-------------------------------------------------------
> Nu er det sådan at BW består af en hård kerne der
> forsvarer sig selv, og altid mener de er mere fans
> end alle de andre, lad nu det ligge...
Det er godt nok noget usynligt for mig hvor den hårde kerne er, hvis vi havde en sådan hård kerne ville det være noget nemmere at finde rekruttering til frivilligt arbejde, en det er skulle jeg mene.
> Det handler om at råbe/synge på stadion lyder det
> til, hmm?
Fra et foreningsmæssigt synspunkt, som Thor prøver at lægge op til, handler det nu mere om at få input fra medlemmerne, noget som vi har meget svært ved. I anden omgang at få folk til at komme til aktiviteterne, og være frivillige og i sidste ende at stille op til bestyrelsen, eller andre udvalg.
> Nu kunne det jo være at ikke alle fans er under 20
> år, og derfor ikke kan deltage i alle
> begivenheder, tro det eller lad være.
Vores store problem er faktisk at vi ikke rigtigt kan få dem under 25 i tale, det er jo dem der er fremtiden i foreningen, dig ved vi jo lige hvor vi har
> Jeg er IKKE en af de gamle fra Ikast, men en
> medløber fra SAS-Arena, men jeg forstår simpelthen
> ikke den arrogance de GAMLE fra Ikast fører sig
> frem med.?
Jeg forstår ikke helt hvad det har med noget at gøre, men jeg gårud fra det har noget med mig at gøre da jeg er gammel og fra Ikast....???
> Ikast mener måske at de skal styre BW?
Jeg er stadig noget interesseter i at høre lidt om hvem alle dem fra Ikast er??
Men det er da rigtigt at der aldrig har været det helt store antal af opstillede til bestyrelsen der ikke kom fra Ikast. Vi har faktisk diskuteret det ved flere lejligheder. Hvorfor vil folk fra Herning ikke lave frivilligt arbejde?