra fcm spille stil som overhovdet muligt. han er langsom og ikke god til at holde på bolden det eneste han kan er hans gode vendinger men det er for det meste og kun mod dårlige forsvare han får lov til det. desuden syntes jeg at albæk kommer ind og gør det fremragende og bringere mere en næsten hele holdet ene mand med hans framragende pasninger spil ham ind han viser mere end thyge
-
Altoriso
Re: AaB - FCM - Admin?
hvorfor skal vi blive snydt for enten straffe eller mål hele tiden?
Hvis vi havde fået de straffe og mål som vi havde fortjent havde vi været meget tæt på ob! syndvi ikke får dem.
Ændret 1 gang(e). Sidst ændret d. 23-03-09 kl. 22:34 af Admin 2.
Det er vist ikke gået så godt med de flytninger Admin 2
Hvis vi havde fået de straffe og mål som vi havde fortjent havde vi været meget tæt på ob! syndvi ikke får dem.
Ændret 1 gang(e). Sidst ændret d. 23-03-09 kl. 22:34 af Admin 2.
Det er vist ikke gået så godt med de flytninger Admin 2
-
Altoriso
Altså det er jo ikke noget problem, men man fik jo lige et lille chok da der var 109 ulæste indlæg 
Trådens første indlæg er jo så lige pt forkert
Trådens første indlæg er jo så lige pt forkert
-
Dann H
Altoriso Skrev:
> hvorfor skal vi blive snydt for enten straffe
> eller mål hele tiden?
> Hvis vi havde fået de straffe og mål som vi havde
> fortjent havde vi været meget tæt på ob! syndvi
> ikke får dem.
Synes ikke dommerkritikken er berettiget i dag. Luton Shelton scorer i klar onside position, hvor der bliver dømt offside. Mens vi bliver snydt for et mål efter 1 minut. Og udvisningen af salami er helt i orden. Så synes nu dommeren dømte en lige kamp
> hvorfor skal vi blive snydt for enten straffe
> eller mål hele tiden?
> Hvis vi havde fået de straffe og mål som vi havde
> fortjent havde vi været meget tæt på ob! syndvi
> ikke får dem.
Synes ikke dommerkritikken er berettiget i dag. Luton Shelton scorer i klar onside position, hvor der bliver dømt offside. Mens vi bliver snydt for et mål efter 1 minut. Og udvisningen af salami er helt i orden. Så synes nu dommeren dømte en lige kamp
-
Hausser
Re: Ipsa
Øh, jeg er simpelthen nødt til at kommentere den her slags vås. Ipsa er sgu da igen en katastrofe og sejler jo rundt sammen med resten af forsvaret, koster et mål (Tracy var hans mand ved tredje mål) og kunne snildt have kostet flere med sin svage teknik og de gange han blev overløbet.
Ipsa er slet slet ikke god nok til FCM, og et fadæsekøb af dimensioner og det er fuldstændigt håbløst at begynde at snakke om fremgang hos den mand, det er der jo intet af!
Ipsa er slet slet ikke god nok til FCM, og et fadæsekøb af dimensioner og det er fuldstændigt håbløst at begynde at snakke om fremgang hos den mand, det er der jo intet af!
-
Xort
Dann H Skrev:
> Altoriso Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > hvorfor skal vi blive snydt for enten straffe
> > eller mål hele tiden?
> > Hvis vi havde fået de straffe og mål som vi
> havde
> > fortjent havde vi været meget tæt på ob! syndvi
> > ikke får dem.
>
>
> Synes ikke dommerkritikken er berettiget i dag.
> Luton Shelton scorer i klar onside position, hvor
> der bliver dømt offside. Mens vi bliver snydt for
> et mål efter 1 minut. Og udvisningen af salami er
> helt i orden. Så synes nu dommeren dømte en lige
> kamp
Hvad får dig til at påstå at han er onside? overkroppen (og største vægten af kroppen) er tættere på målet end Claus Madsen er, og det er det der tæller...
> Altoriso Skrev:
> -----
> havde
> > ikke får dem.
>
>
> kamp
Hvad får dig til at påstå at han er onside? overkroppen (og største vægten af kroppen) er tættere på målet end Claus Madsen er, og det er det der tæller...
-
Altoriso
Dann H Skrev:
> Altoriso Skrev:
> -----
> havde
> > ikke får dem.
>
>
> kamp
HOV HOV HOV !!!
Det indlæg du refererer til har jeg ikke skrevet !!
> Altoriso Skrev:
> -----
> havde
> > ikke får dem.
>
>
> kamp
HOV HOV HOV !!!
Det indlæg du refererer til har jeg ikke skrevet !!
-
Hausser
Re: AaB - FCM
Shelton var så offside, Salami udvisningen var tynd og alle marginalkendelser gik til AaB, så jo, dommerkritikken er helt berettiget.
-
Altoriso
Hausser Skrev:
> Ipsa er slet slet ikke god nok til FCM, og et
> fadæsekøb af dimensioner og det er fuldstændigt
> håbløst at begynde at snakke om fremgang hos den
> mand, det er der jo intet af!
Vil du ikke være sød at lave en rangering af de såkaldte fadæsekøb af dimensioner, for synes hele tiden at du snakker om disse dimensioner
Så hvis dine konklusioner må have lidt vægt, synes jeg at du må sætte dem iorden
Eller er det bare fordi der hele tiden skal være en "katastrofe-spiller"
> Ipsa er slet slet ikke god nok til FCM, og et
> fadæsekøb af dimensioner og det er fuldstændigt
> håbløst at begynde at snakke om fremgang hos den
> mand, det er der jo intet af!
Vil du ikke være sød at lave en rangering af de såkaldte fadæsekøb af dimensioner, for synes hele tiden at du snakker om disse dimensioner
Så hvis dine konklusioner må have lidt vægt, synes jeg at du må sætte dem iorden
Eller er det bare fordi der hele tiden skal være en "katastrofe-spiller"
-
Hausser
Den diskussion hører ikke til i den her tråd, men stol på mig, jeg skal nok kommentere på vores totalt utilstrækkelige formåen i mange transfervinduer efterhånden og den enorme øslen med penge som vores sportsdirektør har formået, en øslen som rent faktisk betyder at chancen for at indfri vision 2011 nu er forpasset. Den skal jeg nok uddybe på et senere tidspunkt, men ikke i den her tråd.
Det bør altså være åbenlyst for enhver at Ipsa ikke har niveauet til FCM, han giver rent faktisk flere chancer væk end Klimpl gjorde. Dengang kostede det Klimpl pladsen, i dag har vi bare ingen at skifte ud med, på trods af Ipsa mange elendigheder.
Det bør altså være åbenlyst for enhver at Ipsa ikke har niveauet til FCM, han giver rent faktisk flere chancer væk end Klimpl gjorde. Dengang kostede det Klimpl pladsen, i dag har vi bare ingen at skifte ud med, på trods af Ipsa mange elendigheder.
-
erland4
Re: Sæsonnens anden bedste indsatser
Jeg mener ikke at vi spillede så godt som du udlægger det, men sådan ser vi forskelligt på tingen.
Lade mig nævne at par ting som jeg bemærkede og som jeg finder problematisk.
- vi får for mange gule kort ( og et rødt) som kan koste dyrt senere. Det er for dumt
- CP og Thyge laver alt for mange fejl afleveringer. Dette er generelt et problem. Vi smider gang på gang vores fordele ved det hurtige omstillingspil væk pga. elendige pasninger som så åbner for kontra angeb.
- CP lavede mange fejl idag dels med dårlige afleveringer, han sov ved en offside situation i første halvleg, hvor han kunne ha' været skyld i et mål. Det er tydeligt at CP ikke endnu har ramt formen fra sidste år.
- Thyge og Salami arbejder hårdt men jeg synes de mangler at blive mere direkte i deres spil. I anden halvleg har Salami bolden unden for aab's felt og vælger at gå på tværs og ikke søge ind i feltet.
- Fagerberg den mand irritere mig efterhånden. Han er så langsomt at det gør ondt, og så hjælper det ikke at han arbejde meget for at få bolden - for det løber for dem meste ud i ingen ting.
-Ipsa er bedre end vi tidligere har set ham men han mangler meget, ift Reid.
Min trøst er at Reid er i topform og at de unge leverer varen.
Point skal vi nok få, men om vi får nok til at holde Aab under os er tvivlsomt. Jeg tror at for at slutte i toppen af ligaen, så kræver det at man har nogle angriber som lever målene. Det har Brøndby, OB, FCK og Aab.
Lade mig nævne at par ting som jeg bemærkede og som jeg finder problematisk.
- vi får for mange gule kort ( og et rødt) som kan koste dyrt senere. Det er for dumt
- CP og Thyge laver alt for mange fejl afleveringer. Dette er generelt et problem. Vi smider gang på gang vores fordele ved det hurtige omstillingspil væk pga. elendige pasninger som så åbner for kontra angeb.
- CP lavede mange fejl idag dels med dårlige afleveringer, han sov ved en offside situation i første halvleg, hvor han kunne ha' været skyld i et mål. Det er tydeligt at CP ikke endnu har ramt formen fra sidste år.
- Thyge og Salami arbejder hårdt men jeg synes de mangler at blive mere direkte i deres spil. I anden halvleg har Salami bolden unden for aab's felt og vælger at gå på tværs og ikke søge ind i feltet.
- Fagerberg den mand irritere mig efterhånden. Han er så langsomt at det gør ondt, og så hjælper det ikke at han arbejde meget for at få bolden - for det løber for dem meste ud i ingen ting.
-Ipsa er bedre end vi tidligere har set ham men han mangler meget, ift Reid.
Min trøst er at Reid er i topform og at de unge leverer varen.
Point skal vi nok få, men om vi får nok til at holde Aab under os er tvivlsomt. Jeg tror at for at slutte i toppen af ligaen, så kræver det at man har nogle angriber som lever målene. Det har Brøndby, OB, FCK og Aab.