UEFA Cup 2008/2009
-
Hausser
Re: UEFA Cup 2008/2009
Helt ærligt, hvad fanden snakker du om, det er jo rent vrøvl det der?
-
mancitydk
jeg ønsker virkelig BIF ud, selv på trods af poinbtene... ved godt det er "udansk" men kan sgu ikke gøre for det.... 
-
Hausser
En kamp mod City og Ronaldinho ville være en kassekamp af format, med fulde huse i Herning og voldsom tv-interesse. Skal vi alligevel slås ud af Europa, så kan det skam lige så godt være af Manchester City, det ville vi tjene en del mere på end lammetæv i det russiske 
-
mancitydk
jo, men city hardet med at snuble mod mindre hold... så ser hellere vi får dem i puljespillet 
-
Jydepower
Hausser Skrev:
-------------------------------------------------------
> Helt ærligt, hvad fanden snakker du om, det er jo
> rent vrøvl det der?
Og du kan ikke føle ironien der ? never mind, den er der.
-------------------------------------------------------
> Helt ærligt, hvad fanden snakker du om, det er jo
> rent vrøvl det der?
Og du kan ikke føle ironien der ? never mind, den er der.
-
Thomasnoerum
mener faktisk Don Ø udtalte at man fik 100 mil "bare" for at komme i gruppespillet. det tal har også været oppe i tv3+ studiet, hvor de snakkede om hvor meget milan tjente på at vinde i 2007
-
Jydepower
Det kommer meget an på hvem du er, f.eks. Man U. får meget mere end FCK da klubben har nogle andre indtjeningsformer.
-
Thomasnoerum
tror faktisk de sagde at alle klubber fik det som grundbeløb. selvfølgelig får milan eller liverpool flere penge. men ikke som standard
-
jakobV
I football manager får man 33.000.000 for bare at være med i gruppespillet, derudover får man 4.500.000 per sejr og det halve for en uafgjort. Går du videre fra gruppespillet, kvartfinale osv. får du flere penge.
Men ved ikke om det er det samme i virkeligheden.
Men ved ikke om det er det samme i virkeligheden.
-
Jydepower
Hold Venligst Football Manager fra denne hjemmeside :s .
Jeg købte også Sverkos (før han blev nævnt herinde) for 1,2 millioner. Men det hænger nok ikke sammen med virkeligheden, hold det ude - Tak (:
Jeg købte også Sverkos (før han blev nævnt herinde) for 1,2 millioner. Men det hænger nok ikke sammen med virkeligheden, hold det ude - Tak (:
-
Holger
Re: UEFA Cup 2008/2009 - lodtrækning
Fra UEFAS kalender:
27 June 2008
2008/09 UEFA Cup - First qualifying round draw
Fra FCM.dk:
Der trækkes lod til runden mandag den 30. juni, hvor FC Midtjylland har UEFA-delegaten Jimmy Laursen på plads i salen, så han efterfølgende har mulighed for at snakke praktik med den kommende modstander.
Gad vide, om Jimmy kommer et par dage for sent, eller om UEFA ikke har opdateret kalenderen
De gange, jeg har fulgt lodtrækningen på Eurosport tidligere, har det været om fredagen. Men man kan jo ikke vide, om der er ændret praksis.
Holger
27 June 2008
2008/09 UEFA Cup - First qualifying round draw
Fra FCM.dk:
Der trækkes lod til runden mandag den 30. juni, hvor FC Midtjylland har UEFA-delegaten Jimmy Laursen på plads i salen, så han efterfølgende har mulighed for at snakke praktik med den kommende modstander.
Gad vide, om Jimmy kommer et par dage for sent, eller om UEFA ikke har opdateret kalenderen
De gange, jeg har fulgt lodtrækningen på Eurosport tidligere, har det været om fredagen. Men man kan jo ikke vide, om der er ændret praksis.
Holger
-
Ravnen
Der er vel ingen grund til at være så bastant, summerne for deltagelse i turneringer kan vel ikke være helt forkerte.
Selvom det lyder lidt højt, Aab må have tjent stygt på det
Selvom det lyder lidt højt, Aab må have tjent stygt på det