Nogen der skal til bold i Ikast i morgen?

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Hekler

Nogen der skal til bold i Ikast i morgen?

Indlæg af Hekler »

Jeg vil lige høre om der er nogen der skal til ikast og se bold i morgen, når U holdene spiller mod Sønderjyske: http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... laes_nyhed

Jeg har nemlig tænkt mig at tage en tur derud, men det er sku lidt hyggeligere hvis der er nogen til at kloge i det med.
Senest rettet af Hekler 22. jan 2009, 22:02, rettet i alt 1 gang.

Hekler

Re: Nogen der skal til bold i Ikast i morgen?

Indlæg af Hekler »

Ja så er det idag.
Jeg vil lige tilføje at jeg først kommer til Ynglinge kampen, da SE ikke har et ordenligt Junior hold, og vi kan regne med at mange af de unge er hevet op på 2.div. og Ynglinge hhv.

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

2. div. vandt 4-0, sidste mål sat ind af Nikolaj Ritter efter en forrygende pasning langs jorden fra Jonas Jakobsen.
Junior fører 3-0 ved pausen på mål af Peter Møller, Jacob Andersen og Christoffer Hermansen.

Herefter frøs jeg for meget :)

Peter Ross

Hekler

Indlæg af Hekler »

De vandt vist 5-0 eller 5-1

Ynglingen vandt 4-2 på et Ikast stadion der var så koldt at det ikke gav nogen mening at give Jan Rindom en kold skulder....det kan godt være at han og kenntth Andersens kækhed var det eneste der hold dem varme men, de holdt heller ikke længere end til halvlegen.

Hausser

Indlæg af Hausser »

For dem der er interesseret, kan jeg oplyse at opstillingen var:

Simon Jensen

J. Jacobsen - Kiilerich - Zakaria - Danusan

Bøge - Vorret - Raunsbæk - Ritter

Princewill - Sylvester

Er der nogen der har forstand på Skives hold og ved om de manglede en masse spillere, for syntes godt nok det var rystende så lidt et 1. divisionhold kunne, de blev jo spillet ud af banen af et hold med en gennemsnitsalder på 18 år og ud over noget fysik, så kunne de jo ingenting? Kunne se at Dalsgaard, Frandsen og så Lawal og Adeola ikke var med, men manglede de ellers mange eller huh?

Som Hekler nævnte, endte en ikke særlig spændende ynglingekamp 4-2 til FCM hvor målscorerne var:
1-1 Foged
2-1 Ahlmann
3-1 Ziad Nasser
4-1 "Edo"

Besvar