Transferrygter angående FCM.
Re: Transferrygter angående FCM.
Jeg kunne godt tænke mig at se hvad Kim Aabech kunne bidrage med i FCM. Jeg synes han har vist adskillige gode eksempler på hvad han kan i denne sæson, og han virker som en spiller der kunne gøre vores kontrafase endnu farligere. Udover det er han en fremragende targetman og spilfordeler så længe han får boldene i fødderne.
Han kan også skabe noget på egen hånd vha. sin gode teknik og sit fremragende spark.
Han kan vel både fungere som angriber, offensiv midt, højre og venstre kant. Dog vil jeg mene han gør det bedst på den offensive midtbane, eller som tilbagetrukket angriber.
Han kan også skabe noget på egen hånd vha. sin gode teknik og sit fremragende spark.
Han kan vel både fungere som angriber, offensiv midt, højre og venstre kant. Dog vil jeg mene han gør det bedst på den offensive midtbane, eller som tilbagetrukket angriber.
Åhh, luk nu, transfervindue! Jeg hader det forbandede Thyge/Brøndby-rygte. Ud over Gilberto og Ayoub Sørensen synes jeg også, det er nogle lettere håbløse prospects, der nævnes herinde.
Folk som:
Due - motivationsproblemer, bænket.
Demba-Nyren - motivationsproblemer, uskarp, hadet af OB-fans.
Fetai - elendig, uskarp, uinteressant for FCN.
Aabech - primadonna, 27 år.
Bliv væk, tak!
Folk som:
Bliv væk, tak!
Har du selv bedre forslag til nye spillere, såfremt vi mister nogen her til sidst? Nu vil jeg selv forholde mig til mit eget forslag. Har du set Kim Aabech spille i den indeværende sæson, eller udtaler du dig om noget du ikke ved noget om?Acebone skrev: Folk som:
Bliv væk, tak!
Hvis vi gerne vil have en spiller som kan kreere chancer, fungere som spilstation, score mål, lave assists og udover det også har en fin teknik - så kan jeg virkelig ikke se hvem du hellere vil ha lige pt.
Kim Aabech har så vidt jeg husker kun et ½ år tilbage af sin kontrakt, hvilket vel heller ikke gør ham mindre attraktiv. Og han vil gerne selv væk: http://www.bold.dk/nyt/Aabech-vil-videre
-
sebastian94
- Geografisk sted: Skive
Luk det satans transfervindue forhelvede, vi har aldrig haft sådan en god trup før!.
Ørgaard må da også kunne se at hvis vi skal blive mestre skal det blive i år med denne her trup!
Ørgaard må da også kunne se at hvis vi skal blive mestre skal det blive i år med denne her trup!
Petter, Petter, Petter, Petter Andersson
Nettop derfor kan der være hold i nogle af de mange rygter her til slut. Jeg tror Ørgaard øjner chancen for at indfri visionen alligevel. Ud over FCK ser de andre ikke skræmmende ud, og truppen er som andre skriver meget stærkere i år en tidligere set.sebastian94 skrev:...Ørgaard må da også kunne se at hvis vi skal blive mestre skal det blive i år med denne her trup!
Vi har været meget aktiv og dygtig/heldigt i dette vindue så hvem ved, måske virker Ørgaards lukke amulet lidt endnu
Personligt skal vi nok bare være glad for at vi gør det rigtigt godt og så håbe at vi kan få et godt efterår. Alt derudover er en bonus.
FCM forever!
erland
Ja, jeg har set Aabech spille flere gange, også sidst Lyngby var oppe at vende i Superligaen. Jeg er helt klar over, hvad han står for. Han er en dygtig tekniker, men han er også kendt for at være en notorisk primadonna. I en alder af 27 år kan det jo undre, at en mand med hans kvaliteter ikke er kommet længere end Lyngby. Jeg ser hans nykker som den klare grund til, at han ikke er i en større klub. Og nej, jeg har ikke "bedre forslag til nye spillere", for hvorfor skulle vi dog hente en spiller til en position, vi så rigeligt er dækket ind på? Gilberto-rygtet giver i det mindste mening.jakobV skrev:Har du selv bedre forslag til nye spillere, såfremt vi mister nogen her til sidst? Nu vil jeg selv forholde mig til mit eget forslag. Har du set Kim Aabech spille i den indeværende sæson, eller udtaler du dig om noget du ikke ved noget om?
Lad i øvrigt være med at insinuere, at dine meddebattører udtaler sig om ting, de ikke ved noget om. Det har aldrig ført noget godt med sig.
Hvad med at arbejde med de spillere, vi har i truppen? Jeg tænker folk som Ken Ilsø, Sylvester Igboun og Jakob Poulsen. De er alle yngre end Kim Aabech og har nogle af de kvaliteter, du nævner. Der er med andre ord ikke noget hul at udfylde.jakobV skrev:Hvis vi gerne vil have en spiller som kan kreere chancer, fungere som spilstation, score mål, lave assists og udover det også har en fin teknik - så kan jeg virkelig ikke se hvem du hellere vil ha lige pt.
Det kan meget vel være, men han koster stadig løn, og jeg kan lige se ham begynde at te sig, når Kuhn sætter ham på bænken. Vi har ikke brug for uromagere i en umiddelbart meget homogen trup.jakobV skrev:Kim Aabech har så vidt jeg husker kun et ½ år tilbage af sin kontrakt, hvilket vel heller ikke gør ham mindre attraktiv. Og han vil gerne selv væk: http://www.bold.dk/nyt/Aabech-vil-videre
Der er masser af grunde til at holde sig langt væk fra Kim Aabech på trods af hans teknik og umiddelbare optur i Lyngby. Mit råd til Ørgaard er (stadig):
Bevar truppen og forlæng med Frank og Thyge!
-
JensMikkelsen
http://www.bold.dk/nyt/Horsens-afviser-Gilberto-bud
Herfra skal der lyder en stor tak til AC Horsens ledelsen for ikke at takke ja til tilbudet.
Herfra skal der lyder en stor tak til AC Horsens ledelsen for ikke at takke ja til tilbudet.
- bobthebuilder_dk
Tja jeg har det sådan lidt både og? ( kan egentlig godt lidt gilberto som angrebstype )
Så dvs. at vi altså VAR ude efter ham! ? hmm ?
Mit personlige bud på hvad der er sket er nok at hvis Brøndby var gået videre til EL !
Så havde de måske købt thyge eller ilsø her og for de mill. de så indbragte ville vi så købe Gilberto ( som der måske var lavet en forhåndsaftale med ( kanalsport rygtet??))... men eftersom det ikke skete kom vi istedet med et useriøst lavt bud på Gilberto!
og nu går det hele nok i sig selv igen! og vinduet lukker snart......
( rene gætterier fra min side)
Mit personlige bud på hvad der er sket er nok at hvis Brøndby var gået videre til EL !
Så havde de måske købt thyge eller ilsø her og for de mill. de så indbragte ville vi så købe Gilberto ( som der måske var lavet en forhåndsaftale med ( kanalsport rygtet??))... men eftersom det ikke skete kom vi istedet med et useriøst lavt bud på Gilberto!
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱
-
JensMikkelsen
Lyder egentlig meget logisk, det kan jo også OB har haft følere ude.... ja ja jeg ved godt vores spillere er for ungebobthebuilder_dk skrev:Tja jeg har det sådan lidt både og? ( kan egentlig godt lidt gilberto som angrebstype )
Så havde de måske købt thyge eller ilsø her og for de mill. de så indbragte ville vi så købe Gilberto ( som der måske var lavet en forhåndsaftale med ( kanalsport rygtet??))... men eftersom det ikke skete kom vi istedet med et useriøst lavt bud på Gilberto!![]()
endnu et vildt rygte, men lige hørt det på akademiet, hvis det lykkes at sælge Borring står Lyngbys Lasse Rise øverst som afløser.
Ja der kommer nok mange rygter her på de sidste døgn, men interessant er det da, at se hvad der sker, hvis der overhovedet sker mere.mnm123 skrev:endnu et vildt rygte, men lige hørt det på akademiet, hvis det lykkes at sælge Borring står Lyngbys Lasse Rise øverst som afløser.
Men så da klart hellere Lasse Rise, end Kim Aabech, som jeg ikke er meget for hvis det endeligt skulle være en af de 2 fra lyngby. Men lad os nu se hvad planerne er eller har været, for det er da nok næsten helt sikkert at Brøndbys, manglende europa tur, har ændret noget på hvad der evt. skulle ske.
http://onside.dk/nyheder/superligaen/aa ... rliga-klub
Vel ikke usandsynligt det er os der er inde i billedet?
Nej desværre, kan det meget muligt være os. Klubben ser ud til at vil have en offensiv/angriber ind og med buddet på Gil som blev afvist kan dette være næste mulighed.mrjelle skrev:http://onside.dk/nyheder/superligaen/aa ... rliga-klub
Var spændt på at høre hvem næste mulighed kunne være, men personligt håber jeg ikke at det er Kim, syntes ikke han kan bidrage med noget og vil efter min mening være en dårlig signing.
-
sebastian94
- Geografisk sted: Skive
Eller aab?mrjelle skrev:http://onside.dk/nyheder/superligaen/aa ... rliga-klub
Petter, Petter, Petter, Petter Andersson
-
Jesper BW1100
Det håber jeg godt nok ikke det er. Men ikke usandsynligt nej.mrjelle skrev:http://onside.dk/nyheder/superligaen/aa ... rliga-klub