AB - FCM (Pokal)
-
Hausser
Re: AB - FCM (Pokal) Live 1-0 Anden halvleg.
Og endnu engang reddet på stregen på Koljas hovedstød, vi har åbenbart så meget høje folk på banen at det kan lade sig gøre at blive farlige..
Kom nu lige de sidste, vi har 10 minutter..
Kom nu lige de sidste, vi har 10 minutter..
-
Hausser
Og en friløber til unge Boysen men godt klaret af Heinze, puha..
Skal den komme, så skal den vist kommme efter en dødbold...
Tredje gang reddet på stregen efter hovedstød af Borring.
Skal den komme, så skal den vist kommme efter en dødbold...
Tredje gang reddet på stregen efter hovedstød af Borring.
-
Hausser
Rødt til Reid for en hensynsløs svinestreg, flot flot..
-
BW 4108
Fik desværre ikke min Holstebro - FCM i år
Det er squ også ærgeligt at AB redder 3 bolde på stregen, der ligeså godt kunne have gået ind. AB er bare bedre idag, vores spillere virker ligeglade.
-
Shadrak
Den burde han altså få fem dage for. Hold kæft en sviner.
-
BW - 665
Evaluering
Ak ja, endnu engang formår vores hold at demonstrere hvor skræmmende lavt bundniveauet stadig for vores unge hold, og hvilke svagheder vi gang på gang lider under.
Jeg gider ikke engang uddele karakterer eller skrive spalte op og ned om hvor håbløs indsatsen var i den her kamp, tror i stedet jeg vil stille en håndfuld overskrifter på kampen op i listeform:
Håbløst langsom omgang med bolden i første halvleg
Elendige indlæg som sædvanligt
Absolut ingen trussel på dødbolde
Horribelt skarphed og tempo i pasningsspil
Elendige præstationer specielt fra Flinta, Collins, Frank, Kim C og Afriye
Nogenlunde acceptabel præstation af Salami
Hjernelam tackling af Reid i slutminutterne, som koster karantæne mod FCN
Noget positivt at tage med fra kampen? Absolut intet ved spillet på banen, den her skal bare bankes ind i hovedet på spillerne efter kampen, og bagefter bankes ud igen inden kampen mod FCN. Skal der findes noget positivt ved det, så kan vi nu koncentrere os 100% om ligaen, hvor de nu virkelig har noget at bevise efter denne skamplet på stoltheden.
Jeg gider ikke engang uddele karakterer eller skrive spalte op og ned om hvor håbløs indsatsen var i den her kamp, tror i stedet jeg vil stille en håndfuld overskrifter på kampen op i listeform:
Håbløst langsom omgang med bolden i første halvleg
Elendige indlæg som sædvanligt
Absolut ingen trussel på dødbolde
Horribelt skarphed og tempo i pasningsspil
Elendige præstationer specielt fra Flinta, Collins, Frank, Kim C og Afriye
Nogenlunde acceptabel præstation af Salami
Hjernelam tackling af Reid i slutminutterne, som koster karantæne mod FCN
Noget positivt at tage med fra kampen? Absolut intet ved spillet på banen, den her skal bare bankes ind i hovedet på spillerne efter kampen, og bagefter bankes ud igen inden kampen mod FCN. Skal der findes noget positivt ved det, så kan vi nu koncentrere os 100% om ligaen, hvor de nu virkelig har noget at bevise efter denne skamplet på stoltheden.
-
Jydepower
Og hvad så ?
Nej hvor føler jeg at jeg er ligeglad med det her?
- Ingen Vilje
- Ingen kampgejst
- Ingen holdkamp
- INGEN GODE TING
Vi må vel bare konstatere at Florescu og Thyge betyder ufattelig meget for vores kreative spil. Intet fungere. Ja skide være med det.. vi bliver nr. 4 i år og thats it..
- Ingen Vilje
- Ingen kampgejst
- Ingen holdkamp
- INGEN GODE TING
Vi må vel bare konstatere at Florescu og Thyge betyder ufattelig meget for vores kreative spil. Intet fungere. Ja skide være med det.. vi bliver nr. 4 i år og thats it..
-
Rooney
Re: Evaluering
Winston Rieds tackling kommer ikke KUN til at koste mod AB, tror sku han får flere dage for den..
-
Kriek/Alex
FUCKING SVAGT!
Jep, jeg ved godt at hele den gamle hær af vrisne BW-nisser, som synes at præstationen i Gladsaxe var fremragende, kommer efter mig nu..
Men det her var satme så skide fucking ringe, pisse pinligt. AAAAAAAAAAAAAAAAARGH! Jeg er så skide vred nu. Og det skal bare ud... I morgen skal jeg satme nok komme med velargumenteret tilsvnining. '
- lige så selv som de får en velargumteret hyldest når de banker fcn.
FUCKING BØSSER!! Ab er en fucking 1 divi klub, og første hold.. nej nej nej. Jeg holder bare mund nu ("ja, det synes jeg også du skal", "ja tak".. TILLYKKE - jeg er gal nu)
Men det her var satme så skide fucking ringe, pisse pinligt. AAAAAAAAAAAAAAAAARGH! Jeg er så skide vred nu. Og det skal bare ud... I morgen skal jeg satme nok komme med velargumenteret tilsvnining. '
- lige så selv som de får en velargumteret hyldest når de banker fcn.
FUCKING BØSSER!! Ab er en fucking 1 divi klub, og første hold.. nej nej nej. Jeg holder bare mund nu ("ja, det synes jeg også du skal", "ja tak".. TILLYKKE - jeg er gal nu)
-
Rooney
Winston Rieds tackling kommer ikke KUN til at koste mod FCN, tror sku han får flere dage for den..
-
mrjelle
Så har vi da i det mindste kun sas ligaen at tænke på, AB er selvfølgelig også heldige de 3 gange hvor de redder bolden på stregen men ok de kæmper flot.
Vores spil bliver alt for krampagtigt når vi kommer bagud og det er selvfølgelig ikke godt nok.
Pis pis pis.
Vores spil bliver alt for krampagtigt når vi kommer bagud og det er selvfølgelig ikke godt nok.
Pis pis pis.
-
Hausser
Farvel og tak!
Så ussel og uprofessionel en indsats burde samtlige spillere og trænere fandme trækkes en månedsløn for, fy for fanden de burde skamme sig, pinligt!
Så er der ligaen igen, slået ud af begge cupper stort set inden vi begyndte..
Så er der ligaen igen, slået ud af begge cupper stort set inden vi begyndte..
-
JesperK
Kim C vinder i det mindste nogle dueller med hovedet.
En stor fiasko, det er hvad det er.
En stor fiasko, det er hvad det er.