Hvem skal væk???
-
mancitydk
Hvem skal væk???
Da vores trup i forvejen er ret stor, og da folk gerne vil have yderligere forstærkning, er det påkrævet at vi kommer af med nogen folk også... Den tråd starter jeg hermed:
1) Dennis Flinta -> mener simpelthen ikke han har niveauet til at begå sig på vores hold. Det er især tydeligt når han kommer ind og overtager den centrale midtbane fra Salami, tydeligst imod FCN i søndags. Han kan kun håbe på at blive indskifter og det er vel egentligt heller ikke tilfredsstillende for hans situation. Føler at Horsens, Esbjerg, Viborg eller Silkeborg kunne være noget for ham.
2) Kim Christensen -> Tak for det halve år, hvor han overtog efter Frank. Det startede godt men det viste sig hurtigt at han var det vi frygtede, ladt med løst krudt. Det er ikke imponerende det han har fået ud af det, men dog skal det sighes at han arbejder stenhårdt, men når man ikke kan ramme målet er det irrelevant når man er topangriber. Ligesom Flinta er han ikke stærk nok til en top 3-4 klub i DK. SønderjydskE, Horsens eller en mindre klub kunne være den bedste mulighed for ham.
3) Maros Klimpl -> Ja, det behøves vist ikke at blive præsenteret yderligere. Har været udlejet og burde nok bare få lov at blive i Motherwell. Hvis det bliver nødvendigt så skib ham afsted gratis. Og put ham på tabskontoen.
4) Flip Marcic -> decideret fejlkøb på størrelse med Jesper Søgaard. Ved ikke hvor han skal hen, men han er allerede på vej kan man jo forstå.
5) Baba Collins -> skal ikke sælges men gerne lejes ud til en mindre klub (Vejle, SønderjydskE eller lignende) for at blive udviklet og for at få udviklet sin målnæse, resten af kvaliteterne har han jo allerede fået.
Det skal huskes at dette er min personlige holdning og det er disse spillere jeg synes der er svagest og de skal væk efter min mening inden man begynder at sælge ud af start 11.
1) Dennis Flinta -> mener simpelthen ikke han har niveauet til at begå sig på vores hold. Det er især tydeligt når han kommer ind og overtager den centrale midtbane fra Salami, tydeligst imod FCN i søndags. Han kan kun håbe på at blive indskifter og det er vel egentligt heller ikke tilfredsstillende for hans situation. Føler at Horsens, Esbjerg, Viborg eller Silkeborg kunne være noget for ham.
2) Kim Christensen -> Tak for det halve år, hvor han overtog efter Frank. Det startede godt men det viste sig hurtigt at han var det vi frygtede, ladt med løst krudt. Det er ikke imponerende det han har fået ud af det, men dog skal det sighes at han arbejder stenhårdt, men når man ikke kan ramme målet er det irrelevant når man er topangriber. Ligesom Flinta er han ikke stærk nok til en top 3-4 klub i DK. SønderjydskE, Horsens eller en mindre klub kunne være den bedste mulighed for ham.
3) Maros Klimpl -> Ja, det behøves vist ikke at blive præsenteret yderligere. Har været udlejet og burde nok bare få lov at blive i Motherwell. Hvis det bliver nødvendigt så skib ham afsted gratis. Og put ham på tabskontoen.
4) Flip Marcic -> decideret fejlkøb på størrelse med Jesper Søgaard. Ved ikke hvor han skal hen, men han er allerede på vej kan man jo forstå.
5) Baba Collins -> skal ikke sælges men gerne lejes ud til en mindre klub (Vejle, SønderjydskE eller lignende) for at blive udviklet og for at få udviklet sin målnæse, resten af kvaliteterne har han jo allerede fået.
Det skal huskes at dette er min personlige holdning og det er disse spillere jeg synes der er svagest og de skal væk efter min mening inden man begynder at sælge ud af start 11.
Senest rettet af mancitydk 24. feb 2009, 22:53, rettet i alt 1 gang.
-
Dondy
Re: Hvem skal væk???
mancitydk Skrev:
-------------------------------------------------------
> Da vores trup i forvejen er ret stor, og da folk
> gerne vil have yderligere forstærkning, er det
> påkrævet at vi kommer af med nogen folk også...
> Den tråd starter jeg hermed:
>
> 1) Dennis Flinta -> mener simpelthen ikke han har
> niveauet til at begå sig på vores hold. Det er
> især tydeligt når han kommer ind og overtager den
> centrale midtbane fra Salami, tydeligst imod FCN i
> søndags. Han kan kun håbe på at blive indskifter
> og det er vel egentligt heller ikke
> tilfredsstillende for hans situation. Føler at
> Horsens, Esbjerg, Viborg eller Silkeborg kunne
> være noget for ham.
Enig, han har ikke været god nok.
>
> 2) Kim Christensen -> Tak for det halve år, hvor
> han overtog efter Frank. Det startede godt men det
> viste sig hurtigt at han var det vi frygtede, ladt
> med løst krudt. Det er ikke imponerende det han
> har fået ud af det, men dog skal det sighes at han
> arbejder stenhårdt, men når man ikke kan ramme
> målet er det irrelevant når man er topangriber.
> Ligesom Flinta er han ikke stærk nok til en top
> 3-4 klub i DK. SønderjydskE, Horsens eller en
> mindre klub kunne være den bedste mulighed for
> ham.
Er mest indstillet på at give ham et halvt år mere, da jeg synes at se nogle gode takter fra ham ind imellem og godt kan lide hans mentalitet. Man skal huske han kom til klubben efter næsten et år hvor han ikke har spillet.
> 3) Maros Klimpl -> Ja, det behøves vist ikke at
> blive præsenteret yderligere. Har været udlejet og
> burde nok bare få lov at blive i Motherwell. Hvis
> det bliver nødvendigt så skib ham afsted gratis.
> Og put ham på tabskontoen.
Farvel til ham, Ried, Ipsa og Califf har alle højere niveau og selv når Kolja skal ind og vikariere i midtforsvaret er det bedre end når Klimpl spiller der.
>
> 4) Flip Marcic -> decideret fejlkøb på størrelse
> med Jesper Søgaard. Ved ikke hvor han skal hen,
> men han er allerede på vej kan man jo forstå.
Vi så ham aldrig rigtigt komme igang og med Koljas forlængelse er han tilovers.
>
> 5) Baba Collins -> skal ikke sælges men gerne
> lejes ud til en mindre klub (Vejle, SønderjydskE
> eller lignende) for at blive udviklet og for at få
> udviklet sin målnæse, resten af kvaliteterne har
> han jo allerede fået.
>
Enig han skal vise han kan scorer mål på stribe og spille fast.
>
> Det skal huskes at dette er min personlige
> holdning og det er disse spillere jeg synes der er
> svagest og de skal væk efter min mening inden man
> begynder at sælge ud af start 11.
Synes der mangler en spiller her, og det er Thomas Røll. Han skal såvidt muligt sælges til Vejle eller andre interesserede.
Dadu, hvis man kan få hund, kone og mand med så kan man sagtens prøve ham igen, men spørgsmålet er om man vurdere ham god nok. Jeg så ham gerne tilbage, men kun hvis førnævnte betingelser er opfyldte.
Hvis man vælger at tage Dadu tilbage til FcM så synes jeg man bør leje Jude ud også..
> Da vores trup i forvejen er ret stor, og da folk
> gerne vil have yderligere forstærkning, er det
> påkrævet at vi kommer af med nogen folk også...
> Den tråd starter jeg hermed:
>
> 1) Dennis Flinta -> mener simpelthen ikke han har
> niveauet til at begå sig på vores hold. Det er
> især tydeligt når han kommer ind og overtager den
> centrale midtbane fra Salami, tydeligst imod FCN i
> søndags. Han kan kun håbe på at blive indskifter
> og det er vel egentligt heller ikke
> tilfredsstillende for hans situation. Føler at
> Horsens, Esbjerg, Viborg eller Silkeborg kunne
> være noget for ham.
Enig, han har ikke været god nok.
>
> 2) Kim Christensen -> Tak for det halve år, hvor
> han overtog efter Frank. Det startede godt men det
> viste sig hurtigt at han var det vi frygtede, ladt
> med løst krudt. Det er ikke imponerende det han
> har fået ud af det, men dog skal det sighes at han
> arbejder stenhårdt, men når man ikke kan ramme
> målet er det irrelevant når man er topangriber.
> Ligesom Flinta er han ikke stærk nok til en top
> 3-4 klub i DK. SønderjydskE, Horsens eller en
> mindre klub kunne være den bedste mulighed for
> ham.
Er mest indstillet på at give ham et halvt år mere, da jeg synes at se nogle gode takter fra ham ind imellem og godt kan lide hans mentalitet. Man skal huske han kom til klubben efter næsten et år hvor han ikke har spillet.
> 3) Maros Klimpl -> Ja, det behøves vist ikke at
> blive præsenteret yderligere. Har været udlejet og
> burde nok bare få lov at blive i Motherwell. Hvis
> det bliver nødvendigt så skib ham afsted gratis.
> Og put ham på tabskontoen.
Farvel til ham, Ried, Ipsa og Califf har alle højere niveau og selv når Kolja skal ind og vikariere i midtforsvaret er det bedre end når Klimpl spiller der.
>
> 4) Flip Marcic -> decideret fejlkøb på størrelse
> med Jesper Søgaard. Ved ikke hvor han skal hen,
> men han er allerede på vej kan man jo forstå.
Vi så ham aldrig rigtigt komme igang og med Koljas forlængelse er han tilovers.
>
> 5) Baba Collins -> skal ikke sælges men gerne
> lejes ud til en mindre klub (Vejle, SønderjydskE
> eller lignende) for at blive udviklet og for at få
> udviklet sin målnæse, resten af kvaliteterne har
> han jo allerede fået.
>
Enig han skal vise han kan scorer mål på stribe og spille fast.
>
> Det skal huskes at dette er min personlige
> holdning og det er disse spillere jeg synes der er
> svagest og de skal væk efter min mening inden man
> begynder at sælge ud af start 11.
Synes der mangler en spiller her, og det er Thomas Røll. Han skal såvidt muligt sælges til Vejle eller andre interesserede.
Dadu, hvis man kan få hund, kone og mand med så kan man sagtens prøve ham igen, men spørgsmålet er om man vurdere ham god nok. Jeg så ham gerne tilbage, men kun hvis førnævnte betingelser er opfyldte.
Hvis man vælger at tage Dadu tilbage til FcM så synes jeg man bør leje Jude ud også..
-
Wofmann
Sælg dem alle!
Thomas Røll = Fejlkøb
Kim Christensen = Panik Køb
Dadu = Fiasko og er desuden prøvet
Klimp = Fortjener bedre! Købt som erstatning for Kristian Bak og gled ud i kulden pga. ?????? Hvem ved hvad!
Filip Marcic = Erstatning for Kolja, som så bliver alligevel! Ud med ham...
Er dog enig med dig/jer i, at Baba skal udlejes, så han kan udvikle sit spil og især sine afslutninger(Han er stadig et stjernefrø).... Jude skal osse udlejes! Han er god, men mangler stadig en del i hans spil og på topniveau er det ikke nok bare at være hurtig og målsøgende!
Det irreterer mig dog stadig grænseløst, at vi er ude af pokalen, da den kunne have givet chancen til nogen af disse spillere, men ak ...
Thomas Røll = Fejlkøb
Kim Christensen = Panik Køb
Dadu = Fiasko og er desuden prøvet
Klimp = Fortjener bedre! Købt som erstatning for Kristian Bak og gled ud i kulden pga. ?????? Hvem ved hvad!
Filip Marcic = Erstatning for Kolja, som så bliver alligevel! Ud med ham...
Er dog enig med dig/jer i, at Baba skal udlejes, så han kan udvikle sit spil og især sine afslutninger(Han er stadig et stjernefrø).... Jude skal osse udlejes! Han er god, men mangler stadig en del i hans spil og på topniveau er det ikke nok bare at være hurtig og målsøgende!
Det irreterer mig dog stadig grænseløst, at vi er ude af pokalen, da den kunne have givet chancen til nogen af disse spillere, men ak ...
-
j3pq3
Wofmann Skrev:
> Sælg dem alle!
>
> Thomas Røll = Fejlkøb
> Kim Christensen = Panik Køb
> Dadu = Fiasko og er desuden prøvet
> Klimp = Fortjener bedre! Købt som erstatning for
> Kristian Bak og gled ud i kulden pga. ?????? Hvem
> ved hvad!
> Filip Marcic = Erstatning for Kolja, som så bliver
> alligevel! Ud med ham...
>
> Er dog enig med dig/jer i, at Baba skal udlejes,
> så han kan udvikle sit spil og især sine
> afslutninger(Han er stadig et stjernefrø).... Jude
> skal osse udlejes! Han er god, men mangler stadig
> en del i hans spil og på topniveau er det ikke nok
> bare at være hurtig og målsøgende!
>
> Det irreterer mig dog stadig grænseløst, at vi er
> ude af pokalen, da den kunne have givet chancen
> til nogen af disse spillere, men ak ...
Du glemmer en. dennis flinta har på ingen måde vist det nødvendige niveau for et top 3 hold. heller ikke som reserve. ud med ham også.
helt klart vigtigt at klubben bliver udrenset for middelmådige sas-liga spillere.
> Sælg dem alle!
>
> Thomas Røll = Fejlkøb
> ved hvad!
>
> afslutninger(Han er stadig et stjernefrø).... Jude
> skal osse udlejes! Han er god, men mangler stadig
>
Du glemmer en. dennis flinta har på ingen måde vist det nødvendige niveau for et top 3 hold. heller ikke som reserve. ud med ham også.
helt klart vigtigt at klubben bliver udrenset for middelmådige sas-liga spillere.
-
Persian_Wolf
Re: Hvem skal væk??? - Ikke baba !
Uenig i at man skal udleje Baba.
Hvilken klub har samme træningsfaciliteter og niveau som FCM? Hvem kan give ham mindst samme niveau af træning således han kan udvikle sig?
At spille kampe i 1. div, er ikke nok for en spiller på hans niveau. Han er stadig uhyggelig stærk, teknisk god og ganske hurtig. Det kræver højt niveau for at han kan udvikle hans målnæse, og samtidig vedligeholde de andre aspekter.
Han skal have chancer på førsteholdet, for det var sådan vi fik kvaliteter ud af ham. Han kan skubbe enhver forsvarsspiller væk fra sig , og det er altså noget som er guldværd i sasligaen.
Baba skal ingen steder
Hvilken klub har samme træningsfaciliteter og niveau som FCM? Hvem kan give ham mindst samme niveau af træning således han kan udvikle sig?
At spille kampe i 1. div, er ikke nok for en spiller på hans niveau. Han er stadig uhyggelig stærk, teknisk god og ganske hurtig. Det kræver højt niveau for at han kan udvikle hans målnæse, og samtidig vedligeholde de andre aspekter.
Han skal have chancer på førsteholdet, for det var sådan vi fik kvaliteter ud af ham. Han kan skubbe enhver forsvarsspiller væk fra sig , og det er altså noget som er guldværd i sasligaen.
Baba skal ingen steder
-
j3pq3
Re: Hvem skal væk??? - Ikke baba !
Persian_Wolf Skrev:
> Uenig i at man skal udleje Baba.
>
> Hvilken klub har samme træningsfaciliteter og
> niveau som FCM? Hvem kan give ham mindst samme
> niveau af træning således han kan udvikle sig?
>
> At spille kampe i 1. div, er ikke nok for en
> spiller på hans niveau. Han er stadig uhyggelig
> stærk, teknisk god og ganske hurtig. Det kræver
> højt niveau for at han kan udvikle hans målnæse,
> og samtidig vedligeholde de andre aspekter.
>
> Han skal have chancer på førsteholdet, for det var
> sådan vi fik kvaliteter ud af ham. Han kan skubbe
> enhver forsvarsspiller væk fra sig , og det er
> altså noget som er guldværd i sasligaen.
>
> Baba skal ingen steder
baba skal om nogen udlejes. hvis ikke han får nogle kampe på cv'et, ender han op som dennis flinta - evighedstalent. hvis han i en halv eller hel sæson bliver udlejet til at mindre klub hvor han får noget rutine kan han muligvis komme tilbage og gøre en forskel på 1.holdet.
desuden er det jo ikke fordi træningsfaciliteterne er meget dårligere i 1. division, og det vigtigste er også at han får spillet nogle kampe. hvilket han ikke gør her i midtjylland. endnu.
> Uenig i at man skal udleje Baba.
>
> Hvilken klub har samme træningsfaciliteter og
> niveau som FCM? Hvem kan give ham mindst samme
> niveau af træning således han kan udvikle sig?
>
> At spille kampe i 1. div, er ikke nok for en
> spiller på hans niveau. Han er stadig uhyggelig
> stærk, teknisk god og ganske hurtig. Det kræver
> højt niveau for at han kan udvikle hans målnæse,
> og samtidig vedligeholde de andre aspekter.
>
> Han skal have chancer på førsteholdet, for det var
> sådan vi fik kvaliteter ud af ham. Han kan skubbe
> enhver forsvarsspiller væk fra sig , og det er
> altså noget som er guldværd i sasligaen.
>
> Baba skal ingen steder
baba skal om nogen udlejes. hvis ikke han får nogle kampe på cv'et, ender han op som dennis flinta - evighedstalent. hvis han i en halv eller hel sæson bliver udlejet til at mindre klub hvor han får noget rutine kan han muligvis komme tilbage og gøre en forskel på 1.holdet.
desuden er det jo ikke fordi træningsfaciliteterne er meget dårligere i 1. division, og det vigtigste er også at han får spillet nogle kampe. hvilket han ikke gør her i midtjylland. endnu.
-
Claus (BW#1145)
Wofmann Skrev:
> Sælg dem alle!
>
> Thomas Røll = Fejlkøb
Han udfyldte da en glimrende rolle som breddespiller, indtil han blev overhalet. Til overs, ja, men fejlkøb, nej.
Frank var ude, vi skulle have en her og nu. Med Kim fik vi en dansk angriber, der sikkert kunne glide nemt ind i truppen. Han har desværre ikke scoret nok, men jeg ser ham altså ikke som et panik køb. Han var et nødvendigt køb.
En fiasko indebærer at han havde spillet elendigt og ikke scoret. Dadu kæmper røven ud af bukserne, og scorede da jævnligt. Han blev (endnu) ikke den store profil FCM havde lagt op til, men måske senere?
> ved hvad!
Nu er han tilovers, men jeg forstod altså ikke al den kritik han fik. Folk hoppede alt for let på den kritik der kom i forbindelse med et mål af VFF, hvor jeg stadigvæk mener at han ikke kunne gøre andet. Men enig med at han fortjener at komme væk.
>
Jeg savner ethvert grundlag for at bedømme ham, har simpelthen set for lidt af ham.
> afslutninger(Han er stadig et stjernefrø)....
Ja, jeg tror bare at han savner fast spilletid. Hvem sagde Silkeborg?
> Jude skal osse udlejes! Han er god, men mangler stadig
>
Jude er da netop på tærsklen til sit gennembrud. Kraniebruddet gjorde nok bare at vi må vente med at se det endelige gennembrud om et halvt års tid. Jeg synes ikke der er grund til at han skal væk.
Tja, havde vi slået AB, var vi i kvartfinalen, og kunne nemt have trukket en svær modstander der. Så havde vi alligevel ikke kunne give talenterne chancen.
> Sælg dem alle!
>
> Thomas Røll = Fejlkøb
Han udfyldte da en glimrende rolle som breddespiller, indtil han blev overhalet. Til overs, ja, men fejlkøb, nej.
Frank var ude, vi skulle have en her og nu. Med Kim fik vi en dansk angriber, der sikkert kunne glide nemt ind i truppen. Han har desværre ikke scoret nok, men jeg ser ham altså ikke som et panik køb. Han var et nødvendigt køb.
En fiasko indebærer at han havde spillet elendigt og ikke scoret. Dadu kæmper røven ud af bukserne, og scorede da jævnligt. Han blev (endnu) ikke den store profil FCM havde lagt op til, men måske senere?
> ved hvad!
Nu er han tilovers, men jeg forstod altså ikke al den kritik han fik. Folk hoppede alt for let på den kritik der kom i forbindelse med et mål af VFF, hvor jeg stadigvæk mener at han ikke kunne gøre andet. Men enig med at han fortjener at komme væk.
>
Jeg savner ethvert grundlag for at bedømme ham, har simpelthen set for lidt af ham.
> afslutninger(Han er stadig et stjernefrø)....
Ja, jeg tror bare at han savner fast spilletid. Hvem sagde Silkeborg?
> Jude skal osse udlejes! Han er god, men mangler stadig
>
Jude er da netop på tærsklen til sit gennembrud. Kraniebruddet gjorde nok bare at vi må vente med at se det endelige gennembrud om et halvt års tid. Jeg synes ikke der er grund til at han skal væk.
Tja, havde vi slået AB, var vi i kvartfinalen, og kunne nemt have trukket en svær modstander der. Så havde vi alligevel ikke kunne give talenterne chancen.
-
Hausser
Jeg skrev et indlæg omkring det her emne for knapt et par måneder siden http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,864 ... #msg-86423. Af dem jeg nævnte dengang, er der sådan set ikke nogen jeg vil savne, om end det måske vil være dumt at sige farvel til Flinta når man tænker på vores 4-4-1-1 system og det faktum at skadesfrekvensen er meget høj ved både Salami og Thyge.
Jeg har dog også tidligere påstået, at FCM er bedst med to angribere på toppen og jeg vil klart hellere spille med to reelle angribere ligesom vi har gjort i det sidste par kampe, fremfor det 4-4-1-1 system vi har spillet i lange perioder, vi er simpelthen ikke chanceskabende og målfarlige nok der.
Siden jeg skrev indlægget er Marcic så også på vej væk, hvilket selvfølgelig er skuffende.
Jeg har dog også tidligere påstået, at FCM er bedst med to angribere på toppen og jeg vil klart hellere spille med to reelle angribere ligesom vi har gjort i det sidste par kampe, fremfor det 4-4-1-1 system vi har spillet i lange perioder, vi er simpelthen ikke chanceskabende og målfarlige nok der.
Siden jeg skrev indlægget er Marcic så også på vej væk, hvilket selvfølgelig er skuffende.
-
dalle
hvad med Jens ørgaard? jeg ved godt det er noget af et navn at smide ind men det er altså ikke spillernes skyld de ikke slår til hvis de ikke er gode nok det er dem der henter dem der er skyld i det og indtil videre er
Filip Marcic: har fået 2 kampe og efter koljas forlængelse haft en udtagelse om at de arbejder på at finde en anden klub for ham. det var ham her som skulle være afstatningen for kolja.
Ibrahim Gnanou: fik 4 kampe og alle og enhver kan se han er et langt stykke fra sas nivaue og ikke mindst vores spillestil med en højbagkæde og meget 1 mod 1
Maros Klimpl: i syntes alle han har bestået men han satset jo alt for meget i sine beslutninger. ja han er sej og se på osv. men det hjlper ikke når man er impliceret i 4 mål indenfor de første 7-8 kampe man er med i.
Kim Christensen: jeg har sagt det før og jeg siger det igen han bliver aldrig en susces og har heller ikke været det.
Dennis Flinta: jeg mener det er forkert at hente en spiller der kun kan blive bredde spiller det er talenterne der burde være det.
Thomas Røll: han har aldig nogensinde passet ind i vores spillestil... han er ikke hurtig ikke vandvitig god teknik og ikke en god defensiv arbejdskræft dermed er man dømt meget dårligt stillet på forhånd.
Serghei Dadu: Mange kan godt lide ham men jeg mener aldrig han har vidst at der er noget specielt i ham. ja han kæmper for det men det vil alle da gøre når man ikke har brudt igennem og der sår 8000 og skriger på at han gør det, det var hans eneste susces at han kæmpede for holdet og han så var lidt heldig med at få nogle gode chancer givet.
+ flere som er solgt.
jeg mener at eftersom vi har fået en del penge skal de også bruges ordentligt.
2 ud af 6 østeuropere har været nogenlunde sucses selvom Raska er på bænken og Geo har dalende formkurve trods god fight.
jeg har ikke turde tage ipsa med i denne for han har haft en opadgående formkurve selvom det ikke har været prangende..
jeg mener ikke ørgaard skal helt væk men kunne man ikke ansætte en scout som kan anbefale de rigtige istedet for de anbefalinger han får..
Filip Marcic: har fået 2 kampe og efter koljas forlængelse haft en udtagelse om at de arbejder på at finde en anden klub for ham. det var ham her som skulle være afstatningen for kolja.
Ibrahim Gnanou: fik 4 kampe og alle og enhver kan se han er et langt stykke fra sas nivaue og ikke mindst vores spillestil med en højbagkæde og meget 1 mod 1
Maros Klimpl: i syntes alle han har bestået men han satset jo alt for meget i sine beslutninger. ja han er sej og se på osv. men det hjlper ikke når man er impliceret i 4 mål indenfor de første 7-8 kampe man er med i.
Kim Christensen: jeg har sagt det før og jeg siger det igen han bliver aldrig en susces og har heller ikke været det.
Dennis Flinta: jeg mener det er forkert at hente en spiller der kun kan blive bredde spiller det er talenterne der burde være det.
Thomas Røll: han har aldig nogensinde passet ind i vores spillestil... han er ikke hurtig ikke vandvitig god teknik og ikke en god defensiv arbejdskræft dermed er man dømt meget dårligt stillet på forhånd.
Serghei Dadu: Mange kan godt lide ham men jeg mener aldrig han har vidst at der er noget specielt i ham. ja han kæmper for det men det vil alle da gøre når man ikke har brudt igennem og der sår 8000 og skriger på at han gør det, det var hans eneste susces at han kæmpede for holdet og han så var lidt heldig med at få nogle gode chancer givet.
+ flere som er solgt.
jeg mener at eftersom vi har fået en del penge skal de også bruges ordentligt.
2 ud af 6 østeuropere har været nogenlunde sucses selvom Raska er på bænken og Geo har dalende formkurve trods god fight.
jeg har ikke turde tage ipsa med i denne for han har haft en opadgående formkurve selvom det ikke har været prangende..
jeg mener ikke ørgaard skal helt væk men kunne man ikke ansætte en scout som kan anbefale de rigtige istedet for de anbefalinger han får..
-
mikmak12
enige i de som skal væk, næsten for mener Ganau også bør væk da han overhovedet ikke har niveau til Sas ligaen og optager en plads i trupen som vi lige godt kunne bruges på en u-19 spiller. Jeg så gerne man beholdt Baba og arbejdede med ham i de mangler han har og udvikle hans spids kompetencer noget mere så tror jeg vi ville se en mulig topscorer i ham inden for 2 år. Jeg ville skippe Ken Fagerberg afsted på et lejemål til Sverige eller Norge som kunne gi ham noget spilletid og forhåbentlig succes også vende tilbage om et år med lidt flere muskler og bedre 1. gangsberøringer, med flere kampe i gtræk vil han sikkert udvikle sig hurtiger der ind i Fcm hvor ham risikerer at sidde meget på bænken især hvis vi kun spiller med 1 angriber.
-
Dondy
Re: Hvem skal væk??? - Ørgaard
Ørgård skal ingen steder!
Man kan godt kigge på alle de spillere vi har der skal sendes ud af vagten nu og så fordreje billedet af Ørgaard.
Man skal dog huske at de spillere har vi samlet sammen over de seneste 3-4 år og så mener jeg ikke at de 7-8 spillere vi skal af med er frygteligt mange.
Af disse spillere synes jeg man skal huske på at eksempelvis:
Klimpl og Dadu var hvad Ørgaard selv nævnte som spiller fra øverste hylde, ærgo har han enten fået noget scouting på dem der gjorde at han ikke har kunne vurdere dem ordentligt eller de har ikke kunnet slå til i den danske liga. Hvilket jo kan være meget vanskeligt at forudse.
Derudover synes jeg lige man skal huske på alle de gode handler Køb og Salg, som er gået igennem her Ørgård.
Salg:
Femi, Kjær, Troest, Dennis Sørensen, Zidan osv.
Køb: Danny Olsen, Thygesen (købt for en slik i sin tid), Boring (som nu er top scorer), Fagerberg (som er kommende topscorer
. Og så har jeg sikkert glemt en masse, men synes bare ved at nævne de her så må man også accepterer at man nogen gange kan ramme forkert.
Synes man bør hylde Ørgaard i stedet for at snakke om fyring, han er om nogen grunden til vi overhovedet kan tale om vision 2011.
Man kan godt kigge på alle de spillere vi har der skal sendes ud af vagten nu og så fordreje billedet af Ørgaard.
Man skal dog huske at de spillere har vi samlet sammen over de seneste 3-4 år og så mener jeg ikke at de 7-8 spillere vi skal af med er frygteligt mange.
Af disse spillere synes jeg man skal huske på at eksempelvis:
Klimpl og Dadu var hvad Ørgaard selv nævnte som spiller fra øverste hylde, ærgo har han enten fået noget scouting på dem der gjorde at han ikke har kunne vurdere dem ordentligt eller de har ikke kunnet slå til i den danske liga. Hvilket jo kan være meget vanskeligt at forudse.
Derudover synes jeg lige man skal huske på alle de gode handler Køb og Salg, som er gået igennem her Ørgård.
Salg:
Femi, Kjær, Troest, Dennis Sørensen, Zidan osv.
Køb: Danny Olsen, Thygesen (købt for en slik i sin tid), Boring (som nu er top scorer), Fagerberg (som er kommende topscorer
Synes man bør hylde Ørgaard i stedet for at snakke om fyring, han er om nogen grunden til vi overhovedet kan tale om vision 2011.
-
Hausser
Røll
Som de fleste måske har læst, så får Røll ikke nogen permanent kontrakt i Vejle og der virker ikke lige umiddelbart til at være noget nyt på trapperne til ham. http://www.onside.dk/node/22520
Han er klart en spiller som Ørgaard skal have afsat, han har lige præcis udsigt til 0 minutter spilletid i FCM og derfor er der heller ingen grund til at beholde ham.
Der er nok en del som har smilet lidt af AaBs problem med mange kontrakter som udløber og som skal forlænges. FCM har faktisk lidt det omvendte problem, hvor man får givet spillere som ikke har niveau, alt for lange kontrakter og som ender med at belaste økonomien i uforholdsmæssig lang tid. Løsningen har været udlejninger, men det er jo ikke altid en langtidsholdbar løsning. En spiller som Califf kunne også sagtens blive et problem engang ude i fremtiden. jeg tvivler personligt på han har niveau til FCM om 2-3 år..
Han er klart en spiller som Ørgaard skal have afsat, han har lige præcis udsigt til 0 minutter spilletid i FCM og derfor er der heller ingen grund til at beholde ham.
Der er nok en del som har smilet lidt af AaBs problem med mange kontrakter som udløber og som skal forlænges. FCM har faktisk lidt det omvendte problem, hvor man får givet spillere som ikke har niveau, alt for lange kontrakter og som ender med at belaste økonomien i uforholdsmæssig lang tid. Løsningen har været udlejninger, men det er jo ikke altid en langtidsholdbar løsning. En spiller som Califf kunne også sagtens blive et problem engang ude i fremtiden. jeg tvivler personligt på han har niveau til FCM om 2-3 år..
-
kopien
Røll eftersigende fyret...
Man må sige vi er i gang med en større udrensning, nu forlyder det ifølge EB til at de forventede Ibrahim og Røll ikke mere er ønskede i FCM..
kilde Tipsbladet:
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/generell ... omas-roell
kilde Tipsbladet:
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/generell ... omas-roell
-
Kent
Re: Røll uønsket
Er der noget overraskende i, at Røll er uønsket? Det er alle vel klar over, incl. ham selv. At han er "fyret" er der jo på ingen måde tale om, og derfor er artiklens overskrift - samt din - misvisende. Det korrekte udtryk er at han er degraderet: http://www.bold.dk/nyt/FCM-degraderer-Roell