FCM forlænger med Kolja

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Rooney

FCM forlænger med Kolja

Indlæg af Rooney »

http://www.sporten.dk/fodbold/sas-ligae ... lder-kolja

Jamen det ser jo godt ud, hvis det passer :D
Senest rettet af Rooney 29. okt 2008, 22:29, rettet i alt 1 gang.

Jydepower

Re: Forlænger med Kolja !

Indlæg af Jydepower »

Hold da kæft man det bliver dyrt fremover når vi skal forlænge med folk som, Thyge.. Florescu, Salami, Danny Olsen, Reid m.f. :D 3 millioner om året. Men hold kæft det er dejligt. Men har man ikke nok tiltro til Marcic ? Ellers vil man bare have 2 gode spillere på den plads.

Hausser

Indlæg af Hausser »

Det er en rigtig god nyhed syntes jeg, Kolja har været en af de absoult bedst spillende længe og holdt et stabilt højt niveau og var også mit Man of the Match idag. Når så Marcic heller ikke har budt ind med noget der berettiger en stamplads, så er det godt vi kan beholde Kolja..

5 millioner i sign-on, lyder dog helt vildt, gad vide hvor de har de tal fra?

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Oh my god! 5 millioner i sign-on-fee?!? Og 3 millioner i årsløn?!? Der bliver sataneme fyret nogle penge af!

Isoleret set er en 2-årig forlængelse med Kolja fint, men til den pris??

Peter Ross

Persian_Wolf

Indlæg af Persian_Wolf »

lige lovlig voldsom løn ...

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Det er jeg sgu ret tilfreds med :-)

Synes at han er blevet en kanonspiller, som spiller stabilt og på et højt niveau hele tiden

Det er mange penge, men tror at det er tiderne der er skiftet

Og mon ikke FCM også har fået en vis klarhed over hans evt. salgsværdi de sidste måneder og derfor har turdet satset med den høje løn

Og at han derfor kan blive solgt om feks et års tid i stedet

Edit: læs iøvrigt også lidt her om de nye tider for dansk fodboldøkonomi http://www.sporten.dk/fodbold/sas-ligae ... er-muskler

fcebbesen

Indlæg af fcebbesen »

kolja er efter min mening også den bedste back i ligaen så det er helt fint at man også betaler for det

bw152/michael

Indlæg af bw152/michael »

Kan kun give Mini ret her, simpelthen ALT for mange penge til ham !!

Så god er han vist heller ikke og til "fcebbesen" - den bedste back i ligaen ? Argh strammer vi den nu ikke lige ?

Kolja har sgu forhandlet sig selv godt i den her situation, for det er vanvittig mange penge til ham...

/Michael Meyhoff - Så tæt på...

Jydepower

Indlæg af Jydepower »

Nej fcebbesen har helt ret. Kolja er den bedste back i Danmark. Den eneste der kan nærme ham lidt er en Bøgelund i 100% kampform. Men Kolja er åbenbart en dyr herre, men han har jo så også præsteret på et niveau der er mange penge værd. Der er ikke mange back's i DK eller i verden der kan lukke så godt ned for Petrov som han gjorde mod City. og hvem er Mini ;D ?

BW - 665

Re: FCM forlænger med Kolja

Indlæg af BW - 665 »

Tallene MÅ bare ikke passe! Hvis vi sprænger lønrammen på den måde, eller decideret flytter den så markant, så vil det kunne mærkes på pengepungen når det bliver tid til at forhandle kontrakter med nogle af vores andre bærende kræfter.

Kan ikke i min vildeste fantasti forestille mig at vi har råd til at have en hel håndfuld spillere løbe rundt til lønninger på dét niveau? Der kan vel ikke være tvivl om at vores andre profiler vil have Koljas kontrakt i baghovedet når de præsenterer deres krav for nye kontrakter for Ørgaard... giv ham et lukrativt tilbud, men det skal også harmonere med lønniveauet for resten af truppen!

fcebbesen

Indlæg af fcebbesen »

hvem er bedre end kolja i den danske liga?

fcebbesen

Indlæg af fcebbesen »

er det bekræftet at han har forlænget med fcm, synes bold og onside siger noget andet

Jydepower

Kolja og FCM åben for kontraktforlængelse

Indlæg af Jydepower »

Nej nej.. overskriften snyder lidt.. FCM har angiveligt lagt flere penge på bordet, og Kolja har åbenbart lagt tankerne om Tyskland og England på hylden for en stund.

Hausser

Indlæg af Hausser »

Hvis tallene er rigtige, det er der jo ingen af os der ved, så benytter man faktisk sign-on bonussen til at holde lønnen "nede" på 3 millioner. 3 millioner er stadig rigtigt mange penge, men det er nok desværre den vej lønningerne går, så må vi bare håbe indtægterne følger med. De 5 millioner i sign-on syntes jeg derimod er voldsomt, specielt også når man tænker på at FCM tilsyneladende kun skriver en 2-årig kontrakt med ham og derfor ikke forøger Koljas salgsværdi med det som en 4-årig kontrakt kan..

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Skal guldet til Hernng indenfor de næste år nytter det jo ikke noget at der pives over lønningerne

Vi kan jo ikke blive ved med at tro at vi kan have spillere rendende rundt på "lærlingekontrakter" :-)

I resten af samfundet er lønnen iøvrigt også fornyligt steget med små 15 % ( over 3 år ganske vist)

Jeg er ret overbevist om at der er styr på lønninger i FCM, omend tallene da også lige overraskede mig i starten ( nu er de jo så iøvrigt slet ikke officielle..... )

Besvar