Lidt info omkring BW til pokalen
-
fadlaa
Re: 2/3 udsolgt??
øh??? i tilfælde af at der ikke afgår tog fra "trinbrættet" i ikast kan jeg ikke se problemet i at tage de sølle 10 km til herning. Altså min pointe er hvorfor lave et problemt ud af noget som ikke burde være det
-
Denis Egebæk
Undskyld hvis jeg fornærmer dig nu, men er det ikke tæt på at være verdens mindste problem du har?
Jeg troede faktisk vi var kommet over det problem hvor folk fra Ikast føler sig forbigået og at "det er typisk at Herning får alle goderne".
Skal FCM også åbne en Ulveshop i Ikast?
Skal der også være en BW lounge i Ikast?
Skal halvdelen af kampene spilles i Ikast igen?
Det kunne godt tænkes at der er nogle praktiske årsager til at alle togene kører fra Herning, og det kunne du måske få svar på ved at ringe til FCM i stedet for at søge svar herinde.
Jeg troede faktisk vi var kommet over det problem hvor folk fra Ikast føler sig forbigået og at "det er typisk at Herning får alle goderne".
Skal FCM også åbne en Ulveshop i Ikast?
Skal der også være en BW lounge i Ikast?
Skal halvdelen af kampene spilles i Ikast igen?
Det kunne godt tænkes at der er nogle praktiske årsager til at alle togene kører fra Herning, og det kunne du måske få svar på ved at ringe til FCM i stedet for at søge svar herinde.
-
TBM FCM
øhh!
jeg kan ikke se problemet i at sende et tog omkring ikast når de sender et til holstebro brande hjelm og hvad det ellers hedder rundt omkring hvor fcm sender tog hen på nær ikast..
thomas
jeg kan ikke se problemet i at sende et tog omkring ikast når de sender et til holstebro brande hjelm og hvad det ellers hedder rundt omkring hvor fcm sender tog hen på nær ikast..
thomas
-
Denis Egebæk
Holstebro og Brande ligger mig bekendt på ruten der normalt kører Struer-København, så det vil jeg da mene er ret logisk.
Desuden ligger Ikast så tæt på Herning at det nok skulle være overkommeligt for folk selv at finde vejen til banegården i Herning.
Desuden ligger Ikast så tæt på Herning at det nok skulle være overkommeligt for folk selv at finde vejen til banegården i Herning.
-
TBM FCM
nej det er det ikke, det er et stort problem for mig det kunne lades at gøre sidst så kan det også igen.
ja jeg mener det ville være en god ide med en ulveshop i ikast og en masse andre byer
de 2 sidst er ligt for latterlige men derfor kan jeg da godt skrive nej.
jeg har været en af dem som har støttet op omkring fcm lige fra starten også omkring stadionet så det eneste tidspunkt jeg har følt mig forbigået er nu.
jeg har sendt en mail til fcm omkring problemet og afventer stadig svar. det kunne jo være at andre også havde bemærket det og havde et svar fra fcm derfor sende jeg indlæget
håber du forstår bare lidt af dette
Thomas-
ja jeg mener det ville være en god ide med en ulveshop i ikast og en masse andre byer
de 2 sidst er ligt for latterlige men derfor kan jeg da godt skrive nej.
jeg har været en af dem som har støttet op omkring fcm lige fra starten også omkring stadionet så det eneste tidspunkt jeg har følt mig forbigået er nu.
jeg har sendt en mail til fcm omkring problemet og afventer stadig svar. det kunne jo være at andre også havde bemærket det og havde et svar fra fcm derfor sende jeg indlæget
håber du forstår bare lidt af dette
Thomas-
-
BW # 163
Selvom det er et problem af den mindste størrelse, er forespørgslen vel forståelig nok..
Black-wolves har 153 medlemmer fra 7430, hvilket pt. udgør +10 % af medlemmerne af Black-wolves. Der er også stadig mange fans i Ikast, som ikke er medlem af BW - og sidst stod rigtig mange på toget i Ikast.
BW # 163
Black-wolves har 153 medlemmer fra 7430, hvilket pt. udgør +10 % af medlemmerne af Black-wolves. Der er også stadig mange fans i Ikast, som ikke er medlem af BW - og sidst stod rigtig mange på toget i Ikast.
BW # 163
-
TBM FCM
jeg har lige modtaget en mail fra fcm.
de venter svar fra dsb omkring et tog netop med ikast som en af afgangene senere idag.
Thomas-
de venter svar fra dsb omkring et tog netop med ikast som en af afgangene senere idag.
Thomas-
-
Poulsgaard
Og du mener naturligvis heller ikke det er noget problem at få transporten klokken lort om natten til at passe fra Herning til Ikast.
Jeg tager ikke med toget så jeg har ikke selv problemet. Men derfor kan jeg sku da godt undre mig over at nogle (eller noget af) togene (toget) starter/ender i Ikast, hvor svært kan det være ???
Poulsgaard
Jeg tager ikke med toget så jeg har ikke selv problemet. Men derfor kan jeg sku da godt undre mig over at nogle (eller noget af) togene (toget) starter/ender i Ikast, hvor svært kan det være ???
Poulsgaard
-
Denis Egebæk
Poulsgaard skrev:
-------------------------------------------------------
> Og du mener naturligvis heller ikke det er noget
> problem at få transporten klokken lort om natten
> til at passe fra Herning til Ikast.
Hvis der er så mange der skal fra Herning til Ikast når de kommer hjem fra København bliver det vel ikke helvedes dyrt at dele om en taxa?
> Jeg tager ikke med toget så jeg har ikke selv
> problemet. Men derfor kan jeg sku da godt undre
> mig over at nogle (eller noget af) togene (toget)
> starter/ender i Ikast, hvor svært kan det være
> ???
Aner det ikke - spørg nogen i FCM, og hør så evt om der skulle være en rimelig begrundelse.
> Poulsgaard
Denis - som stadig ikke fatter at man gider at gøre det til et kæmpeproblem, men det er åbenbart bare mig der er helt forkert på den.....
> Og du mener naturligvis heller ikke det er noget
> problem at få transporten klokken lort om natten
> til at passe fra Herning til Ikast.
Hvis der er så mange der skal fra Herning til Ikast når de kommer hjem fra København bliver det vel ikke helvedes dyrt at dele om en taxa?
> Jeg tager ikke med toget så jeg har ikke selv
> problemet. Men derfor kan jeg sku da godt undre
> mig over at nogle (eller noget af) togene (toget)
> starter/ender i Ikast, hvor svært kan det være
> ???
Aner det ikke - spørg nogen i FCM, og hør så evt om der skulle være en rimelig begrundelse.
> Poulsgaard
Denis - som stadig ikke fatter at man gider at gøre det til et kæmpeproblem, men det er åbenbart bare mig der er helt forkert på den.....
-
Ravnen
TBM FCM skrev:
> jeg har lige modtaget en mail fra fcm.
>
> de venter svar fra dsb omkring et tog netop med
> ikast som en af afgangene senere idag.
>
> Thomas-
Ja det er bedre at gå direkte til kilden end at brokke sig herinde (-;
Tror nu også FCM forsøger at gøre alle tilfredse, det er under alle omstændigheder et flot tilbud de har stablet på benene.
> jeg har lige modtaget en mail fra fcm.
>
> de venter svar fra dsb omkring et tog netop med
> ikast som en af afgangene senere idag.
>
> Thomas-
Ja det er bedre at gå direkte til kilden end at brokke sig herinde (-;
Tror nu også FCM forsøger at gøre alle tilfredse, det er under alle omstændigheder et flot tilbud de har stablet på benene.
-
Poulsgaard
Jeg tror at du er den eneste der i sammenhæng med denne problemstilling har brugt ordret "kæmpeproblem". 
Jeg vil da nok have grebet sagen an anderledes hvis jeg mente der var tale om et "kæmpeproblem".
Poulsgaard
Jeg vil da nok have grebet sagen an anderledes hvis jeg mente der var tale om et "kæmpeproblem".
Poulsgaard
-
YahooSeeker [Bot]
Jeg tror heller ikke FCM har nogen interesse i ikke at have et tog fra Ikast, men det er jo DSB der skal gøre det, så de tør jo nok ikke love noget før de har sikret sig at DSB er med på det.
-
Harder
Re: Lidt info omkring BW til pokalen
Jeg har netop modtaget min billet idag, og jeg var ikke med i Parken for 2 år siden så af ren nysgerrighed vil jeg bare høre om det også sidste gang bare var en billetnet billet med et klistermærke bag på der udgjorde hele billetten?
Vil bare være sikker på jeg ikke mangler en DSB billet eller noget i den stil
/Harder - Som glæder sig til at synge som han aldrig har sunget før!
Vil bare være sikker på jeg ikke mangler en DSB billet eller noget i den stil
/Harder - Som glæder sig til at synge som han aldrig har sunget før!
-
Thomas Lund
Re: Lidt info omkring togene
Sådan ser togene i skal med ud:
Tog 1 Frivillige + andre dobbeltdækker tog fra Herning
Tog 2 VIP IC3 tog fra Ikast
Tog 3 dobbeltdækker tog fra Herning
Tog 4 dobbeltdækkertog fra Herning
Tog 5 IC3 fra Struer
Black Wolves står for salg af øl, vand og snacks i tog 1, 3, 4 og 5
Lund
Tog 1 Frivillige + andre dobbeltdækker tog fra Herning