Acebone skrev:Damn, du forstå sgu at skrive en salgstale, Hausser. Nu kan jeg dårligt vente med at se Rilwan i aktion!
Lad os da endelig fortsætte udrensningen af spillere fra "den sorte liste" på førsteholdet. Jeg er overbevist om, at vi har talenterne til at tage over, hvor truppen bliver smal.
Mener helt klart han bør rykkes op allerede nu og så have en prof-kontrakt. Rilwan er simpelthen en klasse for sig i hele Y-ligaen og klart den bedste FCMer hele i årgang 91 og i min optik så når hverken Delaney fra FCK, Boysen fra AB, Emil Larsen fra Lyngby eller Jens Stryger Larsen fra BIF ham til sokkeholderne hvad angår potentiale. Selv om de ikke allesammen er sammenlignelige pga forskellige positioner på banen, så har ingen af de spillere så udtalte spidskompetencer som Rilwan.
Til dem der ikke har oplevet ham, så kan jeg kun opfordre til at komme forbi Ikast stadion og opleve ham live. Den fast og elegance den unge afrikaner har i sit spil, det drive han har med bolden og den lethed han afdribler 3-4 modspillere skal altså opleves live, det er altså ren Zidan det her.
Rasmus Lynge Christensen fra årgang 91 har allerede fået en professionel kontrakt og respekt for det, den kreative kantspiller har i den grad fortjent det. Desværre har han så været skadet hele efteråret, men ikke desto mindre så spiller RLC og Rilwan på nogenlunde samme position og de kan derfor godt sammenlignes og her imponerer Rilwan altså langt mere end danskeren, som ellers også er en fantastisk god spiller.
Ved ikke om FCM har til hensigt at sluse Rilwan stille og roligt ind på holdet ligesom man gjorde med Izunna, men syntes det må være på tide med et par bænkpladser til unge Rilwan, så kan han jo også stadig spille hele kampe i Y-ligaen. Samtidigt skal han integreres i førsteholdstruppen asap!
Er i øvrigt altid lidt skægt at læse de forskellige syn på den samme kamp
http://brondby.com/article.asp?aid=60584&id=145. Brøndby mener altså de burde have vundet kampen fordi de gik efter sejren

Det er rigtigt at uafgjort var et mere anvendeligt resultat for FCM end BIF og derfor spillede vi også lidt på resultatet i de sidste 5 minutter, men bortset fra et langskud fra 30 meter, så var Brøndby alt ikke farlig på noget tidspunkt og forud var der altså gået 70 minutters midtjysk spildominans hvor BIF udelukkende spillede kontrafodbold og hvor skudstatikken vel var 10-3 i FCMs favør. Så nej, Brøndby fortjente bestemt ikke sejren og det er godt nok ikke særligt objektivt at påstå det.