Duncan igen på druk?
-
bw152/michael
Duncan igen på druk?
Senest rettet af bw152/michael 5. jun 2005, 22:49, rettet i alt 1 gang.
-
Kim
Re: Duncan igen på druk?
øhh.. stiller du et retorisk spørgsmål, eller hvorfor denne post?
de fleste af os kender udemærket onside.dk og læser selv med der dagligt.. derfor ingen grund til denne post med mindre du har noget at tilføje...
For at mit indlæg nu ikke skal være alt for meta-debat-skabende, vil jeg da gerne sige at det skal være tilladt for spillere, ligesom det er for os, at gå ud og tage sig en øl og se lidt på byen...
Når en århusianer kommer til kbh er det vel naturligt...
at troværdigheden "bt" har "pålidelige kilde" osv. giver jeg ikke en skid for, de skal skabe en historie og sælge nogle aviser...
BW #456
de fleste af os kender udemærket onside.dk og læser selv med der dagligt.. derfor ingen grund til denne post med mindre du har noget at tilføje...
For at mit indlæg nu ikke skal være alt for meta-debat-skabende, vil jeg da gerne sige at det skal være tilladt for spillere, ligesom det er for os, at gå ud og tage sig en øl og se lidt på byen...
Når en århusianer kommer til kbh er det vel naturligt...
at troværdigheden "bt" har "pålidelige kilde" osv. giver jeg ikke en skid for, de skal skabe en historie og sælge nogle aviser...
BW #456
-
Fc-Arne
Har du dig meget dårligt over, at han poster denne nyhed? Jeg kunne da forestille mig at der var nogen som ikke benyttede sig af onside.
-
Altoriso
Jo ja... men så kan vi jo lave en hel nyhedsside herinde med alle mulige nyheder fra alle mulige nyhedsmedier, og det ville da blive lidt træls i længden..
På www.black-wolves.com kan man følge links til flere forskellige sportsmedier
På www.black-wolves.com kan man følge links til flere forskellige sportsmedier