Bustur til esbjerg er AFLYST
Bustur til esbjerg er AFLYST
Bustur til esbjerg er desværre aflyst
michael
michael
Re: Bustur til esbjerg er AFLYST
Jeg undskylder til Hekler/BW på UBM's vegne for at I ikke kan sende bus, hvilket må være vores skyld 
-
pedersen7500
- Site Admin
- Geografisk sted: Holstebro
Hvis jeg ikke finder nogle at rejse der ned sammen med i bil tager jeg offentlig transport, Hvis der er nogle der er interesserede i at joine mig kan i sende mig en SMS på nummer: 28 97 69 49.
!
-
MathiasVJacobsen
Arj come on ..!!
Kommer UBM med en bus ?
Kommer UBM med en bus ?
FCM, Juventus, Fulham, Dortmund
- Thomasbokr
Min kæreste og jeg tager den røde polo og kører fra Silkeborg til Esbjerg i morgen, hvis der er nogle der mangler transport muligheder, vi har plads til mellem 2-3 personer afhængig af størrelsen-
Jeg har 20730740 hvis der er nogle der vil med op at kører fra Silkeborg.
-
Gæst
Det var da godt du kunne bruge black-wolves forum til at reklamere for din bus, når du ellers er så meget imod det BW står for og går og laver.RL/UBM skrev:Har nogle pladser i bussen, hvis folk mangler kørsel... Der afgang fra Herning 13.45
Slap nu af! Det var et tilbud til folk... Men fint du står som anonym bruger...Gæst skrev:Det var da godt du kunne bruge black-wolves forum til at reklamere for din bus, når du ellers er så meget imod det BW står for og går og laver.RL/UBM skrev:Har nogle pladser i bussen, hvis folk mangler kørsel... Der afgang fra Herning 13.45
Vi kommer kun for roulade!
- Thomasbokr
Så er poloen fyldt..Thomasbokr skrev:Min kæreste og jeg tager den røde polo og kører fra Silkeborg til Esbjerg i morgen, hvis der er nogle der mangler transport muligheder, vi har plads til mellem 2-3 personer afhængig af størrelsen-Jeg har 20730740 hvis der er nogle der vil med op at kører fra Silkeborg.
-
Thomas Lund
Jeg kan forstå på Kenn at han stadig har 2 pladser i sin bil og han kører fra Herning. Han har tlf. 40 19 66 73.
Lund
Lund
-
pedersen7500
- Site Admin
Ville gerne med, men grundet sygdom må jeg nok hellere blive hjemme.Thomas Lund skrev:Jeg kan forstå på Kenn at han stadig har 2 pladser i sin bil og han kører fra Herning. Han har tlf. 40 19 66 73.
Lund
God kamp til jer der skal afsted!
!
Lækkert vejr! Få bilen kørt i stilling og mød op i Esbjerg. Drengene har brug for os, i disse tider,med hårdt program.
Vi kommer kun for roulade!
Hold dog din kæft og vær glad over at der i det mindste er nogen der magter at få samlet folk nok til, at en bus kan komme af sted!Gæst skrev:Det var da godt du kunne bruge black-wolves forum til at reklamere for din bus, når du ellers er så meget imod det BW står for og går og laver.RL/UBM skrev:Har nogle pladser i bussen, hvis folk mangler kørsel... Der afgang fra Herning 13.45
-
pedersen7500
- Site Admin
Så du siger BW er dovne?Momme skrev:Hold dog din kæft og vær glad over at der i det mindste er nogen der magter at få samlet folk nok til, at en bus kan komme af sted!Gæst skrev:Det var da godt du kunne bruge black-wolves forum til at reklamere for din bus, når du ellers er så meget imod det BW står for og går og laver.RL/UBM skrev:Har nogle pladser i bussen, hvis folk mangler kørsel... Der afgang fra Herning 13.45
!
Lad være med at putte ord i min mund - jeg konstaterer blot, at det er lykkedes nogle at samle nok folk nok, mens andre må aflyse!Diverse personer skrev:Har nogle pladser i bussen, hvis folk mangler kørsel... Der afgang fra Herning 13.45
Det var da godt du kunne bruge black-wolves forum til at reklamere for din bus, når du ellers er så meget imod det BW står for og går og laver.
Hold dog din kæft og vær glad over at der i det mindste er nogen der magter at få samlet folk nok til, at en bus kan komme af sted!
Så du siger BW er dovne?
Jeg kan bare ikke se det geniale i kommentaren vedr. at RL/UBM "reklamerer" for deres bustur - det vigtigste er vel støtten, hvorend den kommer fra - eller?
Men når du nu selv bringer det på bane, så er det da grotesk ringe, at BW ikke kan samle folk nok til én sølle bus og køre de 100 km. vestpå ud til fiskerne.