TT fyret!
Re: TT fyret!
det værste der kunne ske i morgen er hvis Glen Riddersholm blev udnævnt som ny cheftræner
Hvad med Flemming Poulsen? - Er han træneruddanet? Han har været rygtet til HSV som assistent for noget tid siden har ikke lige fulgt om der er sket noget der??
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
/Hekler
Ja jeg ser også gerne en udskiftning, men synes altså heller ikke kun det er TT den er gal med, en angriber og en forsvarer har jeg længe sukket efter, mere end en TT fyring.Cortez skrev:pow21 skrev:Gad vide hvor meget sådan en fyring koster, havde godt set vi brugte nogle penge på vores angreb i stedet!
Pow21, du har talt for en fyring, og nu bekymrer du dig om, hvad en sådan koster? Det var dog morsomt...
/Cortez
Vi gætter det nok ikke. Tvivler på at Allan Kuhn kan købes for penge. Og Broe gider ikke. Ove Christensen er også ledig men kan næppe noget som ikke TT kunne. Men Søren Kusk er set på stadion i søndags. Han har vel også fået sovet rusen ud..... Mit gæt en udlænding som Ricardo engang sagde og så blev det alligevel Ricardo.....

I min optik vil det være en fejl at ansætte Kuhn. Ligesom TT, har han intet bevist som træner og er dybt urutineret, bortset fra den korte periode han stod for AaB, hvor de så også blomstrede op, men vi fik aldrig at se hvad han ville have gjort i modgang? Det der for alvor definerer mennesker er modgang, ikke medgang, og det mangler Kuhn stadig at prøve i trænerkarrieren.
Ret beset er der vel max 3 danske kandidater (Kuhn, Broe eller måske Ove Christensen) som er nogenlunde realistiske. Blir det ikke nogen af dem, gætter jeg på det blir en udlænding, eller måske Hermansen fra egne rækker..
Ret beset er der vel max 3 danske kandidater (Kuhn, Broe eller måske Ove Christensen) som er nogenlunde realistiske. Blir det ikke nogen af dem, gætter jeg på det blir en udlænding, eller måske Hermansen fra egne rækker..
acnm skrev:Vi gætter det nok ikke. Tvivler på at Allan Kuhn kan købes for penge. Og Broe gider ikke. Ove Christensen er også ledig men kan næppe noget som ikke TT kunne. Men Søren Kusk er set på stadion i søndags. Han har vel også fået sovet rusen ud..... Mit gæt en udlænding som Ricardo engang sagde og så blev det alligevel Ricardo.....![]()
Så bliver det sgu da Søren Kusk. Han passer perfekt ind i FCM's profil. Sådan lidt nusset i den moralske kant...
/Cortez
Åh hold da op, Søren er en sød fætter!
Ja, og så Tøffe som assistent, så har vi et godt teamCortez skrev:Så bliver det sgu da Søren Kusk. Han passer perfekt ind i FCM's profil. Sådan lidt nusset i den moralske kant...
/Cortez
Man er vel knap moralsk anløben fordi man er alkoholiker??Cortez skrev:acnm skrev:Vi gætter det nok ikke. Tvivler på at Allan Kuhn kan købes for penge. Og Broe gider ikke. Ove Christensen er også ledig men kan næppe noget som ikke TT kunne. Men Søren Kusk er set på stadion i søndags. Han har vel også fået sovet rusen ud..... Mit gæt en udlænding som Ricardo engang sagde og så blev det alligevel Ricardo.....![]()
Så bliver det sgu da Søren Kusk. Han passer perfekt ind i FCM's profil. Sådan lidt nusset i den moralske kant...
/Cortez
/Hekler
/Hekler
Flemming Povlsen er assistent for John 'Faxe' i RFC, og selvom jeg synes FP er en af de største i dansk landsholdsfodbold, så jeg tvivler en smule på hans trænerevnerHekler skrev:Hvad med Flemming Poulsen? - Er han træneruddanet? Han har været rygtet til HSV som assistent for noget tid siden har ikke lige fulgt om der er sket noget der??
Næh.. men hvis man kører spritkørsel, så falder man i min optik ind under den kategori...Hekler skrev:Man er vel knap moralsk anløben fordi man er alkoholiker??Cortez skrev:acnm skrev:Vi gætter det nok ikke. Tvivler på at Allan Kuhn kan købes for penge. Og Broe gider ikke. Ove Christensen er også ledig men kan næppe noget som ikke TT kunne. Men Søren Kusk er set på stadion i søndags. Han har vel også fået sovet rusen ud..... Mit gæt en udlænding som Ricardo engang sagde og så blev det alligevel Ricardo.....![]()
/Cortez
/Cortez
Lige nøjatigt det samme har jeg tænkt om Kuhn. Aab var nede i en bølgedal med Rioch og det kan ligeså vel være en trodsreaktion fra alle spillerne der gav de gode resultater som det faktum at Kuhn vikariede som cheftræner.Hausser skrev:I min optik vil det være en fejl at ansætte Kuhn. Ligesom TT, har han intet bevist som træner og er dybt urutineret, bortset fra den korte periode han stod for AaB, hvor de så også blomstrede op, men vi fik aldrig at se hvad han ville have gjort i modgang? Det der for alvor definerer mennesker er modgang, ikke medgang, og det mangler Kuhn stadig at prøve i trænerkarrieren.
..
Tony D'Amato: On any given Sunday you're gonna win or you're gonna lose. The point is - can you win or lose like a man?
Det blev en gooooo' dag for T.T. stopper.
Admin edit. Upassende sprogbrug ændret.
- Den bedste nyhed længe..
Nu er det så spændende og se hvem der bliver præsenteret imorgen, det væsentligste er at det IKKE bliver hverken Glen, Kenneth eller Hermansen som tager over.. IMO har vi virkelig meget brug for en ny personlighed som ikke allerede har nogen favoritter osv. ALLE skal ud og kæmpe for deres plads, det må være ønskescenariet..
Jeg er på bar bund lige nu om hvem det bliver, men uanset håber jeg vedkommende kommer med en ny skarpere linje og hårdere disciplin(og sætter Thyge af som anfører
)
Admin edit. Upassende sprogbrug ændret.
- Den bedste nyhed længe..
Nu er det så spændende og se hvem der bliver præsenteret imorgen, det væsentligste er at det IKKE bliver hverken Glen, Kenneth eller Hermansen som tager over.. IMO har vi virkelig meget brug for en ny personlighed som ikke allerede har nogen favoritter osv. ALLE skal ud og kæmpe for deres plads, det må være ønskescenariet..
Jeg er på bar bund lige nu om hvem det bliver, men uanset håber jeg vedkommende kommer med en ny skarpere linje og hårdere disciplin(og sætter Thyge af som anfører
Kom nu vi må da kunne finde nogle flere trænere der render frie rundt eller som er i mindre klubber vi kan købe fri?
/Hekler
/Hekler
Naturligvis kan Kuhn "købes for penge"? Han har da netop luftet ambitioner om at blive cheftræner op til flere gange - og FCM virker da som et oplagt valg, eneste "problem" bliver bare at købe ham fra i AaB. Læs evt. denne artikel http://www.bold.dk/nyt/index.php?vis=92680.acnm skrev:Tvivler på at Allan Kuhn kan købes for penge.
Og for nu lige at bringe et uddrag fra en anden artikel:
Ingen skal være i tvivl om, at vi er meget glade for Allan Kuhn. Men grundlæggende har vi den holdning, at man skal være gode ved hinanden. Så beder han om at komme ud af kontrakten, fordi han kan blive cheftræner, behandler vi sagen positivt, siger AaBs sportsdirektør, Lynge Jakobsen, til Ekstra Bladet
Kuhn er bestemt realistisk, for mig at se er den eneste grund til det ikke bliver ham, hvis valget falder på en anden, at ledelsen har en anden i kikkerten eller de vurderer han ikke er rigtig til deres profil - hvilket ville undre mig, men Ørgaard har det jo med at overraske.