ER handlingslammet

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brian

ER handlingslammet

Indlæg af Brian »

Jeg kan egentligt undre mig lidt over, at ER venetr til der er gået 69 min. med at skifte ud. Og når hen endeligt gør det, bliver det en angriber for en angriber. Med 20 min. tilbage, og bagud 0-2, er det vel ikke helt vandvittigt at satse lidt.
Evt. med at skifte en meget svag Daugaard med MJ.

Det virker som om, ER sidder og venter et lille mirakel.

Når tingene ikke fungere, hvilket de vel kun gjorde de første 20 min., og ellers ikke, skal der jo gøres noget. Det var rent morten Olsen i dag......
Senest rettet af Brian 9. maj 2005, 16:01, rettet i alt 1 gang.

MaistISV

Re: ER handlingslammet

Indlæg af MaistISV »

Helt enig!

At Daugaard får så meget spilletid fatter jeg ikke en dyt af! Og Dennis Sørensen, hvor er skarpheden?! Håber saftsuseme, at de henter MINIMUM en back og en angriber i sommerpausen!

Nicolai Jørgensen og Rasmus Daugaard er simpelthen ikke gode nok til det, som FCM gerne vil opnå! Og Dennis Sørensen, HVAD SKER DER?!?!?!

Lad os krydse fingre for FCN i 1. Division og så får vi Mads Junker. Som ny venstreback der som minimum bare skal kunne erstatte Daugaard og/eller Jørgensen, ja der må der nok være noget brugbart i Herning Fremad eller Ikast FS´s ungdomsafdelinger...

Tidman, Mikkelsen, Bak, Morten Petersen, Lindkvist, Thygesen, Frandsen, Hansen, Pimpong, David og Fredelige Frank/Claus Madsen må være den klart bedste opstilling Erik kan lave...!

For Dennis Sørensen, Daugaard og Jørgensen magter da ikke, at spille bold af den kaliber vi gerne vil se! Og det har de 3 ovennævnte herrer ikke formatet til!!!

Med håbet om ændringer, held og lykke i de sidste kampe ER/FCM!

Klauzito

Indlæg af Klauzito »

Mads Junker????
Han har scoret 1 mål i de sidste 11 kampe!!!!

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

MaistISV skrev:
-------------------------------------------------------

> For Dennis Sørensen, Daugaard og Jørgensen magter
> da ikke, at spille bold af den kaliber vi gerne
> vil se! Og det har de 3 ovennævnte herrer ikke
> formatet til!!!

Hvad sker der lige for dig?!!? Dennis Sørensen har da klart været blandt de 2-3 bedste i foråret. Han havde en svær start i FCM bla med tilskurene på nakken, men nu er han blevet et kæmpe aktiv for os, han er en fighter..

BW # 163

Stop nu hetzen mod Dennis !

Indlæg af BW # 163 »

Den er helt urimelig, da han er en af de få der kan være sin indsats bekendt i dette forår. Læg mærke til at han også scorer mål nu !.

Jeg har ikke tidligere været tilhænger af ham, mener han brændte alt for meget, og ja han kan stadig lære skarphed i afslutningerne, men han har fightet sig igang, og det tager jeg hatten af for. Han burde virke som forbillede for resten af holdet, da han har en god indstilling.

Til gengæld har midtbanen svigtet utroligt meget især Rathe og Michael Hansen, og i angrebet Frank K. og Poku( mest førstnævnte, da man kan forvente mere af ham ) og Nicolai J. i forsvaret.

Savnet af en Claus Madsen i form synes jeg har været enormt, og så savner jeg også Femi, som har vist lovende takter tidligere. Er der nogen der ved hvornår Femi forventes klar igen ?.

BW # 163

jakob88

Re: Stop nu hetzen mod Dennis !

Indlæg af jakob88 »

Femi er efter sigende gået helt efter skaden han pådrog mod OB, men helt sikker også en spiller jeg savner, som kunne være interessant at se på den centrale midtbane

Fc-Arne

Re: Stop nu hetzen mod Dennis !

Indlæg af Fc-Arne »

Enig, har tidligere kritiseret ham, men synes for alvor, at han er begyndt, at træde i karakter. I øvrigt også en tidligere meget udskæld spiller, Lindkvist, er gået hen og blevet en af vores bedste.

ULRIK RONALDINHO!

Fisker K

Indlæg af Fisker K »

Jeg vil tilslutte mig den flok der mener at Dennis Sørensen for alvor er ved at vise os sit potentiale. Han har klart været en af FCMs bedste i de kampe jeg har set i år.

Han fighter og kæmper. Har et godt pasningsspil og nu har han så pludselig også målnæsen. Han har (ligesom Anders Rasmussen forøvrigt) været i konstant udvikling og bliver bedre for hver kamp. Forsætter han den positive udvikling, bliver han en stor spiller for FCM.

Hvad angår Jørgensen, så tror jeg han blot er inde i en downperiode. Jeg synes faktisk han spillede rigtig godt da han første gang blev prøvet på backpladsen og tror på at han kommer til at spille godt igen.

Kenneth

Besvar