Christopher Poulsen

Om FC Midtjylland og Black Wolves
sebastian94
Geografisk sted: Skive

Christopher Poulsen

Indlæg af sebastian94 »

Er jeg den eneste der synes at Christopher Poulsen bør få chancen igen.
Hvis han kommer tilbage i hans gamle form, er han efter min mening en af danmarks bedste venstre backer og hvis han kommer tilbage i den form, bør han få en VM billet. Han spillede jo også en hel landskamamp mod ungarn.
Petter, Petter, Petter, Petter Andersson

Momme

Re: Christopher Poulsen

Indlæg af Momme »

Mener du selv, at han kan slå Leon af, som han (Leon) spiller for tiden?
Jeg har min tvivl, og kan godt se, hvorfor Kuhn har valgt Leon.
Omvendt kan jeg også se, at Poulsen har været en rigtig god spiller, men om han kan komme op i samme gear igen, er jeg ikke helt sikker på.

Cortez

Indlæg af Cortez »

Man er ikke bedre end sin seneste kamp! Hvis CP vil på holdet igen, må han bevise på reserveholdet og til træning, at AK skal satse på ham. Længere er den ikke...

I øvrigt en sandhed som mange af vores spillere burde sande og leve op til istedet for at stå og tude over manglende spilletid i pressen! Tough shit, but that's the name of the game...

/Cortez

mnm123

Indlæg af mnm123 »

kan virkelig ikke se at CP ind på holdet aalige nu da leon gør det rigtigt godt og virker bare i mine øjne en bedre spiler ind cp. CP kan godt kigge langt efter vm da der helt klar står bedre spillere ind ham for and, det bedste der kan ske for os og CP er at han finder en ny klub til vinter.

974

Indlæg af 974 »

Jeg synes at Leons præstationer er for opadgående med de fejl der skal tillades når man tager hans alder med

Leon er en coming man som der bør satses på, men mister han niveau eller laver for mange fejl, skal Poulsen naturligvis have chancen igen, og det er vel heller ikke tænkeligt at Leon kan spille alle kampene i sæsonen

Tror at Poulsen måske kommer et andet sted hen til vinter

Besvar