FCMere på A-landsholdet

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Henrik Christensen

Frank K. på A- landsholdet?

Indlæg af Henrik Christensen »

Var jeg den eneste der hørte Morten O. udtale i sin mangel på angribere vores egen Frank K. på DR 1 iaften 17/3-09?

Synes udmiddelbart et godt bud, trods det han har været skadet og ikke oppe i gear.

Har en fornemmelse af, at DK har brug for en angriber der er god i hovedspillet og også god med benene, når medspillerne er gode.

Ikke at forstå vores egne ikke er det, men på landsholdsplan er det jo endnu bedre spillere.

Hvis han udtages vil jeg synes det er et flot skulderklap til en spiller, der generelt laver en flot indsats hver gang trods svigtende resultater for vores alles sammen hold.

Peter Ross

Re: Frank K. på A- landsholdet?

Indlæg af Peter Ross »

Han nævnte vist bare folk, han ikke havde udtaget på spørgsmålet om, hvorfor han ikke havde udtaget Nordstrand. Tror næppe du skal lægge noget i MOs ordvalg :) Vi spiller jo også en mandagskamp, så det er uaktuelt ;o)

Peter Ross

Henrik Christensen

Re: Frank K. på A- landsholdet?

Indlæg af Henrik Christensen »

Jeg er enig i, at han bare nævnte Frank K.

Jeg sidder også med følelsen af at han kunne finde på at udvælge Frank.

Vi mangler pt. nogle angribere, og Frank er en loyal spiller, der kæmper meget for vores eget hold, men som jeg vil tro blomstre på A- landsholdet.

dalle

Califf udtaget

Indlæg af dalle »

http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... laes_nyhed ej come on han er lige blevet klar og smutter igen kunne være dejligt hvis han lige takkede nej og tog sin arbejds giver på 1 pladsen. men okay hvem vil ikke på landsholdet

BW - 665

Re: Borrings første landsholdsmål, var ikke godt nok...

Indlæg af BW - 665 »

http://www.bold.dk/nyt/Bendtner-og-Jako ... strekanten

Man kan vel undre sig over hvorfor Borrings seneste præstation ikke var et genvalg værdigt, det er da ikke fordi han mangler målfarlighed, men nuvel...

tubbe93

Re: Borrings første landsholdsmål, var ikke godt nok...

Indlæg af tubbe93 »

han er så blevet skiftet ind efter 30 min. i stedet for Bendtner !

Besvar