Black Wolves?

Om FC Midtjylland og Black Wolves
kopien

Re: Black Wolves?

Indlæg af kopien »

Nu ved jeg så ikke om det er nogle af vores tifoer du forsøger at hentyde til...

Hvis dette er tilfældet har vi kun brugt en som folk kalder Sponsor tifo..
Det "famøse" "ulvene regerer på SAS Arena" banner...

Hvis man ser bort fra dette banner har der aldrig været sponsortifoer i forbindelse med BW-TIFO.....

Thomas Lund

Indlæg af Thomas Lund »

Hvorfor tage listen seriøs fordi det er den eneste liste der laves af TV mediet? Hvorfor skal vi måle os med andre og ikke os selv? Kun ud fra egne satte kriterier kan vi se om vi har fremgang. En sammenligning med BIF, AGF eller Herfølge og Randers er helt ude i hampen. Viasat skriver at der tages højde for hvor klubben "er" rent fanmæssigt, men det kan de jo i virkeligheden ikke.

Mine kriterier for BW Tifo er om der er støt fremgang:

- Om de formår at organisere indsamlinger og viderebringe informationer om dem således at der skaffes kapital til tifos.
- Om de formår at samle frivillige nok til at lave, forberede og udføre Tifos
- Om de formår at være kreative i budskaber og udformning
- Om de formår at bruge de indsamlede penge, pengene fra BW og penge fra sponsorer ordentligt og med maksimal effekt.
- Om de formår at organisere sig og få lavet tifos i ordentlig tid.
- Om de formår at bringe budskabet om tifoen ud på dagen og hvordan publikum skal forholde sig.
- Om de formår at samarbejde og kommunikere med BLack Wolves og FC Midtjylland.

Lund

Sterup

Indlæg af Sterup »

Mon ikke det primært er jer selv, der hænger fast i tidligere tiders manglende opmærksomhed omkring jeres arbejde? For efterhånden får I en god del opmærksomhed, og i al fald mere end andre sammenlignelige grupper. AaB Tifo Kaos har slumret længe, men vågnede lidt her i weekenden, Esbjerg halter langt efter og Odense bliver ved med at stå stille med deres flag og kikse deres mosaikker.

Hvis man kigger lidt på DBFs fanbarometer, ligger I da også pænt til, med en 5. plads – og af uforklarlige årsager efter OB.

1. BIF 10/9,25
2. OB 8/8,63
3. FCK 8/8,5
4. AGF 8/8,38
5. FCM 8/8,25
-. VFF 9/8,25
-. AaB 10/8,25
8. EfB 7/7,63
9. RFC 6/7,25
10. SIF 6/7,13
11. FCN 7/6,13
12. HBK 6/5,88

Sterup

Indlæg af Sterup »

Langsiderne i Brøndby er sjældent fuldt besat, oftest er de halvtomme, og derfor holder vi os fra dem.

Lars EC

Indlæg af Lars EC »

Ja, det er sikkert nogle københavnere, der som altid skal nedgøre Midtjylland. Det sker på alle sportsområder, især fodbold og ishockey, hvor både dommere, kommentatorer og andre "neutrale" folk hader Midtjylland.
Sådan er det bare. Hørte også fra folk (var selv i parken) at kommentatorerne i pokalfinalen holdte ekstremt meget med Brøndby. Altså sådan noget med nej, nej, nej nu taber Brøndby bolden igen. I stedet for at sige, at nu har FCM chancen for at udligne/vinde/afgøre kampen.
Prøv selv at hold øje med det næste gang.

Derfor er jeg slet ikke overrasket over dommen fra Onside.

Jacob2602

Indlæg af Jacob2602 »

Så vidt jeg husker var det gamle Svend Gehrs og Michael Schâfer der kommenterede kampen i tv.... Så kunne de vist heller ikke finde to mere københavner glade personer til det.....

Altoriso

EB´s fanside

Indlæg af Altoriso »

Iøvrigt fik jeg, mens jeg lige ventede på en pizza, lige tid til at kigge i Ekstra Bladet og på deres fanopgørelse, og der lå vi da faktisk nr. 2 :-)

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Tjaa, jeg kan heller ikke se, hvorfor man skal tage deres liste seriøst.

VFF fik et 9-tal for fremmøde med deres 6-700 fans, hvilket var det samme vi fik for vores 7-800 i Parken, trods en 7-8 gange så lang rejse. Det står endda i deres "regel-sæt", at de også vurderer ud fra rejse-afstand :-S

Men dem om det. Det rører mig nada.

Peter Ross

Amby

Re: EB´s fanside

Indlæg af Amby »

har du et link til det?

Altoriso

Re: EB´s fanside

Indlæg af Altoriso »

Ganløse Pizzaria, bordet til venstre for indgangen - cirka ;-)

Besvar