Hej
Er lidt på udebane på dette forum, men har et simpelt spørgsmål, hvis nogen kan huske tilbage til kampen mellem Brøndby og Fcm d. 8/3-2009.
Var det tilladt på midtjyllands tribune at medbringe flag denne dag?
Jeg har ikke kunne se nogen i billed-tråden her http://black-wolves.com/galleri/categor ... l?start=63 , så derfor jeg spørger.
Håber nogen kan hjælpe mig.
Mvh
Kindler /Brøndby
Hjælp til hukommelsen
-
Peter Ross
Re: Hjælp til hukommelsen
Hej Kindler!
Det har helt sikkert været tilladt, at medbringe flag på vores afsnit den dag. Vi har aldrig haft et forbud i egen ende, mens MCH/FCM gerne udsteder flag-forbud til modstanderne, hvis de i det foregående opgør har affyret pyroteknik. Ikke videre logisk konsekvens, men hvad kan man forvente af jakkesættene...
Det har helt sikkert været tilladt, at medbringe flag på vores afsnit den dag. Vi har aldrig haft et forbud i egen ende, mens MCH/FCM gerne udsteder flag-forbud til modstanderne, hvis de i det foregående opgør har affyret pyroteknik. Ikke videre logisk konsekvens, men hvad kan man forvente af jakkesættene...
Bare for at stille min nysgerrighed overfor ting jeg ikke forstår, er jeg nødt til at spørge: Hvorfor sidder man og kigger efter om der var flag på en tribune til en kamp der er spillet for 1½ år siden??
2294 skrev:Bare for at stille min nysgerrighed overfor ting jeg ikke forstår, er jeg nødt til at spørge: Hvorfor sidder man og kigger efter om der var flag på en tribune til en kamp der er spillet for 1½ år siden??
Det skyldes evt at Brøndby fans et antal gange er blevet nægtet at medbringe flag på deres tribune på udebane
Måske spørgsmålet stilles for at få svar på om det netop kun var Brøndby-fans der skulle "diskrimineres", for evt at bruge det til enten en eller anden diskussion eller evt som noget dokumentation overfor en eller anden instans
Men det kan Kindler evt selv svare på
- FarligeIzunna
Kindler har åbenbart ingen interesse i at svare974 skrev:2294 skrev:Bare for at stille min nysgerrighed overfor ting jeg ikke forstår, er jeg nødt til at spørge: Hvorfor sidder man og kigger efter om der var flag på en tribune til en kamp der er spillet for 1½ år siden??
Det skyldes evt at Brøndby fans et antal gange er blevet nægtet at medbringe flag på deres tribune på udebane
Måske spørgsmålet stilles for at få svar på om det netop kun var Brøndby-fans der skulle "diskrimineres", for evt at bruge det til enten en eller anden diskussion eller evt som noget dokumentation overfor en eller anden instans
Men det kan Kindler evt selv svare på