Tifo lørdag D10.10 kl 10.00
Tifo lørdag D10.10 kl 10.00
hejsa alle samme .
så har vi aftal at begynd at lave tifo igen så derfor mødes vi lørdag d 10.10 kl 10.00.
vi mødes som altid på mch der vil være nå at drikke og ligt at spise.
håber vi se på lørdag.
Mvh tifo grubben.
så har vi aftal at begynd at lave tifo igen så derfor mødes vi lørdag d 10.10 kl 10.00.
vi mødes som altid på mch der vil være nå at drikke og ligt at spise.
håber vi se på lørdag.
Mvh tifo grubben.
Re: Tifo lørdag D10.10 kl 10.00
nu håber jeg folk gider at støtte op om det denne her gang da vi gå med en plan om at nå i i uge 42 også i hverdag
Jeg vil gerne komme til middag.
- Mini Bager
Jeg vil bare gerne sige tak til alle der valgte at dukke op til TIFO i dag!!!
Der er dejligt at vide når man laver aftaler med f.eks. UBM så kommer de selvfølgelig. Problemet er så bare at der ikke dukkede en eneste op. Nu har Michael og jeg afsat hele dagen til at planlægge TIFO med UBM, og så er det lidt irriterende at der ikke er bare en der gider dukke op. Nu vil vi så bare køre hjem igen.
TIFO bliver svært at lave når man kun er 2 til det.
TAK FOR LORT
PS.: Ved godt Hekler ikke kunne komme. (Ikke at han er UBMer)
Der er dejligt at vide når man laver aftaler med f.eks. UBM så kommer de selvfølgelig. Problemet er så bare at der ikke dukkede en eneste op. Nu har Michael og jeg afsat hele dagen til at planlægge TIFO med UBM, og så er det lidt irriterende at der ikke er bare en der gider dukke op. Nu vil vi så bare køre hjem igen.
TAK FOR LORT
- Thomasbokr
Nu er vi nogen der arbejder om lørdagen, så det kunne jo være, at der var en grund til at der er mange der ikke kan lørdag kl 10, det behøver ikke kun værte fordi de ikke gider.Mini Bager skrev:Jeg vil bare gerne sige tak til alle der valgte at dukke op til TIFO i dag!!!
Der er dejligt at vide når man laver aftaler med f.eks. UBM så kommer de selvfølgelig. Problemet er så bare at der ikke dukkede en eneste op. Nu har Michael og jeg afsat hele dagen til at planlægge TIFO med UBM, og så er det lidt irriterende at der ikke er bare en der gider dukke op. Nu vil vi så bare køre hjem igen.![]()
TAK FOR LORT
Det er sku imponerende UBM
Primært for jeres skyld er der på jeres opfordring, lavet aftale om at planlægge tifo for uge 42 lørdag kl. 10.
Og så dukker i ikke op??????
....Nogen der ringer og siger i ikke kommer??? .....Næææh selvfølgeligt ikke!!!!
Og så er vi tilbage i det samme lort med at der ikke er nogen der vil tage noget som helst ansvar, for noget hos jer.
Usselt!
Primært for jeres skyld er der på jeres opfordring, lavet aftale om at planlægge tifo for uge 42 lørdag kl. 10.
....Nogen der ringer og siger i ikke kommer??? .....Næææh selvfølgeligt ikke!!!!
Og så er vi tilbage i det samme lort med at der ikke er nogen der vil tage noget som helst ansvar, for noget hos jer.
Usselt!
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
/Hekler
I har valgt at ligge den en dag, hvor folk lige har fået ferie! Plus vi selv har tifo lige pt og har fest...
Men ja det er selvfølgelig vores skyld og det er vi kede af...
Men man burde altså lave en bedre kommunikations vej end her! Det får altså ikke mange med!
Men lad nu hver med at give op, fordi en enkelt dag kikser, sæt jer ned og find nogle dage. Meld dem ud i god tid og gerne til mig privat, så skal jeg nok få folk med.
Jeg vil lige minde om at UBM kun tæller omk. 50 aktive + en mindre aktiv gruppe. At give os skylden, når i selv tæller over 1000 er måske ikke måden at gøre det på, se nu lige lidt indad!
Men vi skal finde en bedre kommunikations fremgang end her! Smid en PM eller ring, så finder vi en langt bedre løsning.
Men ja det er selvfølgelig vores skyld og det er vi kede af...
Men man burde altså lave en bedre kommunikations vej end her! Det får altså ikke mange med!
Men lad nu hver med at give op, fordi en enkelt dag kikser, sæt jer ned og find nogle dage. Meld dem ud i god tid og gerne til mig privat, så skal jeg nok få folk med.
Jeg vil lige minde om at UBM kun tæller omk. 50 aktive + en mindre aktiv gruppe. At give os skylden, når i selv tæller over 1000 er måske ikke måden at gøre det på, se nu lige lidt indad!
Men vi skal finde en bedre kommunikations fremgang end her! Smid en PM eller ring, så finder vi en langt bedre løsning.
Vi kommer kun for roulade!
Det var måske en god idé at kontakte os! Vi ved jo ikke lige at der bliver lavet tifo vel!!!! Så slap nu lige af i din koger.Hekler skrev:Det er sku imponerende UBM
Usselt!
Vi kommer kun for roulade!
RL/UBM skrev:Det var måske en god idé at kontakte os! Vi ved jo ikke lige at der bliver lavet tifo vel!!!! Så slap nu lige af i din koger.Hekler skrev:Det er sku imponerende UBM
Usselt!
Det er fucking jer der har bestemt tid og sted, så forklar lige hvordan i ikke kan vide det??
Der blev KUN lavet tifo idag fordi i ville det. Helt formålet var at finde ud af hvornår i kunne i uge 42!!!!!
Jo det skal jeg sige dig, fordi i ikke har styr på en skid, fordi i ikke kan tage ansvar for en skid, og fordi I er nogle narrøve der snakker, men hver eneste gang i skal forpligte jer så kan i ikke finde ud af det.
Usselt!!!
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
/Hekler
/Hekler
-
Peter Ross
Jeg aner ikke en klap om, hvad der er aftalt, ikke aftalt, skrevet og ikke skrevet, men hold da op en pinlig omgang for BW med den slags kommunikation der udgår i denne tråd!
Folk bliver ikke just opildnet til at hjælpe i fremtiden, når der ryger sådanne svadaer afsted. Håber ikke, I tror andet?
Jeg sidder helt og krummer tæer.
Folk bliver ikke just opildnet til at hjælpe i fremtiden, når der ryger sådanne svadaer afsted. Håber ikke, I tror andet?
Jeg sidder helt og krummer tæer.
du kend alt til det møde vi hold med ubm du kunne ikke være der fik vi af vide der var to ander der sagt lørdag den 10 er fin og det ville de meld ud på jers forum men ikke få gjordt ikke vors skyld så det er meldt ud det er jer der ikke overhold den aftal der er lavetRL/UBM skrev:I har valgt at ligge den en dag, hvor folk lige har fået ferie! Plus vi selv har tifo lige pt og har fest...
Men ja det er selvfølgelig vores skyld og det er vi kede af...![]()
Der er både fra undertegnede, Jannick og Looft opfordret flere steder på vores interne forum til at møde til bw-tifo d. 10 oktober.. Opbakningen har tydeligvis ikke været der til det idag, årsagerne kan være mange (At vi selv laver egne tifoer, at nogle (bemærk at jeg siger nogle - langt fra alle) er utilfredse med den indgået aftale, ferie eller lignende.)
Lad os nu se om opbakningen til bw-tifo ikke bliver bedre fremover - rolig nu.
Edit: Men dejligt at UBM, med små 50 aktive som ovenikøbet laver egne tifoer, kan få skylden for det hele, når I er knap 1000 medlemmer. Og fedt at I brokker jer på et offentligt forum, istedet for at kontakte Looft eller en af os fra mødet privat.
Edit: Men dejligt at UBM, med små 50 aktive som ovenikøbet laver egne tifoer, kan få skylden for det hele, når I er knap 1000 medlemmer. Og fedt at I brokker jer på et offentligt forum, istedet for at kontakte Looft eller en af os fra mødet privat.
Alex/UBM skrev:Der er både fra undertegnede, Jannick og Looft opfordret flere steder på vores interne forum til at møde til bw-tifo d. 10 oktober.. Opbakningen har tydeligvis ikke været der til det idag, årsagerne kan være mange (At vi selv laver egne tifoer, at nogle (bemærk at jeg siger nogle - langt fra alle) er utilfredse med den indgået aftale, ferie eller lignende.)
det minste man kan gøre at sige man ikke kommer. vi sto to der ud i dag der hade aflyst alt andet på grund af vi hade en aftal
Neeeej hvor bliver man interesseret i fremover at møde op til TIFO....
Jeg er godt nok rystet over jer(BW), specielt hekler i den her tråd..
Jeg tror godt nok i skal slappe lidt af hvis i på nogen måder vil have noget ud af UBM folk fremover.. I ved jo godt selv at der er brug for dem for at det igen kan være en fornøjelse at se på tifoer på MCH Arena igen, kreativiteten og det generelle niveau har der været meget lavt længe.. Og i mangler vel i den grad inspiration (kunne være ubm havde nogen ideer, nogen af det gamle bwtifo er jo trods alt med der)..
Ja det er nemt for mig bare at kritisere bwtifo i stedet for selv at komme og gøre en forskel osv bla bla bla.. Jeg bor ikke i nærheden af herning og gider ikke bruge mine penge på at tage derop via tog osv bare for at planlægge..
Det er selvfølgelig kritisabelt at dem der har lavet aftalen ikke møder op, det kan vi hurtigt blive enige om.. Men derfor må man gerne holde en ordentlig tone stadig og kigge kontruktivt på det, HVORFOR kom de ikke - HVORFOR meldte de ikke fra osv.. Jeg anede fx ikke der var tifo og aner heller ikke hvordan man skal komme i kontakt med tifo, udover hvis jeg lige var kommet forbi her noget før end idag...
Desuden vil jeg igen gerne opfordre til at i melder datoer ud før.. Så er der flere der når at se det, jeg sidder personligt ikke på graven så ofte...
Jeg er godt nok rystet over jer(BW), specielt hekler i den her tråd..
Jeg tror godt nok i skal slappe lidt af hvis i på nogen måder vil have noget ud af UBM folk fremover.. I ved jo godt selv at der er brug for dem for at det igen kan være en fornøjelse at se på tifoer på MCH Arena igen, kreativiteten og det generelle niveau har der været meget lavt længe.. Og i mangler vel i den grad inspiration (kunne være ubm havde nogen ideer, nogen af det gamle bwtifo er jo trods alt med der)..
Ja det er nemt for mig bare at kritisere bwtifo i stedet for selv at komme og gøre en forskel osv bla bla bla.. Jeg bor ikke i nærheden af herning og gider ikke bruge mine penge på at tage derop via tog osv bare for at planlægge..
Det er selvfølgelig kritisabelt at dem der har lavet aftalen ikke møder op, det kan vi hurtigt blive enige om.. Men derfor må man gerne holde en ordentlig tone stadig og kigge kontruktivt på det, HVORFOR kom de ikke - HVORFOR meldte de ikke fra osv.. Jeg anede fx ikke der var tifo og aner heller ikke hvordan man skal komme i kontakt med tifo, udover hvis jeg lige var kommet forbi her noget før end idag...
Desuden vil jeg igen gerne opfordre til at i melder datoer ud før.. Så er der flere der når at se det, jeg sidder personligt ikke på graven så ofte...
- Mini Bager
Denne tråd startede med at fortælle der var TIFO i lørdags. 4 dage før det skete. Gå ind under TIFO i bjælken foroven, der står vores tlf numre.
Det kan godt være jeg også overreagerede lidt i lørdags, men det er sgu træls at lave aftaler der ikke bliver overholdt. Det er jeg ked af.
Det kan godt være jeg også overreagerede lidt i lørdags, men det er sgu træls at lave aftaler der ikke bliver overholdt. Det er jeg ked af.