Ørgaard vs Fisker

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Forzajuvebianconeri

Ørgaard vs Fisker

Indlæg af Forzajuvebianconeri »

Fra Onside.dk:

>>"Mange vil nok mene, at FC Midtylland-bossen Jens Ørgaard udviste eklatant mangel på format, da han udtrykte sin forbitrelse over Pimpong-udvisningen ved en festbanket efter pokalfinalen på følgende måde.

”Jeg synes, at den danske dommerstand har nået et højt niveau, når de repræsenterer Danmark internationalt. Så kan man håbe, at de snart rammer det niveau ved kampe herhjemme.”

Den lidet flatterende bemærkning fik kampens dommer, Knud Erik Fisker, til at forlade banketten med sine kolleger.

”Det var under lavmålet, og det skal hverken jeg eller mine dommerkolleger lægge ryg til. Derfor valgte vi at gå.”

Ørgaard skal nok være glad for, at hans bemærkning ikke faldt i UEFA-regi. Her er der anderledes kontante straffe til de, som respektløst kritiserer fodboldsportens opmænd."<<

Hmm - selvfølgelig skal han være bitter, men HVIS ovennævnte er korrekt, er det sku' ikke særlig høj klasse af ulvefar.
Senest rettet af Forzajuvebianconeri 8. maj 2005, 00:34, rettet i alt 1 gang.

Anni

Re: Ørgaard vs Fisker

Indlæg af Anni »

Forzajuvebianconeri skrev:
-------------------------------------------------------
> >
> Hmm - selvfølgelig skal han være bitter, men HVIS
> ovennævnte er korrekt, er det sku' ikke særlig høj
> klasse af ulvefar.

Næ måske ikke, men jeg forstår godt han frustrationer.

Anni/der er træt i dag

Outlaws

Indlæg af Outlaws »

Jeg synes det er i orden, det skal ikke gå ud over os bare fordi fisker lige vil i centrum som sædvanlig!!!!

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Fisker er en kæmpe idiot og jeg forstår slet ikke at han skulle være med til sådan en banket....
Han er et stort pjok

bruno

Indlæg af bruno »

Nemlig,man skulle tro at vi har fået dommer stanen på naken.Jeg har på fornemlsen at der nogle dommer som har bestemt sig for at dømme til fordel os modstaner måske fordi der kommer nogle udtalser deres prestionner i presen fra os leder og træner.

Mackay

Indlæg af Mackay »

Kritiken er fuldt fortjent. Han vil i centrum hver gang han dømmer. Rygter vil vide, at hans bookemaker-konto voksede pænt i går.

Læs i øvrigt denne artikel, "fra et neutralt" media: http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/2320772.html
Mon han er medlem af Bif-support.

I skulle også have hørt Gehrs, Schäfer samt Poul Hansen. Gehrs: Man forventer 7.000-8.000, fra Herning og omegn, eller vestjylland er det jo faktisk.

Schäfer, plaprer bare med, at da der står 2-2, har vi ingen chance for at vinde. I øvrigt sagde de ingenting, fra tiden da vi scorede vores andet mål, til da Brøndby udlignede. Glemte lige én mere Schäfer-kommentar, det er da Bagger scorer. Schäfer: BAAAAAAAAAAAAAAAGGGGEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR.

Poul Hansen, der i hele optaksudsendelsen, har talt ned om FCM, bliver så spurgt af Peter Kjær, den eneste fornuftige mand hos Tv3, om udvisningen får konsekvenser får FCM. Hansen: Ej, det synes jeg ikke man kan sige. - Jow, Jow, nærmest som om Bif ville vinde alligevel.

Flot tifo, bare en skam, at dommer, kommentatorerne samt "fodbold-eksperten" skulle ødelægge det.

Mvh Mackay

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Svagt af Fisker, det er da for nærtagende at han ligefrem udvandrer fordi nogen tillader sig at bemærke den detalje som vendte kampen til Brøndbys fordel..

I den situation burde han have ladet det passere, når folk har tabt må man bære over med at de kan være lidt bitre på omstændighederne.

Er desuden enig med Ørgaard, og tror vi er ved at være derhenne hvor vi skal til at have professionelle dommere som kun arbejder med at dømme kampe, og så forhåbentlig får tid til at udvikle sig, også mellem kampene.

Ecstatic FCK

Indlæg af Ecstatic FCK »

Forzajuvebianconeri skrev:
> Fra Onside.dk:
>
> >>"Mange vil nok mene, at FC
> Midtylland-bossen Jens Ørgaard udviste eklatant
> mangel på format, da han udtrykte sin forbitrelse
> over Pimpong-udvisningen ved en festbanket efter
> pokalfinalen på følgende måde.
>
> ”Jeg synes, at den danske dommerstand har nået et
> højt niveau, når de repræsenterer Danmark
> internationalt. Så kan man håbe, at de snart
> rammer det niveau ved kampe herhjemme.”
>
> Den lidet flatterende bemærkning fik kampens
> dommer, Knud Erik Fisker, til at forlade banketten
> med sine kolleger.
>
> ”Det var under lavmålet, og det skal hverken jeg
> eller mine dommerkolleger lægge ryg til. Derfor
> valgte vi at gå.”
>
> Ørgaard skal nok være glad for, at hans bemærkning
> ikke faldt i UEFA-regi. Her er der anderledes
> kontante straffe til de, som respektløst
> kritiserer fodboldsportens opmænd."
> Hmm - selvfølgelig skal han være bitter, men HVIS
> ovennævnte er korrekt, er det sku' ikke særlig høj
> klasse af ulvefar.

Haha! :-D
Jeg synes sq det er iorden. Rigtig go stil af jeres direktør.
Fisker er en opblæst, opmærksomhedssøgende nar! Så at han måtte hjem og tude over den oplevelse kan jeg sq kun grine af :-)
Respekt til Jens Ørgåaard... haha

Ecstatic - Der ellers sådan havde regnet med David scorede 2 kasser, og sænkede de underbemidlede narkomaner :-(

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

Jeg må også tilstå, at jeg synes det er komplet latterligt at Fisker udvandrer pga sådan en kommentar.... Det er jo klart at ørgaard er skuffet. Og har hørt fra flere sider, at Pims udvisning var meget tvivlsom....
Angående Tv3 er jeg pissehamrende træt af at høre på deres pladder. Og Schäfer går ganske rigtigt helt grotesk amok da Bagger scorer....

I øvrigt bemærkede jeg onsdag aften efter PSV-Milan, denne kommentar fra Peter Schmeichel: Og Husk så imorgen hvor der er pokalfinale mellem Super Brøndby og så FC Midtjylland....Ret dårlig komnmentar...

Fc-Arne

Indlæg af Fc-Arne »

Mackay skrev:
> Kritiken er fuldt fortjent. Han vil i centrum hver
> gang han dømmer. Rygter vil vide, at hans
> bookemaker-konto voksede pænt i går.
>
> Læs i øvrigt denne artikel, "fra et neutralt"
> media:
> http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/2320772.
> html
> Mon han er medlem af Bif-support.
>
> I skulle også have hørt Gehrs, Schäfer samt Poul
> Hansen. Gehrs: Man forventer 7.000-8.000, fra
> Herning og omegn, eller vestjylland er det jo
> faktisk.
>
> Schäfer, plaprer bare med, at da der står 2-2, har
> vi ingen chance for at vinde. I øvrigt sagde de
> ingenting, fra tiden da vi scorede vores andet
> mål, til da Brøndby udlignede. Glemte lige én mere
> Schäfer-kommentar, det er da Bagger scorer.
> Schäfer:
> BAAAAAAAAAAAAAAAGGGGEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
> RRRRRRRRRR.
>
> Poul Hansen, der i hele optaksudsendelsen, har
> talt ned om FCM, bliver så spurgt af Peter Kjær,
> den eneste fornuftige mand hos Tv3, om udvisningen
> får konsekvenser får FCM. Hansen: Ej, det synes
> jeg ikke man kan sige. - Jow, Jow, nærmest som om
> Bif ville vinde alligevel.
>
> Flot tifo, bare en skam, at dommer,
> kommentatorerne samt "fodbold-eksperten" skulle
> ødelægge det.
>
> Mvh Mackay
>
>
>
> Redigeret 2 gange. Sidst ændret 06/05  
> 12:21 af Mackay.

Er enig i, at kommentatorerne ofte ikke ligefrem lød upartiske, men synes dog, at det er i orden at Schafer lever sig ind i kampen. I øvrigt blev den overvejende del af tiden brugt på, at tale om hvor fremragende Brøndby var...
Noget andet der irreterede mig var, at fcm's chancer og spillernes detajler ikke blev vist i langsom gengivelse.

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Hvis nu Fisker virkelig var efter os, tror du så ikke at han ville ha dømt staffe til BIF eller ikke underkende målet.

Det er da totalt mangel på professonalisme af Ørgaard, at med sådanne kommentarer.

Det var ikke kun pga dommerne vi tabte, også fordi Brøndby var bedre, men derfor kunne vi da godt have fortjent sejren ved ren og skær fight.

Denis Egebæk

Indlæg af Denis Egebæk »

Synes måske ikke Fisker nødvendigvis behøvede at udvandre, men jeg synes det er lavt af Ørgaard. Selvfølgelig er han da frustreret og skuffet over nederlaget, men at komme med sådan en kommentar mener jeg er meget uprofessionelt, pinligt og nærmest barnagtigt af Ørgaard. Det nærmer sig jo Chelseas Mourinho når han har tabt en kamp og surmuler.

Om igen Ørgaard!

Denis - som i parantes bemærket heller ikke var enig med Fisker med udvisningen

Forzajuvebianconeri

Indlæg af Forzajuvebianconeri »

Jeg er fuldstændig enig. Selvom Ørgaard er harm og bitter (og med god grund efter min mening), så har han altså en fremtrædende stilling i FCM og han burde ikke komme med en sådan kommentar offentlig.
I værste fald kan de skade FCM på sigt, da dommerstanden selvfølgelig står sammen og ikke vil bryde sig om et sådan offentlig udfald mod en kollega.
Nu er det ikke sådan jeg tror, at dommerne vil være mod FCM fremover, men det er der jo åbenbart andre der allerede mener de er.

Og naturligvis burde Fisker ikke udvandre, det er nok at koge lige lovligt meget suppe på den høne.

Rigtigt ærgeligt vi tabte og udvisningen af Pim var medvirkende hertil, men stadigvæk er det efter min mening ikke godt nok af bossen.

-Forzajuvebianconeri

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Jeg syntes det er flot stil af Ulvefar at sætte ord på de følelser langt de fleste FCM fans stod tilbage med efter kampen. At Fisker ikke er mand nok til at høre FCM´s holdning til hans præstation siger vist mere om ham og hans dårlige samvittighed end om Ørgaard. Mht de utroligt dårlige kommentatorer og "eksperter" hos VIASAT er der ærligt talt kun en måde og lukke munden på dem og det er ved at vinde, vinde og vinde !!! Vi må ALDRIG forvente neutrale tilstande fra et firma som lever af FCK og BIF fans og har en organisation som hovedsagligt består af personer bosiddende i Storkøbenhavn.
Op på hesten og fuld kraft frem...Straf Viborg på søndag, Fisker skal nok få hvad der tilkommer ham, sådan går det som regl....

Allan B.

Indlæg af Allan B. »

Fisker skal nok få hvad der tilkommer ham,
> sådan går det som regl....

Ja, før eller siden kommer der vel en undskyldning fra Ørgaard. - Dermed ikke sagt at Fisker selv har opført sig eksemplarisk ved banketten.

Besvar