Transfer sommer 2016

Om FC Midtjylland og Black Wolves
hviid
Geografisk sted: Tallinn/Struer

Re: Transfer sommer 2016

Indlæg af hviid »

Lidt fra Marca, der plejer at være godt underrettede:
http://sevilla.eldesmarque.com/real-bet ... renamiento
Betis startede træningen i dag, men van der Vaart har fået tilladelse til at blive væk fra træningen for at lave en aftale med FCM, og de er klar til at slippe ham. Van der Vaart vil dog ikke forlade klubben tomhændet, så det er nok mere et spørgsmål om, hvor meget han vil have i kompensation fra Betis, end hvor meget vi skal slippe i overgangssum.

Flemse

Indlæg af Flemse »

FCM2000 skrev: Bobby Moore traenede ikke I Herning, Han blev flojet ind til hver kamp. Det er noget helt andet det her.
Men Booby Moore skulle også kun forstærke et middelmådigt 3. divisionshold. RvV skulle meget gerne være en stor profil på et hold, der for et halvt år siden var en halv time at kvalificere sig til 1/8-finalen i Europa League på bekostning af Manchester United.

Selvom det hele naturligvis foregår på et helt andet niveau end dengang i 1978, så er der altså mange ligheder.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Flemse skrev:
FCM2000 skrev: Bobby Moore traenede ikke I Herning, Han blev flojet ind til hver kamp. Det er noget helt andet det her.
Men Booby Moore skulle også kun forstærke et middelmådigt 3. divisionshold. RvV skulle meget gerne være en stor profil på et hold, der for et halvt år siden var en halv time at kvalificere sig til 1/8-finalen i Europa League på bekostning af Manchester United.

Selvom det hele naturligvis foregår på et helt andet niveau end dengang i 1978, så er der altså mange ligheder.
Det kan jeg overhovedet ikke se

VDV er i samme alder som Poulsen og ser traenet ud, Han er lille og spinkel hvilket er et plus I den alder. Forskel RdV er en klasse bedre.

Moore lignede mere en der traenede paa en pub.

Flemse

Indlæg af Flemse »

FCM2000 skrev: Det kan jeg overhovedet ikke se

VDV er i samme alder som Poulsen og ser traenet ud, Han er lille og spinkel hvilket er et plus I den alder. Forskel RdV er en klasse bedre.

RvV er muligvis lille, spinkel og umiddelbart veltrænet. Men ham og Bobby Moore har haft ca. lige megen succes på fodboldbanen de seneste sæsoner. Og det på trods af at sidstnævnte har været død i næsten 25 år.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Mig bekendt har Han spillet 9 kampe for Betis i sidste saeson.

HSV her var Han fast inventar

Brugeravatar
HKP

Indlæg af HKP »

Flemse skrev:
FCM2000 skrev: Det kan jeg overhovedet ikke se

RvV er muligvis lille, spinkel og umiddelbart veltrænet. Men ham og Bobby Moore har haft ca. lige megen succes på fodboldbanen de seneste sæsoner. Og det på trods af at sidstnævnte har været død i næsten 25 år.
Fed kommentar:-D Bobby Moore og Messi har også haft ca samme succes de seneste tre uger....:-)

Jeg tror bare der er en masse ting der spiller ind, herunder psyken....(kæreste, familie, muligheder osv.) Og her ser det hele bare rigtigt godt ud med et skifte til FCM. Og det kan gøre en verden til forskel spillemæssigt også! Du bliver altså ikke superstjerne ud af ingenting.... Det eneste er at man skal gøre hvad man kan specielt i starten for at undgå at han ryger ind i lange skadespauser.... Men det gælder jo alle spillere...

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Om det bliver til noget eller ej angående VDV, har det været super god reklame for Fcm. Nice. Hans kone spiller håndbold i Efb og Fcm har også et kvinde håndboldhold. Hvilket et sammentræf. Hvor lang er hendes kontrakt og kunne der ligge en kontrakt og lure på hende i nær fremtid.? Tanken er besnærende. Hvis man signer med ham, må Benham og Ankersen være med ind over og så kan der muligvis ligge flere tanker bag en sådan signing. Personligt ved jeg ikke om en signing er godt eller skidt, men den medieomtale vi har fået er garanteret millioner værd. Venter i spænding på resultatet.
Senest rettet af TrueWolfMidt 2. aug 2016, 16:15, rettet i alt 1 gang.

Jakla

Indlæg af Jakla »

Trøjen RAFA 23 er på vej til at blive bestilt
:)

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

TrueWolfMidt skrev:Om det bliver til noget eller ej angående VDV, har det været super god reklame for Fcm. Nice. Hans kone spiller håndbold i Efb og Fcm har også et kvinde håndboldhold. Hvilket et sammentræf. Hvor lang er hendes kontrakt og kunne der ligge en kontrakt og lure på hende i nær fremtid.? Tanken er besnærende. Hvis man signer med ham, må Benham og Ankersen være med ind over og så kan der muligvis ligge flere tanker bag en sådan signing. Personligt ved jeg ikke om en signing er godt eller skidt, men den medieomtale vi har fået er garanteret millioner værd. Venter i spænding på resultatet.
Jamen prov bare at se den omtale I pressen allerede.

Ingen tvivl om at Benham er inde over her.

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

FCM2000 skrev: Ja de beder ham om at smutte fra 60 mill kr, saa realistisk burde de betale ham 20 mill kr.

FCM betaler sign free 15 mill

Og Han faar lon 7,5 mill aarligt.

Men det om Betis burde ligge klar allerede.
Jeg kaster op i lårfede stråler hvis det bare er i nærheden af de beløb der snakkes. I så fald kunne Rafa tage den første flyver retur i min optik.
Skal det her lykkes snakker vi en årsløn på 3-4 mio. Sign on det samme. Så vil han koste en 9-12 mio over en 2-årig kontrakt. Stadig overordentlig dyrt for en halvgammel lottokupon med et noget blakket ry og manglende præsteren de sidste par år. Men på PR alene kunne det sikkert godt tænkes at det var interessant alligevel...

WBW

Indlæg af WBW »

Jesper BW1100 skrev:
FCM2000 skrev: Ja de beder ham om at smutte fra 60 mill kr, saa realistisk burde de betale ham 20 mill kr.

Jeg kaster op i lårfede stråler hvis det bare er i nærheden af de beløb der snakkes. I så fald kunne Rafa tage den første flyver retur i min optik.
Skal det her lykkes snakker vi en årsløn på 3-4 mio. Sign on det samme. Så vil han koste en 9-12 mio over en 2-årig kontrakt. Stadig overordentlig dyrt for en halvgammel lottokupon med et noget blakket ry og manglende præsteren de sidste par år. Men på PR alene kunne det sikkert godt tænkes at det var interessant alligevel...
Bare rolig, de beløb er langt fra virkeligheden..

henker

Indlæg af henker »

WBW skrev:
Jesper BW1100 skrev:

kilden??

Brugeravatar
HKP

Indlæg af HKP »

3-4 mio i årsløn.... Gætter på at William Kvist tjener ca. så meget.... Det får du ham aldrig ned i... tror ikke engang at kærligheden ville kunne overvinde det for ham....

Spicker

Indlæg af Spicker »

Jakla skrev:Trøjen RAFA 23 er på vej til at blive bestilt
:)
Jeg tror simpelthen ikke han får nr. 23.
Du husker nok Farlige Frank, jeg er rimeligt sikker på det nummer aldrig bliver brugt igen ;)

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

henker skrev:
WBW skrev:
Jesper BW1100 skrev:
kilden??
Det organ der sidder mellem to ører :)
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Låst