FCM vs Esbjerg
- Thomasbokr
FCM vs Esbjerg
Hej alle sammen, så er det ved at være tid til den første SAS liga kamp, nu på lørdag sker det. Hvad tror i bliver startopstillingen, (jeg tror at kampen mod Energie Cottbus
i dag (mandag) kan give en god indikation af en start 11'er så det er vel bare at følge nettet i aften), men tror at det bliver noget ligenende: (4-4-1-1)
--------------------------------Arek Onyszko –----------------------------------
---- Kolja Afriyie ---- Winston Reid -- Kristian Ipsa ---- Leon Jessen -–--
---- Danny Olsen - George Florescu -- Adigun Salami - Jonas Borring –---
-------------------------------Mikkel Thygesen---------------------------------
-------------------------------Frank Kristensen---------------------------------
Der er fodringstid på MCH ARENA på lørdag, hvilke sultne ulve tror i andre der kommer på banen fra start?????
i dag (mandag) kan give en god indikation af en start 11'er så det er vel bare at følge nettet i aften), men tror at det bliver noget ligenende: (4-4-1-1)
--------------------------------Arek Onyszko –----------------------------------
---- Kolja Afriyie ---- Winston Reid -- Kristian Ipsa ---- Leon Jessen -–--
---- Danny Olsen - George Florescu -- Adigun Salami - Jonas Borring –---
-------------------------------Mikkel Thygesen---------------------------------
-------------------------------Frank Kristensen---------------------------------
Der er fodringstid på MCH ARENA på lørdag, hvilke sultne ulve tror i andre der kommer på banen fra start?????
Re: FCM vs Esbjerg
Jeg håber CP starter inde i stedet for Leon, ellers er jeg enig i din starter.
Også håber jeg vi for en gangs skyld viser klasse i sæsonpremieren på hjemmebane.
2-0
Også håber jeg vi for en gangs skyld viser klasse i sæsonpremieren på hjemmebane.
2-0
Mon ikke Califf og C.P starter i stedet for Ipsa og Leon, det indikerer opstillingen mod Cottbus http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... hed&topID=. Tror den opstilling er meget tæt på den optimale p.t, minus Frank som er småskadet og bliver sparet.
Med 6 dage tilbage til sæsonstarteren, er der altså et særdeles begrundet håb om at starte, i hvad der må forventes at være absolut stærkeste opstilling, for første gang i umindelige tider.
Nu har Baba været ude med skader og sygdom, men lige p.t. så virker det altså til at Jude figurerer som angriber nr. 2 i klubben og det lader til at vi åbenbart har arbejdet på en spillemæssig løsning, hvor vi kan fungere uden en targetmand på toppen. Det må helt sikkert betyde mindre losseri og bliver spændede at følge hen over sæsonen, for det virker usandsynligt det ikke bliver aktuelt på et tidspunkt.
Med 6 dage tilbage til sæsonstarteren, er der altså et særdeles begrundet håb om at starte, i hvad der må forventes at være absolut stærkeste opstilling, for første gang i umindelige tider.
Nu har Baba været ude med skader og sygdom, men lige p.t. så virker det altså til at Jude figurerer som angriber nr. 2 i klubben og det lader til at vi åbenbart har arbejdet på en spillemæssig løsning, hvor vi kan fungere uden en targetmand på toppen. Det må helt sikkert betyde mindre losseri og bliver spændede at følge hen over sæsonen, for det virker usandsynligt det ikke bliver aktuelt på et tidspunkt.
Siden 11.11.2007 for at være nøjagtigt. Men ja, det ser fornuftigt ud, dog huer det mig ikke helt med Frank. Han var ikke klar mod polakkerne og spares igen i dag - hvis ikke han er klar til 45 min i dag, så tvivler jeg på, at han er klar til 90 på lørdag. Han er nok den enkeltperson, der er værst at undvære, da han er den eneste topangriber vi har, og det vel er den plads, hvor der er størst forskel på starterens og reservens niveau, ligesom spillestilen bliver en anden med Jude, og vi svækkes på både offensive og defensive dødbolde.Hausser skrev:Med 6 dage tilbage til sæsonstarteren, er der altså et særdeles begrundet håb om at starte, i hvad der må forventes at være absolut stærkeste opstilling, for første gang i umindelige tider.
Så jeg krydser fingre for, at han er klar lørdag.
Hvilket primært er en bet for Ken, som skal vise noget i denne sæson. Han sluttede sidste som fast mand på 2. holdet og efter 1½ sæson i klubben SKAL han til at vise mere end han har gjort hidtil.Hausser skrev:Nu har Baba været ude med skader og sygdom, men lige p.t. så virker det altså til at Jude figurerer som angriber nr. 2 i klubben
Jeg tror helt sikkert at det bliver Califf der spiller - som jeg ser det, er det store spørgsmål så bare om det bliver med Winston eller Ipsa ved sin side.Hausser skrev:Mon ikke Califf og C.P starter i stedet for Ipsa og Leon, det indikerer opstillingen mod Cottbus http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... hed&topID=. Tror den opstilling er meget tæt på den optimale p.t, minus Frank som er småskadet og bliver sparet.
Personligt håber jeg det bliver Ipsa, da jeg synes det ser noget mere sikker ud, end når Winston spiller, som jeg synes har tendens til at være alt for flavrende når han spiller, og alt for ofte laver noget dumt.
Men okay, Winston er en ung spiller, og lærer helt sikkert af sine fejl, og er uden tvivl et kæmpe talent. Men jeg synes han skal bevise det, for som det ser ud pt., så synes jeg Ipsa er sikrer.
Lad os håbe det er starten på en ny æra, med stærkeste opstillingHausser skrev:Med 6 dage tilbage til sæsonstarteren, er der altså et særdeles begrundet håb om at starte, i hvad der må forventes at være absolut stærkeste opstilling, for første gang i umindelige tider
Det tror jeg helt sikkert du har ret. Hvertfald indtil vi får hentet en ny angriber.Hausser skrev:Nu har Baba været ude med skader og sygdom, men lige p.t. så virker det altså til at Jude figurerer som angriber nr. 2 i klubben og det lader til at vi åbenbart har arbejdet på en spillemæssig løsning, hvor vi kan fungere uden en targetmand på toppen. Det må helt sikkert betyde mindre losseri og bliver spændede at følge hen over sæsonen, for det virker usandsynligt det ikke bliver aktuelt på et tidspunkt.
Vi kan tabe, men aldrig besejres
-
The FCM FAN
Hej. Ville lige Spørge, om der er en fra det sønderjyske område, der skulle have en fri plads i bilen til Lørdagens kamp ?
Jeg Bor i Skærbæk som ligger imellem tønder og ribe.
Hvis der skulle være en der havde en ledig plads, så kan jeg kontaktes på mobilen Nr. 42 36 24 64. Så vi kan aftale et eventuelt sted som padser jer bedst som opsamlings sted ..
Jeg er 16 år og vil virkelig gerne op og se kampen, da det er den første indikation på hvordan sæsonen kommer til at gå
Betaler selvfølgelig køre penge!
Jeg Bor i Skærbæk som ligger imellem tønder og ribe.
Hvis der skulle være en der havde en ledig plads, så kan jeg kontaktes på mobilen Nr. 42 36 24 64. Så vi kan aftale et eventuelt sted som padser jer bedst som opsamlings sted ..
Jeg er 16 år og vil virkelig gerne op og se kampen, da det er den første indikation på hvordan sæsonen kommer til at gå
Betaler selvfølgelig køre penge!
vi starter med de samme som idag på nær Frank spiller i stedet for Jude hvis han er klar. Kampen bliver svær og vi møder en modstander som er godt organiseret og stærke på dødbolde og kontra løb. Vi skal vinde for at overbevise os selv vores modstandere og pressen om at vi kan spille med om top 4.mrjelle skrev:Jeg håber CP starter inde i stedet for Leon, ellers er jeg enig i din starter.
2-0
Syntes ikke umiddelbart der er nogen grund til at betvivle at Reid starter i vores første liga-kamp, det er der ihvertfald ikke noget der indikerer i træningskampene, også selv om ham, mildt sagt, slap uheldigt fra kampen mod HB Køge.Arff skrev: Jeg tror helt sikkert at det bliver Califf der spiller - som jeg ser det, er det store spørgsmål så bare om det bliver med Winston eller Ipsa ved sin side.
Personligt håber jeg det bliver Ipsa, da jeg synes det ser noget mere sikker ud, end når Winston spiller, som jeg synes har tendens til at være alt for flavrende når han spiller, og alt for ofte laver noget dumt.
Men okay, Winston er en ung spiller, og lærer helt sikkert af sine fejl, og er uden tvivl et kæmpe talent. Men jeg synes han skal bevise det, for som det ser ud pt., så synes jeg Ipsa er sikrer.
Hvis ellers Winston kan få styr på det mentale, så er jeg ret sikker på det er ham der skal redde regnskabet til vinter, så ud fra en økonomisk tankegang, vil det også være farligt ikke at benytte ham i starteren.
Det du skriver, giver rigtig god mening for mig, og jeg tror da også nok at Winston skal få lov til at spille i mod EfB, men jeg tror at det er en af de pladser hvor de pt. ikke er 100% sikre på om det er Winston eller Ipsa der skal spille.Hausser skrev:Syntes ikke umiddelbart der er nogen grund til at betvivle at Reid starter i vores første liga-kamp, det er der ihvertfald ikke noget der indikerer i træningskampene, også selv om ham, mildt sagt, slap uheldigt fra kampen mod HB Køge.Arff skrev: Jeg tror helt sikkert at det bliver Califf der spiller - som jeg ser det, er det store spørgsmål så bare om det bliver med Winston eller Ipsa ved sin side.
Hvis ellers Winston kan få styr på det mentale, så er jeg ret sikker på det er ham der skal redde regnskabet til vinter, så ud fra en økonomisk tankegang, vil det også være farligt ikke at benytte ham i starteren.
Men hvis Winston ikke starter mod EfB, så undrer det mig faktisk ikke sønderligt, da jeg måske tror at de håber at det ville være et "wake-up-call" for Winston.
Set fra den økonomiske tankegang, så er planen helt sikkert at få ham og Salami skudt af indenfor den nærmeste fremtid.
l
Vi kan tabe, men aldrig besejres
Er der nogen, der ved, om den nye trøje bliver introduceret der? For det er da til den her sæson den skal skiftes.
-
The FCM FAN
[quote][Er der nogen, der ved, om den nye trøje bliver introduceret der? For det er da til den her sæson den skal skiftes./quote]
Det er først andet år med trøjen, og derfor skifter vi først trøje næste år .
Det er først andet år med trøjen, og derfor skifter vi først trøje næste år .
hehe det er nu 3 sæson de skal spille i trøjen
Trøjen blev præsenteret i kampen mod Aab da vi fik sølv første gang.. Men er der overhovedet nogen som ved om vi får en ny trøje ?
-
The FCM FAN
Hehe okay, så er det bare mig der husker forkert ;Dhehe det er nu 3 sæson de skal spille i trøjen
- Thomasbokr
Siden starten har der været trøjeskift efter 2 sæssoner, så hvis det skal fortsætte så er der dømt nye trøjer, og eftersom de har solgt ud af de gamle mon ikke der kommer nogle nye i sæsson præmieren mod Esbjerg...
Håber lidt.. for det ku da være rart med lidt nyt...
Håber lidt.. for det ku da være rart med lidt nyt...
I hvert fald kan man på de klip, der ligger på fcmtv og 442 se, at Arek (der jo ikke har nogen gammel trøje at spille i), har en blå målmandstrøje på, der så vidt jeg kan se, ser lidt anderledes ud i designet. Så det ser ud til, at der er nye trøjer.Casper skrev:Er der nogen, der ved, om den nye trøje bliver introduceret der? For det er da til den her sæson den skal skiftes.