Ærgeligt vi ikke fik sendt Marcic og Califf videre. Kan se der stadig dukker nogle lejeaftaler op på bold.dk og det kunne måske være aktuelt for Marcic, men tvivler på det er det for Califf, det indebærer jo at han enten er nødt til at være væk fra, eller igen hive familien op ved rode for en kortere periode, noget som amerikaneren tydeligvis ikke er klar til og det er selvfølgelig også helt fair.
Havde håbet vi mindst var kommet af med de to, da det generelt ikke er godt for truppens homogenitet og sammenhængskraft med for mange spillere til de samme pladser og for mange utilfredse spillere som brokker sig i medierne over manglende spilletid. Alle i truppen skal helst føle de er tæt på holdet såfremt de bare leverer optimalt og kæmper til træning og derfor skal truppen heller ikke være for stor.
Desuden er der jo det ikke uvæsentlige økonomiske aspekt i at beholde to spillere som ikke har udsigt til alverden med spilletid. Et kvalificeret bud er, at vi kan spare 3-4 millioner lønkroner såfremt vi sagde farvel til Marcic og Califf, situationen taget i betragtning, så er det værd at tage med
Forstærkninger!
Re: Forstærkninger!
Det er helt sikkert værd at tage med, og jeg tror, Ørgaard havde skibet Califf, Marcic og Kim C afsted, hvis han havde haft chancen for det. Jeg har bare svært ved at se, hvem der skulle være interesserede. Vi hænger på dem og må få det bedste ud af det.Hausser skrev:Desuden er der jo det ikke uvæsentlige økonomiske aspekt i at beholde to spillere som ikke har udsigt til alverden med spilletid. Et kvalificeret bud er, at vi kan spare 3-4 millioner lønkroner såfremt vi sagde farvel til Marcic og Califf, situationen taget i betragtning, så er det værd at tage med
For det første er Kim ikke fit endnu. For det andet, hvornår har du sidst set Kim C. hoppe op og vinde en hovedstødsduel? Kom er ikke profilen på en targetman, han skal kunne heade.mnm123 skrev:mon ikke Kim Cogså er target mand, han blev vist købt ind sidste år for at erstatte en skadet Frank dengang.1145 skrev:PH er vel ikke købt som andet end en gardering for en type som Frank? Jeg tror ikke at vi nogensinde ser PH og Frank i samme startopstilling, men derimod vil vi sikkert se en del udskiftninger de to imellem.
PH bliver brugt som en targetman, lige som Frank, mens Ken, Baba og Kim er halt andre typer.
jeg ved godt han er skadet, men hvis han ikke er target mand hvad er han så? han er altså vundet hovedstøds dueller og scoret med hovedet for Fcm1145 skrev:For det første er Kim ikke fit endnu. For det andet, hvornår har du sidst set Kim C. hoppe op og vinde en hovedstødsduel? Kom er ikke profilen på en targetman, han skal kunne heade.mnm123 skrev:mon ikke Kim Cogså er target mand, han blev vist købt ind sidste år for at erstatte en skadet Frank dengang.1145 skrev:PH er vel ikke købt som andet end en gardering for en type som Frank? Jeg tror ikke at vi nogensinde ser PH og Frank i samme startopstilling, men derimod vil vi sikkert se en del udskiftninger de to imellem.
PH bliver brugt som en targetman, lige som Frank, mens Ken, Baba og Kim er halt andre typer.
- Mini Bager
Jeg vil bare gerne rose Ørgaard og co, for virkeligt at være aktive de sidste dage af transfervinduet.
Ilsø glæder jeg mig meget til at se i aktion. Vi ved jo alle hvad han kan. Han kommer til et bedre hold og det skulle meget gerne gøre ham bedre.
Albrechtsen har jeg ikke fulgt, siden han drog til England. Håber han er lige så god som den gang han rejste. Mener jeg læste et sted at han i sidste sæson spillede 42 kampe, og var en bærende kraft på holdet. Godt at få stabilitet i forsvaret.
Hübertz tror jeg bliver en god mand. Det er altid godt at have en rigtig targetmand at sætte ind, hvis det kniber lidt. Han er stor og stærk og kæmper godt.
Os fans har ønsket os forstærkninger i forsvar og angreb. Det har vi fået i sådan en grad, at heller ikke jeg har svært ved at få armene ned.
Endnu en gang ros til Ørgaard, for at trække nogle rigtig gode kaniner op af hatten her til sidst. TAK, det var det vi ville have.
Ilsø glæder jeg mig meget til at se i aktion. Vi ved jo alle hvad han kan. Han kommer til et bedre hold og det skulle meget gerne gøre ham bedre.
Albrechtsen har jeg ikke fulgt, siden han drog til England. Håber han er lige så god som den gang han rejste. Mener jeg læste et sted at han i sidste sæson spillede 42 kampe, og var en bærende kraft på holdet. Godt at få stabilitet i forsvaret.
Hübertz tror jeg bliver en god mand. Det er altid godt at have en rigtig targetmand at sætte ind, hvis det kniber lidt. Han er stor og stærk og kæmper godt.
Os fans har ønsket os forstærkninger i forsvar og angreb. Det har vi fået i sådan en grad, at heller ikke jeg har svært ved at få armene ned.
Endnu en gang ros til Ørgaard, for at trække nogle rigtig gode kaniner op af hatten her til sidst. TAK, det var det vi ville have.
Kunne Denilson ikke være en dejlig spiller til bredden og ikke mindst til at give Jonas Borring noget konkurrence?
http://onside.dk/node/43610
Kan ikke tro han vil forlange alverden i løn, men drible kan han og mon ikke han sagtens kan begå sig i den danske liga.. Han ville nok koste lidt i løn, men jeg vil garantere at mange af de penge ville komme ind i form af merchandise og ikke mindst trøjesalg?
http://onside.dk/node/43610
Kan ikke tro han vil forlange alverden i løn, men drible kan han og mon ikke han sagtens kan begå sig i den danske liga.. Han ville nok koste lidt i løn, men jeg vil garantere at mange af de penge ville komme ind i form af merchandise og ikke mindst trøjesalg?
-
sebastian94
- Geografisk sted: Skive
jeg synes også det kunne for spændene at se denilson i fcm trøje.
bare giv ham en 3måneders kontrakt, så vi kan se hvad han kan..
bare giv ham en 3måneders kontrakt, så vi kan se hvad han kan..
Petter, Petter, Petter, Petter Andersson
Denilson ville absolut intet bidrage med, andet end lad attitude og lavt niveau. På trods af hans status som verdens, på daværende tidspunkt, dyreste spiller, var hans seneste klub en vietnamesisk midterklub. Pt. har vi brug for spillere der vil knokle røven ud af bukserne, og ikke en falleret brasilianer, som har overskredet sidste salgsdato.
-
Young Wolf
Levis jeg er enig med dig! Jeg er næsten sikker på han ikke ville hverken styrke holdet eller salg af merchandise særligt meget. Håber han ender i en af hovedstadsklubberne. aab har jo allerede sagt nej til ham. Og han skal jo nok også have sin løn skal man regne med. Forstår ikke bare hvorfor han ikke bare tager til Qatar.