Ser vi rationelt på denne her fodboldkamp, så vil det mest logiske resultat vel være 2-0 til AGF. Vi lukker 2 mål ind pr kamp og har ikke scoret i andet end 3 ligakampe ind til videre så den neutrale oddser, burde vel smide pengene på en to målssejr til AGF.
Så har jeg mentalt forberedt mig og forhåbentlig bider skuffelsen ikke så hårdt såfremt vi igen underpræsterer.

Det sagt, så håber man igen, igen på at holdet snart begynder at fungere som et kollektivt og moralen er hævet en smule af sejren over Brønshøj.
Taktikken må være en forholdsvis afventende spillestil og så ellers løbe kontra på AGFerne. Vi skal ikke for langt frem på banen og erfaringen viser tydeligvis også at vi ikke magter at skabe fodboldkampe for tiden, så lad bare Århusianerne komme til os. På det felt kunne vi lære meget af Silkeborg og Troels Bech. Tror igen at det første mål vil være afgørende for holdets indsats. Kunne vi for engang skyld komme foran i stedet for bagud, så tror jeg vi er godt på vej til at lave et godt resultat i Århus.
I øvrigt er denne kamp sidste chance for mit væddemål med 3 GFere. Såfremt vi taber, udbetaler jeg 3*2 kasser øl og 3 kasser Sommersby, for så er det for sent at hente AGF, 16 point henter vi garanteret ikke.
Mit hold mod AGF:
Arek
Ipsa - Reid - MA - Jessen
Siv - Florescu - Izunna - Borring
Ilsø - Hübertz