Tatiana (medlem af bestyrelsen) har beklaget og BW har ændret det så hurtigt som muligt. Kan ikke helt se hvorfor Thomas eller Hekler skal komme med yderligere en undskyldning, for noget der vist ikke angår dig ( set i forhold til dit navn;) )
Men hhvis du vil have en forklaring så send da en mail til Kølbæk, eller Ørgaard eller Farlige Frank... eller en anden.... synes faktisk det er en meget mærekelig debat.... Men jeg vil da gerne sige dig UNDSKYLD for den sene information på vegne af hele BW
Altoriso Skrev:
-------------------------------------------------------
> Du fatter vist nada af den opståede situation
> Casper
>
> BW har da ikke på nogen måde haft til hensigt at
> vildlede medlemmerne - de har vel bare ikke været
> oplyst nok om netop dette specielle tiltag lavet
> at FCM i samarbejde med SPAR
Det er jeg da godt klar over. Men samtidig syntes jeg ikke det er godt nok, at de ikke er sikre. Helt klart de skal ha stor ros for alle de timer, som de ligger i det, men derfor må de da gerne få noget kritik. Så det ikke sker en anden gang. Og det har jo intet at gøre med om det er de 100 kroner, men noget at gøre med at rette på fejlne, så de ikke sker igen.
Casper Søe Skrev:
>> Det er jeg da godt klar over. Men samtidig syntes
> jeg ikke det er godt nok, at de ikke er sikre.
> Helt klart de skal ha stor ros for alle de timer,
> som de ligger i det, men derfor må de da gerne få
> noget kritik. Så det ikke sker en anden gang. Og
> det har jo intet at gøre med om det er de 100
> kroner, men noget at gøre med at rette på fejlne,
> så de ikke sker igen.
Enig, konstruktiv kritik er altid godt, men nogle føler sig trådt på.........
Lang debat, har fulgt nogenlunde med. Hvis folk viste hvilken kamp vi har kæmpet for at BW`s medlemmer kunne få denne tur, og hvor langt ude diskutionerne endte, ville i være glade for at der overhovedet er en tur for BW.
At de unge afdelinger ikke er med, må i tage med FCM. Det er lidt anstrengende at bruge så meget tid på at få lavet noget godt for BW, og så focuserer nogle kun på, hvad alle andre så skal betale.
Vi repræsenterer BW, og har fået en gratis tur til alle medlemmer af BW. Dem som vil brokke sig på andres vegne, skal gøre det hos dem der er ansvarlige der.
Thor/TWC Skrev:
> Vi repræsenterer BW, og har fået en gratis tur til
> alle medlemmer af BW. Dem som vil brokke sig på
> andres vegne, skal gøre det hos dem der er
> ansvarlige der.
Nu er det jo BW, der har tilbudt medlemmer af Ulveklubben og White Wolves, at de kan komme gratis med på bustur i BW-regi. Så er det da klart, at det er BW der modtager kritikken. De medlemmer der nu bliver "taget ved næsen" kan jo ikke gøre for at BW ikke har styr på aftalerne med deres samarbejdspartnere.
Har i nogen idé om, hvor mange det ca. drejer sig om? Er det det værd at lave den ballade? Nu er det sket flere gange, at der er problemer med busturene, når der er tale om disse billig- og gratisture. Det ender med at folk sidder og er sure i bussen og ikke tager med en anden gang. Sikke et indtryk at give potentielle medlemmer. For dem kommer det til at se ud som om BW ikke har styr på noget som helst.
Hvad gør man, hvis der f.eks. er 50 mand, der springer fra, når de står ved bussen (teoretisk)? Så har man jo lejet en bus, der ikke skal bruges alligevel.
Tatiana Skrev:
> Når man er 3 parter om at pikse et arrangement
> sammen på 2 døgn, så vil der altså ske
> misforståelser.
> Vi har beklaget dette på hjemmesiden -hvad er det
> lige du forventer??
Godt skrevet... og kære venner.... nu er det en "Hund" vi snakker om, kunne forstå hvis det var 500 kr.og ja der var meldt noget andet ud, og der er beklaget...kom videre glæd jer til kampen istedet for at "brokke" jer over en "hund" sket er sket og go tur
dalle Skrev:
> hva kl er der ca. hjemkomst til herning?
Det er meget svært at sige.
Dette er ikke nogen normal tur hvor man køre lige efter kampen. Der er medaljeoverrækkelse osv. bagefter.
Derfor er det ikke nemt at sige hvornår vi er hjemme.
Jeg kan komme med et bud:
Kampen spilles kl. 15
Færdig kl. 17
kommer fra Farum kl 18
ca. 5 timer hjem kl. 23
Men dette er meget ca. bl.a. fordi der er mange med der ikke plejer at tage på tur og derfor kan vi ikke regne med alt går lige så glat.
Hutlihut !! (: Jamen Farum kommer til at stå på den anden ende når de ser en flok vilde ulve som LAMTÆSKER FCN - i hvertfald hvad angår på sidelægterne.
Men lad os nu bare håbe at det ikke bliver som inde i Vejle hvor vi var.. 20 mand eller nået der stod og sang med! Resten havde taget det ternede picnictæppe med og håndmader samt kage. *Gaaab* (!)
Hør nu. At BW har lavet en fejl er jo menneskeligt! De havde få timer til at få det hele planlagt og de HAR beklaget og andet er der jo ikke at gøre ved det - Tud eller lad være.
Også at...
FCM og Spar i samarbejde vil sponsorere så meget er jo mega flot! Jeg kan huske før at tilbudet kom på BW.dk der kostede det 400 kr for at komme med, nu kun 100 og mund ikke at Fatter eller Mutter har det på kontoen? Ellers må de sparer på den ene pizza de nu købte i smug, what ever! Det er et sindsygt tilbud som man ikke kan klage over! Hvis, så meld fra??