Uanset hvad, så syntes jeg egentlig kommentaren er ret uinteressant, han siger jo ikke noget som vi ikke allerede ved. Han skal dog passe på med at være alt for kritisk, ellers kommer der bare nogle brugere på graven løbende og beskylder ham for at kalde dem for ubrugelige og værdiløse mennesker
Hvem skal væk???
-
Hausser
Re: Riddersholm: "Ikke for at kritisere nogen, men der har været nogle rutinerede spillere, som var
Jeg tror faktisk artiklen er blevet ændret til den lidt mere diplomatiske version som du fremviser. Læste den tidligere idag, og der er jeg faktisk ret sikker på det stod som Z skriver.
Uanset hvad, så syntes jeg egentlig kommentaren er ret uinteressant, han siger jo ikke noget som vi ikke allerede ved. Han skal dog passe på med at være alt for kritisk, ellers kommer der bare nogle brugere på graven løbende og beskylder ham for at kalde dem for ubrugelige og værdiløse mennesker