Lægesektoren?

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Hekler

Re: Fyr lægesektoren

Indlæg af Hekler »

Acebone skrev:
FCM7000 skrev:det eneste jeg forholder mig til er at FCM ligger til nedrykning p.t. og 3 nederag til Allan Kuhn
Og lige præcis derfor skal du ikke oprette en tråd om lægesektoren, når tabellen er det eneste, du forholder dig til. Det er dybt useriøst.

Don´t feed the Troll!
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Re: Fyr lægesektoren

Indlæg af Acebone »

Hekler skrev:Don´t feed the Troll!
Åh, nu får jeg min egen læresætning tilbage i nødden. Urutineret. :)

My bad. Men jeg forstår ikke, hvordan man kan blive ved med at tillade et trolling-maraton herinde. Folk har ret til at være kritiske, men der må vel være en grænse ved absurditeter.

Og ja, at sætte lighedstegn mellem Annie Rune og co., Kuhns start og så vores 11.-plads ER trolling. Så derfor skal jeg nok gemme brødkrummerne væk fra nu af.

keld hansen

Re: Lægesektoren?

Indlæg af keld hansen »

Fyr Lægesektoren..

Ok men hvorfor så nævne Anni Rune der er massør..

FCM har en af de førende ortopæd kiruger og special læger indenfor sports skaderi DK tilknyttet.. Ved ikke hvem der er bedre her i området men en ting er sikkert, Jan Hede er særdeles kompetent - og hvorfor ved jeg det.. han har ordnet mit knæ mere end en gang både på Herning Sygehus og efter han flyttede på det der før var dalgas på privat hospital.. Og efter 5 indgreb af flere læger er han sgu den eneste der rører ved mig. FCM har en særedeles kompetent læge.. om resten af staben er ok.. aner jeg ikke - men lægen er!!!!!!!!

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Re: Lægesektoren?

Indlæg af Acebone »

Anni Rune skal vel forebygge skaderne, eller hvad?

Men altså, det var bare namedropping. Jeg kunne sgutte komme i tanke om andre. Det er vel også irrelevant.

Besvar