får vi så UEFA-pladsen på den konto eller er det stadig (hvis/når) Brøndby bliver mestre at 2.pladsen i pokalen der tæller? Hvis det er 2.pladsen i ligaen, hvilket hold får så pladsen fra pokalen.....Kunne jo være sjovt at se Horsens i UEFAen....
Figofan - ingen insiderviden i dette tilfælde
hvad nu hvis vi blir nr 2.....
-
figofan
hvad nu hvis vi blir nr 2.....
Senest rettet af figofan 12. jun 2005, 17:56, rettet i alt 1 gang.
-
Crasher
Re: hvad nu hvis vi blir nr 2.....
Jeg har haft samme tvivl, da det jo er umuligt at finde en 3. plads i pokal turneringen.
Derfor er jeg overbevist om, at når BIF bliver mestre, får FCM pladsen via deres pokalfinale, og SAS-ligaens nummer 3 kommer med istedet for nummer 2 som sædvanligt.
Derudover er der jo så en plads til det mest fair spillende hold, hvilket nok bliver Esbjerg.
/Kasper Madsen
Derfor er jeg overbevist om, at når BIF bliver mestre, får FCM pladsen via deres pokalfinale, og SAS-ligaens nummer 3 kommer med istedet for nummer 2 som sædvanligt.
Derudover er der jo så en plads til det mest fair spillende hold, hvilket nok bliver Esbjerg.
/Kasper Madsen
-
Jean / BW# 1238
Hej Figofan.
I tilfældet at BIF bliver nr. 1 og FCM bliver nr. 2, så får BIF deres CL-kval-plads via 1. pladsen. FCM får UEFA-kvalifikation via pokalturneringen, da der skal gå en UEFA-plads til et hold i den turnering. 3'eren i ligen får så den sidste UEFA-plads.
Horsens kan på ingen måde kvalificere sig til UEFA-cuppen i år.
Derudover har vi jo en kvalifikationsplads via fairplay, det bliver den højst placeret på denne liste (som ikke allerede er kvalificeret):
http://www.dbu.dk/page.aspx?id=726
I tilfældet at BIF bliver nr. 1 og FCM bliver nr. 2, så får BIF deres CL-kval-plads via 1. pladsen. FCM får UEFA-kvalifikation via pokalturneringen, da der skal gå en UEFA-plads til et hold i den turnering. 3'eren i ligen får så den sidste UEFA-plads.
Horsens kan på ingen måde kvalificere sig til UEFA-cuppen i år.
Derudover har vi jo en kvalifikationsplads via fairplay, det bliver den højst placeret på denne liste (som ikke allerede er kvalificeret):
http://www.dbu.dk/page.aspx?id=726
-
Crasher
Re: hvad nu hvis vi blir nr 2..... (OT)
Hvilket i grove træk var nøjagtigt det jeg skrev også. Men ok, så er den da blevet konfirmeret 
/Kasper Madsen
/Kasper Madsen
-
Jean / BW# 1238
Hej Kasper!
Jeg begyndte indlægget inden du havde svaret, men så ringede telefonen... ja, og så tog det lidt tid, samt at skrive resten af indlægget...
Jeg begyndte indlægget inden du havde svaret, men så ringede telefonen... ja, og så tog det lidt tid, samt at skrive resten af indlægget...
-
Crasher
Okay. Bare i orden da.... Dit indlæg lød også lidt mere sikkert end mit, selvom jeg da troede jeg havde ret! Så det er fint nok. Ses på søndag i busserne
/Kasper Madsen
/Kasper Madsen
-
YahooSeeker [Bot]
Så med Brøndby som nr 1, FCM nr 2 og Esbjerg nr 3, er der gode chancer for at se Silkeborg i Europa (er de ikke næst på fair play-listen?) på bekostning af Aab og fck.
-
YahooSeeker [Bot]
Jeg håbr FCM bliver NR 2...