2.div. - AB 70 kl. 13

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Hekler

2.div. - AB 70 kl. 13

Indlæg af Hekler »

Nogen der vil med og se bold?
Jeg tager toget, kl. 12.51 fra Herning, men hvis der er nogen der kører, så vil jeg da gerne have et lift.
send en besked til 22196910
Senest rettet af Hekler 6. jun 2008, 00:29, rettet i alt 1 gang.

LOOFT

Re: 2.div. - AB 70 kl. 13

Indlæg af LOOFT »

Jeg har 2 ledige pladser, fra herning... Send PM, så kan vi lige finde ud af det

Edit: 1 plads tilbage...

Hekler

Indlæg af Hekler »

Tak

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Ringe underholdning på Ikast Stadion, med en noget bred 5'er og en slåskamp som eneste højdepunkter.

Lössl
Bøge - Würtz - Quist - Danusan
Ziad - Yakubu - Vorret - Adeola
Jungbloot - Jude

FCM startede som lyn og torden, og bragte sig foran efter 10 minutter på et flot mål af Adeola, inden Jungbloot et par minutter senere tilkæmpede sig et straffespark, som Danusan dog sparkede håbløst forbi kassen. Herefter gik det helt i stå, og AB-70 kom bedre med i kampen. Der skulle dog et grumt forsvarskiks af Jesper Bøge til, inden de fik udlignet. Umiddelbart inden var Jungbloot udgået med en skade, og ind i stedet for Serie 6-spilleren (!), Ihsan Tanis.
Resten af halvlegen skete der ikke det store, udover at AB-70 også præsterede at få skadet Ziad Nassar, der blev erstattet af Abdi et-eller-andet.
5 minutter inde i 2. halvleg blev Jude stemplet over anklen ude ved sidelinien, men dommeren dømte ingenting. Bolden sprang videre ind foran feltet, hvor der blev begået frispark mod Yakubu. På vej ind i feltet opstår der skænderi mellem Adeola og AB-70s 9'er, og inden længe er alle på banen impliceret, enten i gang med at slåsse eller med at holde spillerne væk fra hinanden. God underholdning, når det nu skulle være! Dommeren brillerede med at vise Jude det røde kort, inden han fik pudset brillerne og i stedet smed Adeola ud. Flot!
Yderligere 5 minutter senere var det linjedommeren, der trængte til at få pudset brillerne, hvilket dog ikke skete, så han overså en klar offside på en AB-70-spiller, der fik spillet bolden i dybden og scorede.
Herefter var det ren jungle-fodbold, med lange bolde hver vej og uden de store chancer. FCM fik dog tilspillet sig 2 gigant-chancer, der begge blev misset fra 5 meters afstand - helt håbløst. AB-70 fik skabt sig et par kontrachancer, der dog ikke det resulterede i de store muligheder.

Alt i alt en dårlig kamp med meget lidt underholdningsværdi. Det skulle da lige være AB-70s 5'er, der mest af alt lignede en omvandrende papkasse...

Peter Ross

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Håbløst referat på fcm.dk, der er fyldt med fejl, men dem om det.

Martin Jungbloot regner med han har forstrukket et ledbånd i anklen, så det er ikke gode nyheder!

Peter Ross

Hausser

Indlæg af Hausser »

Tak for et glimrende referat Ross.

lige et spørgsmål, var det for at være ironisk du omtalte ham der Ihsan Tanis som værende serie 6 spiller? Hvis rigtigt, så syntes jeg da Ikast laver nogle suspekte prioriteringer og i så fald tror jeg da jeg skal til at spille i Ikast, så har jeg da gode muligheder for at spille divisionsfodbold :)

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Jeg overhørte nogen ved siden af mig snakke om, han havde spillet Serie 6 for et år siden, men om det passer vil jeg lade være usagt! Nu er han dog vist oppe og være reserve for Serie 1, hvilket gør han var med i dag - Serie 1 ligger vist til oprykning, så 2. divisionsholdet får reserverne fra Serie 1 - det er fine forhold ;o)

Peter Ross

Hausser

Indlæg af Hausser »

Nå okay, ja det forklarer jo en del, så kommer jeg vist ikke i betragtning til anden division alligevel :) Hvorfor var Mus Aslan ikke med, han har jo haft et rigtigt godt forår for reserveholdet?

Hausser

Indlæg af Hausser »

Det er rigtigt synd for Jungbloot, det må ihvertfald hæmme hans chancer for at få sig en kontrakt i en anden klub.

Omvendt er han ikke en spiller vi har så mange af og det ville nok ikke ligefrem svække holdet at havde ham en sæson mere...

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Han fik vist et kraftigt spark over anklen ovre i Odense, hvorfor han stod over i dag.
Det bliver spændende at se, hvad de kan stille med i Holstebro, hvis Mus ikke bliver klar. Jungbloot og Adeola er uaktuelle til den kamp, ligesom Raunsbæk og Mus må forventes at være ukampdygtige. De kan vælge at hive en masse ynglinge op, men spørgsmålet er om de gør det - de så noget slidte ud i dag.

Peter Ross

Hausser

Indlæg af Hausser »

Hmm det ligner et sikkert et-tal på oddset..

Desværre har HB kun et meget teoretisk chance for at undgå nedrykning, men ellers ville vi da han en interesse i at de blev oppe og så kunne vi jo passende give dem en hånd og stille med en masse serie-spillere.

Dahl Nielsen

Re: 2.div. - AB 70 kl. 13 - Mustafa Arslan

Indlæg af Dahl Nielsen »

Jeg overhørte nogle af dem bag os snakke om, at Mus ikke kom til at spille de næste kampe, men jeg skal ikke kunne garantere, at de har ret, eller at jeg har hørt 100 % korrekt. Men hvis det er rigtigt, er det da lidt ærgerligt, især når Jungbloot også er blevet skadet.

Besvar