Bare fordi der er 25 mennesker der deltager i debatten på Ulvegraven, er det ikke ens betydende med at de er repræsentative for de ca. 1.000 medlemmer der pt. er i Black Wolves
Hvis der skal laves en udtalelse på vegne af Black Wolves eller bestyrelsen, kan jeg fint finde ud af at gøre det selv. En konstruktiv, kritisk udtalelse om FC Midtjyllands ledelse ville jeg under alle omstændigheder vende med resten af bestyrelsen, før jeg kommer med den. Kommer der en, bliver det ikke før det er diskuteret i samråd med den nye bestyrelse.
Det er muligt at 2010 har været FCMs værste år i lang tid, men det samme kan siges om Black Wolves, der virkelig mangler engagement og arbejdsiver, så det er under alle omstændigheder første prioritet og vil også være det i 2010.
Jeg ser frem til at mange engagerede medlemmer møder op til generalforsamlingen næste søndag og til at nogle også vælger at stille op til bestyrelsen og være med til at gøre os meget bedre, for det trænger vi til.
Lund
Ondt i økonomien..
Re: Ondt i økonomien..
Jamen det er da meget godt at forlange at div. hoveder skal rulle, men hvem er det lige der ejer en MEGET stor del af aktierne - nå, ja, det er jo faktisk de samme mennesker, så det er jo lidt deres egne penge det går ud over
Her skulle der stå noget klogt...
-
Bhomaszz/bavnsgaard
- Geografisk sted: Mors
Derfor har man sgu da noget at skulle have sagt som fan? det er da ren suicide-nepotisme, at bare fordi de ejer aktiemajoriteten, skal de lede klubben. Uden fans ingen klub, man kan ikke bare afvise det af den førnævnte grund, derfor kan man godt stille krav som fans alligevel - ellers er der ingen idé i at være fan. Så er man blot tilskuer.2294 skrev:Jamen det er da meget godt at forlange at div. hoveder skal rulle, men hvem er det lige der ejer en MEGET stor del af aktierne - nå, ja, det er jo faktisk de samme mennesker, så det er jo lidt deres egne penge det går ud over
Korrekt.
Jeg fik ikke lige det hele med, da jeg er på arbejde.
Pointen var, at Bo Olesen og de andre har smidt, og er villige til at smide store summer i vores klub. Hvis de "smides på porten", tager de formentlig deres investeringer og investeringsvilje med sig, og hvor er det lige pengene så skal komme fra - især i disse tider med finanskrise....
Jeg fik ikke lige det hele med, da jeg er på arbejde.
Pointen var, at Bo Olesen og de andre har smidt, og er villige til at smide store summer i vores klub. Hvis de "smides på porten", tager de formentlig deres investeringer og investeringsvilje med sig, og hvor er det lige pengene så skal komme fra - især i disse tider med finanskrise....
Her skulle der stå noget klogt...
Jeg er ret sikkert på at hvis det skulle være nødvendigt, så skal de store aktieholdere nok sørge for at der bliver ryddet op i klubben - Det er dem der har penge i klubben og dem der står som de første der skal punge op med flere hvis klubben virkelig skal ud og hente penge igen som AGF og Vejle...
Så vidt jeg ved er de store aktieholdere nogle at de samme som står bag flere af de største virksomheder på egnen, og de har om nogen en interesse i at FCM overlever, da Superliga-fodbold er noget som kan trække mange mennesker og kompetencer til området...
Jeg tror ikke mange af de store virksomheder i Herning kan klare at FCM går konkurs, og derfor går FCM selvfølgelig heller ikke konkurs. Men jeg formoder at de også samtidigt har et stort indblik i hvordan klubben bliver drevet og nok skal træffe en beslutning før det er for sent
Så vidt jeg ved er de store aktieholdere nogle at de samme som står bag flere af de største virksomheder på egnen, og de har om nogen en interesse i at FCM overlever, da Superliga-fodbold er noget som kan trække mange mennesker og kompetencer til området...
Jeg tror ikke mange af de store virksomheder i Herning kan klare at FCM går konkurs, og derfor går FCM selvfølgelig heller ikke konkurs. Men jeg formoder at de også samtidigt har et stort indblik i hvordan klubben bliver drevet og nok skal træffe en beslutning før det er for sent
Det mener du ikke seriøst vel?Hausser skrev:Bertelsens afløser bør også findes internt for at spare, måske Torben Kælbæk eller en af dem i salgsorganisationen..
Det kan godt være at Bertelsen har lavet fejl, men at erstatte ham med Torben Kølbæk (al ære og respekt for hans arbejde som PR chef, eller hvad hans officielle titel nu er) er da en joke af dimensioner!
/Bobby