AGF - FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Jesper BW1100

Re: AGF - FCM

Indlæg af Jesper BW1100 »

The FCM FAN Skrev:
-------------------------------------------------------
> Ja men det lyder da godt at de ha en ung 3.
> målmand til at vogte deres bur, plus at du siger
> han er rystende ringe

Jesper Rask er på ingen måde rystende ringe. Han er en ganske talentfuld keeper. Han er til gengæld i den grad urutineret med sine blot 20 år, og vil med garanti være ret så nervøs på søndag. Samtidig vil hans kommunikation med forsvaret næppe være i top. Og det skal vi udnytte!!

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Så er det nu der skal betales tilbage for alle Zidan smædekampagnerne :-)

Selv om det da er lidt synd at det skal gå ud over en "uskyldig"

Hausser

Indlæg af Hausser »

Her er et interview med Riddersholm om kampen mod AGF http://www.442.dk/index.php/news/show/id=1498

Ikke alt for positive toner mht Thygesen, det vil altså være skidt hvis han ikke bliver klar.

Er jeg i øvrigt den eneste som undrer mig over denne kommentar fra Riddersholm:

"Leon Jessen er jo desværre stadig ude. Jesper (Juelsgård, red.) er det oplagte valg, men umiddelbart kunne man også fx rykke Kolja over i venstre og lade Sivebæk spille pladsen på højre back. Man kunne også - i fald Califf bliver klar - lade Ipsa spille i venstre side. Der er mange muligheder,"

Hvorfor i alverden nævner han ikke Marcic, manden er ikke listet på fcm.dks skadesliste som blev opdateret igår?

El Corsa

Indlæg af El Corsa »

Du kan stå, hvor du vil. Også blandt fcm'ere. Bare sig det, når du køber billetten.

Billetsalg i Århus med studierabat kan du købe i Sallings sportsafdeling eller 7-eleven. Bare husk studiekortet når du skal ind på stadion, selvom kontrollørerne aldrig tjekker.

Bobby

Indlæg af Bobby »

Hausser Skrev:
> Her er et interview med Riddersholm om kampen mod
> AGF http://www.442.dk/index.php/news/show/id=1498
>
> Ikke alt for positive toner mht Thygesen, det vil
> altså være skidt hvis han ikke bliver klar.
>
> Er jeg i øvrigt den eneste som undrer mig over
> denne kommentar fra Riddersholm:
>
> "Leon Jessen er jo desværre stadig ude. Jesper
> (Juelsgård, red.) er det oplagte valg, men
> umiddelbart kunne man også fx rykke Kolja over i
> venstre og lade Sivebæk spille pladsen på højre
> back. Man kunne også - i fald Califf bliver klar -
> lade Ipsa spille i venstre side. Der er mange
> muligheder,"
>
> Hvorfor i alverden nævner han ikke Marcic, manden
> er ikke listet på fcm.dks skadesliste som blev
> opdateret igår?

Jeg er helt enig - jeg studsede også over det. Hvis Marcic ikke længere er førstereserve som højre back, må jeg godt nok sige, at det er noget af et fejlkøb. Det virker meget mystisk.

The FCM FAN

Indlæg af The FCM FAN »

Den start opstilling til på søndag er jo umulig at bliveklg på. Desværre der er jo 3 karantæne ramte (Salami, Florescu og Chr. Poulsen) Califf er tvivlsom og Thyge er yderst tvivlsom.

Kom nu Fysioterapeuter tryl nu og få de to klar

Hausser

Indlæg af Hausser »

Ja det er godt nok underligt, kan det være en forglemmelse af Riddersholm? Hvis Marcic ikke er skadet og Riddersholm betragter Sivebæk som et mere plausibelt valg til højre backen, så er der godt nok ikke meget tillid til Marcic, og så ligner det penge ud af vinduet..

Dondy

Re: Marcic på midtbanen?

Indlæg af Dondy »

Så vidt jeg husker så kan Marcic faktisk godt spille på den centrale midtbane, sådan blev han ihvertfald præssenteret da de købte ham.

Kunne det tænkes at han skulle ind og udfylde den rolle og at Riddersholm derfor ikke nævner ham til nogen af forsvarspladserne?

Arff

Indlæg af Arff »

Dondy Skrev:
> Så vidt jeg husker så kan Marcic faktisk godt
> spille på den centrale midtbane, sådan blev han
> ihvertfald præssenteret da de købte ham.

Jeg mener nu "kun" det var højre kant, men det kan godt være jeg husker forkert?

j3pq3

Indlæg af j3pq3 »

arr hvis man kan spille på højre kant kan man sgu også tage venstresiden... bare det hele modsat..

The FCM FAN

Indlæg af The FCM FAN »

Ved præstationen mener jeg nu også at de sagde at han kunne spille defensiv midt

Hausser

Indlæg af Hausser »

Søg og du skal finde http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... hed&topID=

Det er rigtigt nok den centrale midtbane han også kan spille, det kan måske forklare hvorfor han ikke er blevet nævnt til backen, behovet er jo endnu mere akut centralt og da specielt hvis Thyge eller ikke kan spille..

Hausser

Thyge klarmeldt

Indlæg af Hausser »

Heldigvis http://www.bold.dk/nyt/Thygesen-til-Tho ... ndsaetning

Det løser da lidt af vores problemer..

The FCM FAN

Re: Thyge klarmeldt

Indlæg af The FCM FAN »

Sådan Thyge !

Det er en dejlig nyhed, kom så Flinta så har du med at gribe chancen og spille en fantastisk kamp

ikastbo

Re: Thyge klarmeldt

Indlæg af ikastbo »

Super for FCM..... Men er nu bange for vi får en røvfuld... selvom Flinta skulle spille en kanon kamp..håber selfølgi det bedste, så jer er da på plads i Aarhus på søndag..

Besvar