Borring

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Cortez

Borring

Indlæg af Cortez »

http://onside.dk/node/40579

Jeg bliver rasende over sådan en artikel her. Har selvfølgelig forståelse for, at danske spillere gerne vil til udlandet, men det er saftsuseme ikke tidspunktet at lufte sine forhåbninger om at kunne smutte allerede i dette transfervindue.

Med det forbehold at Borring er blevet bedt om det af FCM's ledelse, så synes jeg, han skulle skamme sig.

Din klub er i krise og du kan ikke vente med at forlade skuden. Føj! Du skulle hellere koncentrere dig om at levere for sin arbejdsgiver... det ville sikkert også højne chancen for at komme afsted, hvis du er med til at få vendt situationen. Jeg er lige ved at sige, at vi med din indstilling er bedre tjent uden dig.... så smut du bare!

/Cortez

Brugeravatar
Sir Lago
Geografisk sted: Fredericia
Kontakt:

Re: Borring

Indlæg af Sir Lago »

Hvad er det for holdning han har, du ikke bryder dig om. Sandsynligheden for at det er en jounalist der har ringet til ham, og spurgt, er i min verden noget højere, end han selv henvender sig og siger JEG VIL VÆK...

Og han er bare ærlig som alle burde være, ikke bare crowdplease og sige jeg bliver her altid, for så at smutte i næste uge. Og hans drøm er at komme til udlandet, hvorfor så sige nej hvis tilbuddet kommer?
--- Hijos de putas... Hijos de VFF ---

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Prøv nu at slappe lidt af. Manden siger da intet kontroversielt eller unormalt. Han siger ikke han VIL væk, men at han vil se på det, hvis der er nogen, der er interesserede. Kan du nævne en eneste af vores spillere, der ikke ville gøre det?

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Det er jo ikke overraskende, fodboldspillere nu om dage er lejesoldater.

Brugeravatar
Hausser

Indlæg af Hausser »

Det vil da være et fremragende skifte. Han koster jo 20 millioner og det ved han også godt, så kan han finde en klub som vil give det for ham, så glimrende. Er nemlig slet ikke i tvivl om at vi kan investere den svimlende sum langt bedre end i Borring og få et langt større afkast på investeringen end vi har fået med Borring, med mindre Ørgaard igen går på markedet med hovedet under armen og igen køber nye afrikanske Gravgaard'er og svenske Rooney'er..

jpskoubo
Geografisk sted: Gentofte
Kontakt:

Indlæg af jpskoubo »

Hausser skrev:Det vil da være et fremragende skifte. Han koster jo 20 millioner og det ved han også godt, så kan han finde en klub som vil give det for ham, så glimrende. Er nemlig slet ikke i tvivl om at vi kan investere den svimlende sum langt bedre end i Borring og få et langt større afkast på investeringen end vi har fået med Borring, med mindre Ørgaard igen går på markedet med hovedet under armen og igen køber nye afrikanske Gravgaard'er og svenske Rooney'er..
Enig med Hausser, men sådan som Borring spiller nu og her og med klubbernes økonomi for tiden, så tror jeg nu ikke, han er på vej væk - men for min skyld kan han godt smutte nu, hvis vi kan få transfersummen for ham.

Young Wolf

Indlæg af Young Wolf »

Borring har aldrig været og kommer heller aldrig til at være 20 mio værd. hvad er det der gør at han er så meget værd? Må indrømme at jeg da vidste hvem han var før han kom til os, men så synes jeg ellers aldrig der var noget ekstraordinært at høre. Og jeg siger et ikke bare fordi han spiller ligeså ringe som resten af holdet... Jeg synes ikke engang at han var halvdelen af de 20 værd sidste efterår, trods mange mål og assist. For han viste sort set heller ikke andet.

Den mand har aldrig og kommer heller aldrig til at kunne fylde simon p's plads på holdet

Brugeravatar
Colt Sivas

Indlæg af Colt Sivas »

Young Wolf skrev:Borring har aldrig været og kommer heller aldrig til at være 20 mio værd. hvad er det der gør at han er så meget værd? Må indrømme at jeg da vidste hvem han var før han kom til os, men så synes jeg ellers aldrig der var noget ekstraordinært at høre. Og jeg siger et ikke bare fordi han spiller ligeså ringe som resten af holdet... Jeg synes ikke engang at han var halvdelen af de 20 værd sidste efterår, trods mange mål og assist. For han viste sort set heller ikke andet.

Den mand har aldrig og kommer heller aldrig til at kunne fylde simon p's plads på holdet
Nej de 20 mil gjorde os mere gavn en Borring har gjort jer :)

De fleste OB'er var vist godt tilfreds med prisen dog ikke at han blev solgt til en liga konkurrent. I bagklogskabens klare lys har Borrings afskrivninger og løn nok lammet jer meget i denne tid.
Zebraen kan ikke slippe for sine striber. Jeg bære mine med stolthed.

Dennis

Indlæg af Dennis »

Young Wolf skrev:trods mange mål og assist. For han viste sort set heller ikke andet.
Hvad skal han levere ud over mange mål og assist? Det er vel det han er købt ind til. Og ind til videre har han da leveret lige så mange mål som Farlige frank iår.

Borring har ikke selv bedt om at få sat 20 mil om halsen, han skal bare passe sin træning og sit spil. Syntes bestemt ikke han har gjordt det meget ringere end han gjorde i sin OB tid. Om han er de 20 mil værd vil jo vise sig når han engang skifter.

Mange andre på det hold der ikke er deres løn værd lige nu.

Og Borring har vi givet 20 mil for i håbet om at kunne tjene på ham ved et salg. At blive mopset over at han ville skifte idag hvis muligheden var der er da noget af det dummeste jeg længe har hørt. Den spiller der ikke er klar til at skifte i morgen hvis klubben kan tjene penge på ham er ikke velkommen i FCM. Det er det vi lever af, det er ik AAB det her, vi er simpelthen nød til at sælge spillere for at overleve.

En spiller som Borring var aldrig skiftet til FCM hvis ik det var fordi han kendte gamet. Hvis en spiller leverer i FCM så han kan blive solgt videre med en fortjeneste så for han også lov til at smutte.

Denis Egebæk

Indlæg af Denis Egebæk »

Young Wolf skrev:trods mange mål og assist.
Det er vel en udmærket start for en spiller der er købt til at styrke offensiven, er det ikke?
I sine hidtidige 3.337 minutter i SAS ligaen har han scoret 11 mål (et mål pr. 3,37 kampe)
I sine 4.833 minutter scorede Simon Poulsen 5 mål (et mål pr. 10,74 kampe)

Hvor er det mere præcist du mener han skal forbedre sig i forhold til Simon Poulsen?

Cortez

Indlæg af Cortez »

Dennis skrev:Og Borring har vi givet 20 mil for i håbet om at kunne tjene på ham ved et salg. At blive mopset over at han ville skifte idag hvis muligheden var der er da noget af det dummeste jeg længe har hørt. Den spiller der ikke er klar til at skifte i morgen hvis klubben kan tjene penge på ham er ikke velkommen i FCM. Det er det vi lever af, det er ik AAB det her, vi er simpelthen nød til at sælge spillere for at overleve.
At du synes, jeg er dum at høre på, er jeg forholdsvis ligeglad med. Bare dårlig stil at skrive det! ;-)

Nu skriver jeg, at jeg tager det forbehold, at hvis ledelsen i FCM har givet ham lov/bedt ham om at finde en ny klub, så er min kritik uberettiget. MEN som JEG opfatter det, så har Borring bedt andre agenter end sin normale om at sonderer mulighederne for at komme væk allerede i dette transfervindue. Det synes jeg ikke, han kan være bekendt givet den situation klubben er i lige nu. Det er efter min mening illoyalt overfor klubben og overfor vi fans, når han istedet burde stramme ballerne sammen og levere i kampene. Det er det han får sin hyre for og det han burde være stolt over.

Men nu er jeg måske også en mere gammeldags romatiker, der vitterligt synes der er visdomsord i Brøndbys "ingen over klubben". Andre kan så synes, at det er i orden at spillere leger tagselvbord med vores klub og nyder uden at yde - det er åbenbart bare fodbold anno 2009.

PS: Jeg gider ikke en mere generel diskussion af ovenstående. Nu har jeg taget til genmæle, fordi jeg på det nærmeste blev kaldt ubegavet. Hvad I andre efterfølgende mener om sagen, tager jeg gerne ad notam.

/Cortez

4904

Indlæg af 4904 »

Cortez skrev:
Dennis skrev:Og Borring har vi givet 20 mil for i håbet om at kunne tjene på ham ved et salg. At blive mopset over at han ville skifte idag hvis muligheden var der er da noget af det dummeste jeg længe har hørt. Den spiller der ikke er klar til at skifte i morgen hvis klubben kan tjene penge på ham er ikke velkommen i FCM. Det er det vi lever af, det er ik AAB det her, vi er simpelthen nød til at sælge spillere for at overleve.
At du synes, jeg er dum at høre på, er jeg forholdsvis ligeglad med. Bare dårlig stil at skrive det! ;-)

Nu skriver jeg, at jeg tager det forbehold, at hvis ledelsen i FCM har givet ham lov/bedt ham om at finde en ny klub, så er min kritik uberettiget. MEN som JEG opfatter det, så har Borring bedt andre agenter end sin normale om at sonderer mulighederne for at komme væk allerede i dette transfervindue. Det synes jeg ikke, han kan være bekendt givet den situation klubben er i lige nu. Det er efter min mening illoyalt overfor klubben og overfor vi fans, når han istedet burde stramme ballerne sammen og levere i kampene. Det er det han får sin hyre for og det han burde være stolt over.

Men nu er jeg måske også en mere gammeldags romatiker, der vitterligt synes der er visdomsord i Brøndbys "ingen over klubben". Andre kan så synes, at det er i orden at spillere leger tagselvbord med vores klub og nyder uden at yde - det er åbenbart bare fodbold anno 2009.

PS: Jeg gider ikke en mere generel diskussion af ovenstående. Nu har jeg taget til genmæle, fordi jeg på det nærmeste blev kaldt ubegavet. Hvad I andre efterfølgende mener om sagen, tager jeg gerne ad notam.

/Cortez
Jeg må sige, at jeg er helt enig med Cortez her...

Det gør hamrende ondt, når man ligger hvor man ligger - hvor man så hører en forkælet dreng som Borring snakke om, at han gerne vil skifte i dette transfervindue efter, at vi har fået en historisk ringe start... Det virker bare for lejesvends agtig - men der nu heller intet der indikerer, at han vil kæmpe for klubben med den ringe indsats der har været lagt for dagen fra hans side ind til videre...

974

Indlæg af 974 »

Det er simpelthen at overfortolke på artiklen, synes jeg...

Hvis man ifm samme artikel gider at tage sig tid til at kigge på nogle af de relaterede artikler kan man læse, at hans mål er at score over 10 mål ( som han gjorde sidste sæson)
Man kan også læse "Det vil være en kæmpe drøm, der går i opfyldelse, hvis jeg kommer med, men det kræver, at jeg leverer rigtig gode ting i FC Midtjylland, og det er jeg også opsat på at gøre"

Begge artikler fra august

Desuden denne fra juli "Jeg har hele tiden haft den målsætning, at jeg skal videre i sommeren 2010. Der vil det passe i min udvikling, og der vil min kæreste desuden være færdig med sin uddannelse"

Cortez

Indlæg af Cortez »

http://tipsbladet.dk/nyhed/generelle/bo ... skerne-paa

Tak, Borring! Det kan jeg meget bedre forholde mig til.

/Cortez

Young Wolf

Indlæg af Young Wolf »

Dennis skrev:
Young Wolf skrev:trods mange mål og assist. For han viste sort set heller ikke andet.
Hvad skal han levere ud over mange mål og assist? Det er vel det han er købt ind til. Og ind til videre har han da leveret lige så mange mål som Farlige frank iår.

Borring har ikke selv bedt om at få sat 20 mil om halsen, han skal bare passe sin træning og sit spil. Syntes bestemt ikke han har gjordt det meget ringere end han gjorde i sin OB tid. Om han er de 20 mil værd vil jo vise sig når han engang skifter.

Mange andre på det hold der ikke er deres løn værd lige nu.

Og Borring har vi givet 20 mil for i håbet om at kunne tjene på ham ved et salg. At blive mopset over at han ville skifte idag hvis muligheden var der er da noget af det dummeste jeg længe har hørt. Den spiller der ikke er klar til at skifte i morgen hvis klubben kan tjene penge på ham er ikke velkommen i FCM. Det er det vi lever af, det er ik AAB det her, vi er simpelthen nød til at sælge spillere for at overleve.

En spiller som Borring var aldrig skiftet til FCM hvis ik det var fordi han kendte gamet. Hvis en spiller leverer i FCM så han kan blive solgt videre med en fortjeneste så for han også lov til at smutte.
Okay måske overreagerede jeg den tager jeg gerne på min skulder, ang. det med mål og assist..

Men det jeg forventer af en fløj på så højt niveau som en der er inde omkring landsholdet, er måske bare at han ka noget der er lidt mere end den "normale" spiller som bare laver assist og mål. for borring er ikk en spiller der trækker opmærksonheden væk fra andre og skaber plads til f.eks. frank. eller lige laver det træk og så den assist der giver sejren el. uafgjort.
Og undskyld hvis man pludselig er for mopset til at være her...

Besvar