http://www.bold.dk/nyt/?vis=76786
Bliver spændende at se om han kan finde sig en klub allerede her i vinterens transfervindue. Nu har vi jo næsten lige forlænget med ham, så vi skal vel have en mindre skilling for at lade ham gå, men gad vide hvad han er værd? Afhængigt af køberen, bør han vel koste 1-2 mio. kr. Hvilke klubber kunne eventuelt være interesseret i ham?
Så gik det også lidt som flere måske anede og nogle spåede, han blev simpelthen overhalet indenom af talenter nedefra. En spiller som Jude minder jo lidt om C.O i statur og kompetencer, men jeg er ikke i tvivl om at trænerne ser mere potentiale i ham end de gør i C.O.
Christian Olsen får løbepas
-
Hausser
Christian Olsen får løbepas
Senest rettet af Hausser 28. nov 2007, 20:44, rettet i alt 1 gang.
-
Dennis (BW2479)
Re: Christian Olsen får løbepas
Lej ham ud 6 mdr til AGF eller Lyngby. Det ville være nogenlunde det perfekte for os og for ham selv. Så kan han få lov til at vise at han er klar sas liga. Prisen vil stige hvis han klarer sig nogenlunde. Og så kan han forhåbenligt hente lidt point hjem til en af de nedrykningstruede klubber. Ik fordi jeg ik tror viborg klarer det selv, men vi kan da lige så godt gi alt den hjælp vi kan 
-
Kent
Jeg havde luret lidt, at man sandsynligvis ville forsøge at komme af med Chr. Olsen i vinterpausen. Med det spillesystem vi har valgt, er der ikke meget plads til ham, og han passer ikke rigtig ind, andet end som indskifter.
I mine overvejelser er det faktisk Viborg, der vil være en perfekt destination for ham i øjeblikket, evt på en lejeaftale foråret ud. De mangler i den grad angribere, da Højer er sløv som aldrig før og Rado fra OB ikke har slået til. Med hans hurtighed og træfsikkerhed vil Chr. Olsen passe perfekt ind i et bundhold, der spiller på kontra.
I mine overvejelser er det faktisk Viborg, der vil være en perfekt destination for ham i øjeblikket, evt på en lejeaftale foråret ud. De mangler i den grad angribere, da Højer er sløv som aldrig før og Rado fra OB ikke har slået til. Med hans hurtighed og træfsikkerhed vil Chr. Olsen passe perfekt ind i et bundhold, der spiller på kontra.
-
Bobby
Dennis (BW2479) Skrev:
-------------------------------------------------------
> Lej ham ud 6 mdr til AGF eller Lyngby. Det ville
> være nogenlunde det perfekte for os og for ham
> selv. Så kan han få lov til at vise at han er klar
> sas liga. Prisen vil stige hvis han klarer sig
> nogenlunde. Og så kan han forhåbenligt hente lidt
> point hjem til en af de nedrykningstruede klubber.
> Ik fordi jeg ik tror viborg klarer det selv, men
> vi kan da lige så godt gi alt den hjælp vi kan
Enig. Han har et potentiale - ingen tvil om det. Når det er sagt, er det også klart at han ikke for spilletid i den opstilling, vi spiller nu med en helt fremme og en hængende angriber. Så enig en lejeaftale vil være optimalt.
-------------------------------------------------------
> Lej ham ud 6 mdr til AGF eller Lyngby. Det ville
> være nogenlunde det perfekte for os og for ham
> selv. Så kan han få lov til at vise at han er klar
> sas liga. Prisen vil stige hvis han klarer sig
> nogenlunde. Og så kan han forhåbenligt hente lidt
> point hjem til en af de nedrykningstruede klubber.
> Ik fordi jeg ik tror viborg klarer det selv, men
> vi kan da lige så godt gi alt den hjælp vi kan
Enig. Han har et potentiale - ingen tvil om det. Når det er sagt, er det også klart at han ikke for spilletid i den opstilling, vi spiller nu med en helt fremme og en hængende angriber. Så enig en lejeaftale vil være optimalt.
-
Ravnen
Jeg synes det er dødærgeligt, han er måske vores skarpeste mand overhovedet, en spidskompentance vi ikke lige vader i folk der har.
Jeg tror godt han kunne fungere som ene mand på toppen, så skulle man bare droppe de høje bolde. I en kontrafase er han fantastisk, og hvis vi skal til at spille lidt mere med livrem og seler på udebane (for at få nogle points der) kunne han være optimal at have til at stikke hurtig kontra.
Jeg tror godt han kunne fungere som ene mand på toppen, så skulle man bare droppe de høje bolde. I en kontrafase er han fantastisk, og hvis vi skal til at spille lidt mere med livrem og seler på udebane (for at få nogle points der) kunne han være optimal at have til at stikke hurtig kontra.