hvad nu hvis vi blir nr 2.....

Om FC Midtjylland og Black Wolves
figofan

hvad nu hvis vi blir nr 2.....

Indlæg af figofan »

får vi så UEFA-pladsen på den konto eller er det stadig (hvis/når) Brøndby bliver mestre at 2.pladsen i pokalen der tæller? Hvis det er 2.pladsen i ligaen, hvilket hold får så pladsen fra pokalen.....Kunne jo være sjovt at se Horsens i UEFAen....

Figofan - ingen insiderviden i dette tilfælde
Senest rettet af figofan 12. jun 2005, 17:56, rettet i alt 1 gang.

Crasher

Re: hvad nu hvis vi blir nr 2.....

Indlæg af Crasher »

Jeg har haft samme tvivl, da det jo er umuligt at finde en 3. plads i pokal turneringen.
Derfor er jeg overbevist om, at når BIF bliver mestre, får FCM pladsen via deres pokalfinale, og SAS-ligaens nummer 3 kommer med istedet for nummer 2 som sædvanligt.
Derudover er der jo så en plads til det mest fair spillende hold, hvilket nok bliver Esbjerg.

/Kasper Madsen

Jean / BW# 1238

Indlæg af Jean / BW# 1238 »

Hej Figofan.

I tilfældet at BIF bliver nr. 1 og FCM bliver nr. 2, så får BIF deres CL-kval-plads via 1. pladsen. FCM får UEFA-kvalifikation via pokalturneringen, da der skal gå en UEFA-plads til et hold i den turnering. 3'eren i ligen får så den sidste UEFA-plads.

Horsens kan på ingen måde kvalificere sig til UEFA-cuppen i år.

Derudover har vi jo en kvalifikationsplads via fairplay, det bliver den højst placeret på denne liste (som ikke allerede er kvalificeret):
http://www.dbu.dk/page.aspx?id=726

Crasher

Re: hvad nu hvis vi blir nr 2..... (OT)

Indlæg af Crasher »

Hvilket i grove træk var nøjagtigt det jeg skrev også. Men ok, så er den da blevet konfirmeret :-)

/Kasper Madsen

Jean / BW# 1238

Indlæg af Jean / BW# 1238 »

Hej Kasper!

Jeg begyndte indlægget inden du havde svaret, men så ringede telefonen... ja, og så tog det lidt tid, samt at skrive resten af indlægget... :-)

Crasher

Indlæg af Crasher »

Okay. Bare i orden da.... Dit indlæg lød også lidt mere sikkert end mit, selvom jeg da troede jeg havde ret! Så det er fint nok. Ses på søndag i busserne

/Kasper Madsen

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Så med Brøndby som nr 1, FCM nr 2 og Esbjerg nr 3, er der gode chancer for at se Silkeborg i Europa (er de ikke næst på fair play-listen?) på bekostning af Aab og fck.

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Jeg håbr FCM bliver NR 2...

Besvar