AGF - FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
pedersen7500
Site Admin
Geografisk sted: Holstebro

Re: AGF - FCM

Indlæg af pedersen7500 »

RL/UBM skrev:Der kommer et par stykker for holstebro i dag, hvad med at aftale noget med dem?
Hvem?
Det er først nu jeg har hørt om det.
!

Brugeravatar
Hausser

Indlæg af Hausser »

Ser vi rationelt på denne her fodboldkamp, så vil det mest logiske resultat vel være 2-0 til AGF. Vi lukker 2 mål ind pr kamp og har ikke scoret i andet end 3 ligakampe ind til videre så den neutrale oddser, burde vel smide pengene på en to målssejr til AGF.
Så har jeg mentalt forberedt mig og forhåbentlig bider skuffelsen ikke så hårdt såfremt vi igen underpræsterer. :x Det sagt, så håber man igen, igen på at holdet snart begynder at fungere som et kollektivt og moralen er hævet en smule af sejren over Brønshøj.

Taktikken må være en forholdsvis afventende spillestil og så ellers løbe kontra på AGFerne. Vi skal ikke for langt frem på banen og erfaringen viser tydeligvis også at vi ikke magter at skabe fodboldkampe for tiden, så lad bare Århusianerne komme til os. På det felt kunne vi lære meget af Silkeborg og Troels Bech. Tror igen at det første mål vil være afgørende for holdets indsats. Kunne vi for engang skyld komme foran i stedet for bagud, så tror jeg vi er godt på vej til at lave et godt resultat i Århus.

I øvrigt er denne kamp sidste chance for mit væddemål med 3 GFere. Såfremt vi taber, udbetaler jeg 3*2 kasser øl og 3 kasser Sommersby, for så er det for sent at hente AGF, 16 point henter vi garanteret ikke.

Mit hold mod AGF:

Arek

Ipsa - Reid - MA - Jessen

Siv - Florescu - Izunna - Borring

Ilsø - Hübertz

David

Indlæg af David »

Iflg. HERNING FOLKEBLAD stiller vi sådan op.

Onysko

Ipsa MA Reid Jessen

Thyge Florescu Izunna Borring

Hybbe Ilsø

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Folkebladet havde ret: http://onside.dk/node/42450

UHA der er kriller i maven...

sebastian94
Geografisk sted: Skive

Indlæg af sebastian94 »

kom så drenge.
Tillykke med de 33 Poul:D
Petter, Petter, Petter, Petter Andersson

Andro

Indlæg af Andro »

Argh, hvor er det utroligt, så fri han får lov at stå. Specielt ærgerligt efter Hübertz havde så stor en chance et par min. før.

Men op på hesten igen, vi har egentlig startet udmærket offensivt.

Brugeravatar
Hausser

Re: AGF - FCM 1-0

Indlæg af Hausser »

Suk, vi formår godt nok at gøre det svært for os selv, for hulen hvor ser Albrechtsen dog rusten ud. I sekvensen inden brænder Hübertz så også en kæmpe chance, tsk tsk :cry:

Var det 1 mål kommentatorerne sagde vi havde scoret på udebane? I så fald er det vist på høje tid med nogle flere..

Brugeravatar
Hausser

Indlæg af Hausser »

Spillemæssigt var vi ellers været klart bedst og Izunna har virkelig været stærk! Nu skal en af de dødbolde snart give pote og så skal sparkerne altså tage sig sammen, kan simpelthen ikke passe at vi rammer første GFer i knæerne!!!

Andro

Indlæg af Andro »

Hausser skrev:Spillemæssigt var vi ellers været klart bedst og Izunna har virkelig været stærk! Nu skal en af de dødbolde snart give pote og så skal sparkerne altså tage sig sammen, kan simpelthen ikke passe at vi rammer første GFer i knæerne!!!
Enig, Borring virker også tændt i dag. Havde vi været dygtigere i hovedspillet på dødboldene, kunne vi have scoret et par mål allerede nu.

Det offensive er bedre end længe set i dag. Jeg er positiv.

sebastian94
Geografisk sted: Skive

Indlæg af sebastian94 »

jaaaaa Ken Ilsø :D
Petter, Petter, Petter, Petter Andersson

Brugeravatar
Hausser

Indlæg af Hausser »

ILSØØ!!

Så fortjent!!

pedersen7500
Site Admin
Geografisk sted: Holstebro

Indlæg af pedersen7500 »

Jada!! Ilsø..

Så vigtigt og så fortjent..

Nu tror jeg på sejren..
!

Andro

Indlæg af Andro »

JAAAAAAAAAAAA hvor var den vigtig! Godt for Ilsø og godt for os, derudover var det også fuldt fortjent at vi fik udlignet!

EDIT: Borring er også kanon i dag, derudover lyder der også til at være god gang i den på udeafsnittet! Vores bedste kamp i sæsonen udover Randers-kampen.
Senest rettet af Andro 21. sep 2009, 19:29, rettet i alt 1 gang.

The FCM FAN

Indlæg af The FCM FAN »

Kom nu drenge! Det er fandme vores kamp!

Klasse klasse Ilsø :D

Brugeravatar
FCM Fan nr. 1

Indlæg af FCM Fan nr. 1 »

Jeg sidder pt. i caraibien, kan i ikke skrive lidt om kampen?

Er dette vendepunktet for FCMs saeson?

Hvoran spiller vi i dag?
Fcm - Historiens bedste mestre!!!

Besvar