Link til underskriftindsamling imod WE WILL ROCK YOU!

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Altoriso

Re: Link til underskriftindsamling imod WE WILL ROCK YOU!

Indlæg af Altoriso »

Jeg er personligt lidt ligeglad med om det er den sang eller en anden, men kunne sagtens undvære den

Men en idé kunne jo bestemt være at få indført at folk stopper med at synge med for det første..
Dernæst kunne "modstanderne" jo evt vende ryggen til osv

Men først og fremmest var det jo en idé at fortælle FCM at man godt kunne tænke sig en ny, og en samling på 100 underskrifter må da trods alt betyde lidt

Held og lykke med projektet :-)

smørtyven

Fjern hellere den amerikanske ringannouncer

Indlæg af smørtyven »

Ja overskriften siger vel alt.

Hvis der er noget der er krumme-tæer-pinligt så er det da vores latterlige amerikanske ringannouncer, både ved indløb (let's get ready to roumble) og især ved scoringer (Midtjylland gooooooal)....

Jeg personligt har da intet imod at stritte med pegefingeren en 4-5 gange de der 5 minutter før spillerindløb, og det kan jeg da se at de fleste andre heller ikke har.

Men OK, hver sin smag.

BW#2264

Re: Fjern hellere den amerikanske ringannouncer

Indlæg af BW#2264 »

smørtyven Skrev:
-------------------------------------------------------
> Ja overskriften siger vel alt.
>
> Hvis der er noget der er krumme-tæer-pinligt så er
> det da vores latterlige amerikanske ringannouncer,
> både ved indløb (let's get ready to roumble) og
> især ved scoringer (Midtjylland gooooooal)....
>
> Jeg personligt har da intet imod at stritte med
> pegefingeren en 4-5 gange de der 5 minutter før
> spillerindløb, og det kan jeg da se at de fleste
> andre heller ikke har.
>
> Men OK, hver sin smag.

Den har været diskuteret til hudløshed i en anden tråd - og jeg mener stadig at introen (Let's get ready to rumble) har sin berettigelse. Det er en lidt speciel intro fremfor en eller andet åndssvagt 80'er-rock.

Derimod vil jeg godt give dig ret i at mål-jinglen (Midtjylland-goooool) bør udryddes fra denne verden (sammen med "We will rock you")

EDIT: Stavespasser

HauG

Thunderstruck

Indlæg af HauG »

Jeg kan kun tilslutte mig de forskellige kritikker. Jeg er ikke vild med we will rock you og heller ikke de amerikanske anountsments. Men det er nok svært og ændre meget på, måske denne underskriftindsamling er et skridt på vejen. Jeg tror måske at lige meget hvad man vælger at gøre vil nogen syntes at det ikke er efter deres smag. Jeg syntes det kunne være fedt om der ikke var andet end hylekoncert fra tilskuerene når modstanderne kommer på banen (evt "dagens modstander er: FC XXX).... Så må jeg sige at jeg tilgengæld godt kan lidt den melodi man har fået sat på lidt inden kampen starter, AC/DCs Thunderstruck. Om det evt kunne være den melodi så spilles lige inden og mens FCM spillerne løber på banen er jeg ikke sikker på, men syntes den er god... guitar rif i starten er fedt syntes jeg....

Ravnen

108

Indlæg af Ravnen »

Nu begynder det at ligne noget :-)

Altoriso

Re: 108

Indlæg af Altoriso »

Ravnen Skrev:
-------------------------------------------------------
> Nu begynder det at ligne noget :-)

Hmm 20 underskrifter på 2 uger - det batter vist ikke så meget...

Chap

Spørgeskema!

Indlæg af Chap »

Hvis vi skal gøre os forhåbninger om at få den fjernet, så udfyld det her spørgeskema og skriv, at I er utilfredse med den.

http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... laes_nyhed

Hekler

Det største tidsspilde

Indlæg af Hekler »

Snakken her blev startet da jeg ikke kunne skrive for en tid, og jeg har bare kunnet sidde og reflektere over argumenter og forslag folk erkommet med. Det er ikke fordi jeg vi stille mig som den store fortaler for det ekststerende, i det mindst synes jeg ikke i starten det var fantastisk.

Men...
Efterhånden som de forskellige elementer har væet brugt igenem en tid, så må jeg sige, at jeg ikke kan forestille mig der kan samles en større støtte, eller mindre uvilje mod et eneste andet forslag til en sang.

Er der nogen der har overvejet at det er en afstemning om noget nyt mere end en afstemning mod der skal til?

YePyEp

House Of Pain

Indlæg af YePyEp »

Jeg syntes denne ville være kanon fed.

http://www.youtube.com/watch?v=ZZZADbubu0Y

YahooSeeker [Bot]

Re: Link til underskriftindsamling imod WE WILL ROCK YOU!

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

hva så med at bruge "we beep the black flag fly high"?

Thomas Lund

Re: Boykot virkede

Indlæg af Thomas Lund »

Syntes faktisk at det lykkedes os rigtig flot at få folk til at holde deres kæft helt og holdent ved at tysse på dem, sammen med vores udemærkede capos, da we will rock you blev spillet før OB kampen.
Efter at det første "fuck you" var råbt af en 30-40 spæde stemmer, blev der helt stille og sangen blev spillet uden nogen reaktion fra Nordea. Godt gået!

Vi kan ikke ændre fankulturen eller opfinde 50 nye sange lige nu og her, men stille og roligt ændre tingene til "god stil". Så det er bare med at fortsætte stilen på torsdag, hvis FCM insistere på at spille denne sang.

Lund

Besvar