Hirakiet i vores forsvar
-
Dennis (BW2479)
Re: Hirakiet i vores forsvar
Hausser Skrev:
-------------------------------------------------------
> Det kan sagtens tænkes at du har ret, men lige
> meget hvad, så virker udtalelsen malplaceret. Hva
> enten udtalelsen afslører uvidenhed, bedrevidenhed
> eller blot sandheden, så tror jeg det havde være
> klogest blot at tie stille..
Ja sådan kan man jo tænke om en del folk.
Manden pointere bare at han ikke er tiltænkt en plads i start 11ren og hvis folk vil fortolke det syntes jeg det er et tegn på afslører uvidenhed, bedrevidenhed eller bare en evne til at være irriterende. Hvis IG viser sig at være den bedste mand i det centrale forsvar så er han selvfølgeligt starter, så svært er det da ik at forstå.
> Det kan sagtens tænkes at du har ret, men lige
> meget hvad, så virker udtalelsen malplaceret. Hva
> enten udtalelsen afslører uvidenhed, bedrevidenhed
> eller blot sandheden, så tror jeg det havde være
> klogest blot at tie stille..
Ja sådan kan man jo tænke om en del folk.
Manden pointere bare at han ikke er tiltænkt en plads i start 11ren og hvis folk vil fortolke det syntes jeg det er et tegn på afslører uvidenhed, bedrevidenhed eller bare en evne til at være irriterende. Hvis IG viser sig at være den bedste mand i det centrale forsvar så er han selvfølgeligt starter, så svært er det da ik at forstå.
-
Rune
Nielsen Skrev:
> Kunne jo også være han mente 4. valg, da der jo
> til center forsvaret skal bruges 2 spiller.
>
> De 2 startere må jo være førstevalg til pladserne,
> eks.
> 1 valg starter Klimpl og Troest.
> 2 valg er så Reid til en af pladserne, 3. valg
> Kjær og 4. valg Ib.
>
> Måske vi også gerne vil have at den ene er højre
> og den ventre fodet.
Nielsen vil næsten give dig ret.
Kan ikke forstå hvorfor mange af de indlæg der har været i denne tråd, og i tråden med startopstillingen, at folk skrotter Klimpl. Når man tænker på at han har spillet på det niveau som han har med den skade i låret så synes jeg han er utrolig under vurderet. Efter min mening er han det mest sikre valg i forsvaret.
så det vil komme til at se sådan ud:
Afriyie.....Troest....Klimpl....Chr.Poulsen
Og hvis Ib nu viser sit værd ( hvad jeg tror han gør før eller siden) så ersatter han Afriyie
> Kunne jo også være han mente 4. valg, da der jo
> til center forsvaret skal bruges 2 spiller.
>
> De 2 startere må jo være førstevalg til pladserne,
> eks.
> 1 valg starter Klimpl og Troest.
> 2 valg er så Reid til en af pladserne, 3. valg
> Kjær og 4. valg Ib.
>
> Måske vi også gerne vil have at den ene er højre
> og den ventre fodet.
Nielsen vil næsten give dig ret.
Kan ikke forstå hvorfor mange af de indlæg der har været i denne tråd, og i tråden med startopstillingen, at folk skrotter Klimpl. Når man tænker på at han har spillet på det niveau som han har med den skade i låret så synes jeg han er utrolig under vurderet. Efter min mening er han det mest sikre valg i forsvaret.
så det vil komme til at se sådan ud:
Afriyie.....Troest....Klimpl....Chr.Poulsen
Og hvis Ib nu viser sit værd ( hvad jeg tror han gør før eller siden) så ersatter han Afriyie
-
mrjelle
Rune Skrev:
> Nielsen vil næsten give dig ret.
>
> Kan ikke forstå hvorfor mange af de indlæg der har
> været i denne tråd, og i tråden med
> startopstillingen, at folk skrotter Klimpl. Når
> man tænker på at han har spillet på det niveau som
> han har med den skade i låret så synes jeg han er
> utrolig under vurderet. Efter min mening er han
> det mest sikre valg i forsvaret.
> så det vil komme til at se sådan ud:
>
> Afriyie.....Troest....Klimpl....Chr.Poulsen
>
> Og hvis Ib nu viser sit værd ( hvad jeg tror han
> gør før eller siden) så ersatter han Afriyie
Jeg har fuldstændig enig i Rune hvad angør Klimpl. Han holdte et mega højt niveau i starten af sæsonen, faldt så lidt i de 2-3 sidste kampe inden han blev sat af. Efter min menig er Klimpl en klar starter, han kan tilføje holdet så mange ting (fight bla).
Håber han tror vi får Klimpl at se i han gamle form, uden skader.
> Nielsen vil næsten give dig ret.
>
> Kan ikke forstå hvorfor mange af de indlæg der har
> været i denne tråd, og i tråden med
> startopstillingen, at folk skrotter Klimpl. Når
> man tænker på at han har spillet på det niveau som
> han har med den skade i låret så synes jeg han er
> utrolig under vurderet. Efter min mening er han
> det mest sikre valg i forsvaret.
> så det vil komme til at se sådan ud:
>
> Afriyie.....Troest....Klimpl....Chr.Poulsen
>
> Og hvis Ib nu viser sit værd ( hvad jeg tror han
> gør før eller siden) så ersatter han Afriyie
Jeg har fuldstændig enig i Rune hvad angør Klimpl. Han holdte et mega højt niveau i starten af sæsonen, faldt så lidt i de 2-3 sidste kampe inden han blev sat af. Efter min menig er Klimpl en klar starter, han kan tilføje holdet så mange ting (fight bla).
Håber han tror vi får Klimpl at se i han gamle form, uden skader.
-
pdole
Fuldstændig enig med de to foregående skribenter.
For mig at se er Klimpl(hvis han spiller op til det niveau vi så i starten) klart første valg i forsvaret. Kunne også være godt med lidt rutine i midterforsvaret, så både Reid og Kjær, når de får chancen, har en at læne sig op af.
Mit bud på en start opstilling:
..................Raska...................
Kolja.........Reid.......Klimpl.........CP
..........Femi.......Salami.............
...............Thyge....................
Madsen...........................Furuhset
...............Frank....................
Har valgt ikke at smide nogle af de nye ind, da jeg ikke har set dem spille.
Håber derudover på en masse spilletid til Kjær, Flinta, Baba og tror faktisk Danny får lidt af et gennembrud her i foråret
For mig at se er Klimpl(hvis han spiller op til det niveau vi så i starten) klart første valg i forsvaret. Kunne også være godt med lidt rutine i midterforsvaret, så både Reid og Kjær, når de får chancen, har en at læne sig op af.
Mit bud på en start opstilling:
..................Raska...................
Kolja.........Reid.......Klimpl.........CP
..........Femi.......Salami.............
...............Thyge....................
Madsen...........................Furuhset
...............Frank....................
Har valgt ikke at smide nogle af de nye ind, da jeg ikke har set dem spille.
Håber derudover på en masse spilletid til Kjær, Flinta, Baba og tror faktisk Danny får lidt af et gennembrud her i foråret
-
Casper Søe
pdole Skrev:
> ..................Raska...................
>
> Kolja.........Reid.......Klimpl.........CP
>
> ..........Femi.......Salami.............
>
> ...............Thyge....................
>
> Madsen...........................Furuhset
>
> ...............Frank....................
>
>
> Har valgt ikke at smide nogle af de nye ind, da
> jeg ikke har set dem spille.
Find en fejl
> ..................Raska...................
>
> Kolja.........Reid.......Klimpl.........CP
>
> ..........Femi.......Salami.............
>
> ...............Thyge....................
>
> Madsen...........................Furuhset
>
> ...............Frank....................
>
>
> Har valgt ikke at smide nogle af de nye ind, da
> jeg ikke har set dem spille.
Find en fejl
-
Rune
Jeg tror ikke at vi skal regne med at se salami så meget i foråret.
Han har jo været skadet så hans formkurve har jo taget et dyk.
Han starter nok i 2. div. og får genoptrænet lidt .. og måske får han så nogle af de lidt mere ubetydelige kampe.
Ang. dem du sys der skal have spilletid..
Ehm.. Synes ærligtalt at flinta kan rende og hopppe
Efter min mening burde han ikke være købt til klubben ( men nu hvor han er, er han en del af hjertet ) men med købet af PF og Geo.. tror jeg ikke vi skal regne med at se ham meget.
af midtbaner har vi, Femi,Thyge, Danny, Geo, PF, Salami.. og det vil så sige at Flinta kommer noget langt nede i hirakiet.
Nogle siger han også kan spille på FF & Babas plads.. Ehm.. der har vi FF som jeg tror er ER's første valg.. og så kommer baba og Fagerberg evt. Jude .. så tror heller ikke at vi skal regne med at se DF så meget som vi har set ham i efteråret.
Men det er jo bare min mening
Han har jo været skadet så hans formkurve har jo taget et dyk.
Han starter nok i 2. div. og får genoptrænet lidt .. og måske får han så nogle af de lidt mere ubetydelige kampe.
Ang. dem du sys der skal have spilletid..
Ehm.. Synes ærligtalt at flinta kan rende og hopppe
af midtbaner har vi, Femi,Thyge, Danny, Geo, PF, Salami.. og det vil så sige at Flinta kommer noget langt nede i hirakiet.
Nogle siger han også kan spille på FF & Babas plads.. Ehm.. der har vi FF som jeg tror er ER's første valg.. og så kommer baba og Fagerberg evt. Jude .. så tror heller ikke at vi skal regne med at se DF så meget som vi har set ham i efteråret.
Men det er jo bare min mening
-
Hausser
Det er sjovt så forskelligt man kan se på det. Jeg tror faktisk at en ændring til 4-3-3 vil betyde mere spilletid til Flinta, ikke mindre. Jeg ser ham faktisk primært som en konkurrent til pladserne i den offensive del af trekanten og på de to pladser mener jeg ikke vi er så godt dækket ind.
Vil tro Thygesen og Florescu vil være førstevalg på de positioner, men hvem der er det oplagte tredjevalg herefter, er jeg mere i tvivl om. Salami kan spille pladsen men er mere defensiv orienteret og jeg har indtrykket af at Yakubu også er den type. Madsen kan nok også spille den centrale position, men syntes heller ikke den virker oplagt for ham.
Tilbage har vi reelt kun Flinta som jeg tror vil kunne vokse markant på den position. Jeg har altid set Flinta som værende bedst centralt på banen og syntes ikke han har været brugt optimalt hidtil. Det tror jeg på en 4-3-3 vil kunne lave om på. Desuden så startede han faktisk på den position mod Hamburg. Jeg tror bestemt Flinta er kommet langt tættere på holdet end han har været hidtil.
Vil tro Thygesen og Florescu vil være førstevalg på de positioner, men hvem der er det oplagte tredjevalg herefter, er jeg mere i tvivl om. Salami kan spille pladsen men er mere defensiv orienteret og jeg har indtrykket af at Yakubu også er den type. Madsen kan nok også spille den centrale position, men syntes heller ikke den virker oplagt for ham.
Tilbage har vi reelt kun Flinta som jeg tror vil kunne vokse markant på den position. Jeg har altid set Flinta som værende bedst centralt på banen og syntes ikke han har været brugt optimalt hidtil. Det tror jeg på en 4-3-3 vil kunne lave om på. Desuden så startede han faktisk på den position mod Hamburg. Jeg tror bestemt Flinta er kommet langt tættere på holdet end han har været hidtil.
-
pdole
@ Casper Søe
Hvis fejlen er at jeg har sat Furuseth på hold selvom han er "ny", kan jeg da berolige dig med, at ham har jeg set spille en del gange
Tænkte mere på de spillere der er helt nye for ligaen.
@ Rune
Ved godt at Flinta nok ikke står forrest i køen af midtbane/angrebsspillere, men synes han fortjener at få en chance. Bor selv i Silkeborg og så ham en del gange i tiden her i byen. Rammer han topniveauet har han altså en del gode kvaliteter.
Hvis fejlen er at jeg har sat Furuseth på hold selvom han er "ny", kan jeg da berolige dig med, at ham har jeg set spille en del gange
@ Rune
Ved godt at Flinta nok ikke står forrest i køen af midtbane/angrebsspillere, men synes han fortjener at få en chance. Bor selv i Silkeborg og så ham en del gange i tiden her i byen. Rammer han topniveauet har han altså en del gode kvaliteter.
-
Rune
Ehm.. Ja selvfølgelig skal han have chancen..
Men tror det er rigtig at hvis vi spiller en 4-3-3 så er han nok tættere på 1. holdet end nogen sinde.. men hvis vi siger vi spiller en 4-4-2 eller 4-1-3-2 så tror jeg han har et stykke vej endnu
Men tror det er rigtig at hvis vi spiller en 4-3-3 så er han nok tættere på 1. holdet end nogen sinde.. men hvis vi siger vi spiller en 4-4-2 eller 4-1-3-2 så tror jeg han har et stykke vej endnu
-
Hausser
Igen skal man lade være med at tolke alt for meget på en træningskamp, men at Klimpl spiller højreback idag, indikerer ihvertfald en del omkring hierakiet i men bog.
Kolja opfatter dog ikke Klimpl som en direkte konkurrent http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=146981, men mon ikke han er det alligevel?
Gnanou spillede centralt mod AGF, men der havde vi heller ikke andre spillere til rådighed så den tæller ikke rigtigt. Jeg tror dog, at såfremt han var tiltænkt højrebacken, så spillede han den plads idag..
Kolja opfatter dog ikke Klimpl som en direkte konkurrent http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=146981, men mon ikke han er det alligevel?
Gnanou spillede centralt mod AGF, men der havde vi heller ikke andre spillere til rådighed så den tæller ikke rigtigt. Jeg tror dog, at såfremt han var tiltænkt højrebacken, så spillede han den plads idag..
-
Dennis (BW2479)
Hausser Skrev:
> Igen skal man lade være med at tolke alt for meget
> på en træningskamp, men at Klimpl spiller
> højreback idag, indikerer ihvertfald en del
> omkring hierakiet i men bog.
Ja lad os vente med det til næste Fredag, da stiller vi forhåbenligt med det der bliver A kæden. Med rotationsprincip, karantæner og skader har vi vel 20-24 spillere der fra den ene dag til den anden kan komme i start 11eren.
> Kolja opfatter dog ikke Klimpl som en direkte
> konkurrent
> http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=146981,
> men mon ikke han er det alligevel?
Nu har Kolja os kun set ham spille Back 15 min i Hamborg. Men kan da godt se det fra Koljas syn. Hvis Klimpl starter som back er det jo ikke fordi Kolja har spillet sig af. Han har vel aldrig spillet bedre end han gjorde i efteråret, så er det bare et spørgsmål om det er godt nok. Men Klimpl på back pladsen har vi lige pludseligt 9 målfarlige spillere på banen, kun Raska og Femi/salami der ikke for alvor målfarlige. Det er vel også en tilkendegivelse fra trænerne af at Klimpl er for god til bænken. Trost er for solid og Winston er der ingen der stopper han bliver den bedste centrale forsvarsspiller nogensinde i den sorte trøje og det siger ik så lidt.
> Gnanou spillede centralt mod AGF, men der havde vi
> heller ikke andre spillere til rådighed så den
> tæller ikke rigtigt. Jeg tror dog, at såfremt han
> var tiltænkt højrebacken, så spillede han den
> plads idag..
Vel næppe nogen nyhed. Der er hele tiden blevet meldt ud at Ibrahim er købt til det centrale forsvar
> Igen skal man lade være med at tolke alt for meget
> på en træningskamp, men at Klimpl spiller
> højreback idag, indikerer ihvertfald en del
> omkring hierakiet i men bog.
Ja lad os vente med det til næste Fredag, da stiller vi forhåbenligt med det der bliver A kæden. Med rotationsprincip, karantæner og skader har vi vel 20-24 spillere der fra den ene dag til den anden kan komme i start 11eren.
> Kolja opfatter dog ikke Klimpl som en direkte
> konkurrent
> http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=146981,
> men mon ikke han er det alligevel?
Nu har Kolja os kun set ham spille Back 15 min i Hamborg. Men kan da godt se det fra Koljas syn. Hvis Klimpl starter som back er det jo ikke fordi Kolja har spillet sig af. Han har vel aldrig spillet bedre end han gjorde i efteråret, så er det bare et spørgsmål om det er godt nok. Men Klimpl på back pladsen har vi lige pludseligt 9 målfarlige spillere på banen, kun Raska og Femi/salami der ikke for alvor målfarlige. Det er vel også en tilkendegivelse fra trænerne af at Klimpl er for god til bænken. Trost er for solid og Winston er der ingen der stopper han bliver den bedste centrale forsvarsspiller nogensinde i den sorte trøje og det siger ik så lidt.
> Gnanou spillede centralt mod AGF, men der havde vi
> heller ikke andre spillere til rådighed så den
> tæller ikke rigtigt. Jeg tror dog, at såfremt han
> var tiltænkt højrebacken, så spillede han den
> plads idag..
Vel næppe nogen nyhed. Der er hele tiden blevet meldt ud at Ibrahim er købt til det centrale forsvar
-
Hausser
Nej det er efterhånden ikke en nyhed at Gnanou ikke er indkøbt til højre back, men man har jo lov at håbe. Desuden har han faktisk spillet kampe på på højre back for Sheriff..
Nej, jeg mener faktisk heller ikke Kolja nogensinde har været bedre, han har været solid det meste af efteråret, men han har dog stadig nogle begrænsninger og dem kan Klimpl måske kompensere for, man har ihvertfald lov at håbe..
Nej, jeg mener faktisk heller ikke Kolja nogensinde har været bedre, han har været solid det meste af efteråret, men han har dog stadig nogle begrænsninger og dem kan Klimpl måske kompensere for, man har ihvertfald lov at håbe..
-
Scirocco
Kjær til palermo?
Ifølge Dr's teksttv er Kjær kun et lægecheck fra et sommerskifte til Palermo for 30 mio.
http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Superl ... 190511.htm
Det ville løse "problemet" med for mange centerforsvarere og vel også forklare Gnanous signing?
30 mio er jo også en sjat penge...Men træls at Kjær måske ikke bliver fast mand for alvor først.
http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Superl ... 190511.htm
Det ville løse "problemet" med for mange centerforsvarere og vel også forklare Gnanous signing?
30 mio er jo også en sjat penge...Men træls at Kjær måske ikke bliver fast mand for alvor først.