FC Midtjylland vs RFC

Om FC Midtjylland og Black Wolves
MortenTp

Re: FC Midtjylland vs RFC

Indlæg af MortenTp »

Ja tak !!

Simon Poulsen !
- 1-2.

viksfar

Indlæg af viksfar »

Reducering 1-2..................................SIIIIIIIIMOOOOON POULSEN....POULSEN....POULSEN!!!!

MortenTp

Indlæg af MortenTp »

Jajaja !!

En ellers anonym Mikkel Thygesen til 2-2 !

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

MortenTp Skrev:
-------------------------------------------------------
> Jajaja !!
>
> En ellers anonym Mikkel Thygesen til 2-2 !

For dælen da hvor er det godt!!Nogen der kan fortælle hvad der skete/sker i kampen??

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Jamen vi starter ganske godt med et par fine tilbud. Så får Sane fra Randers afsluttet med en tå som rammer Troest og en prisgivet Raska kan kun se på mens den sejler i nettet. Derefter er vi lammet og Randers styrer spillet og det bliver 2-0 til Randers i en situation hvor Klimpl ser ud til at lave straffe på Fredgaard. Det bliver dog ikke fløjtet men bolden ryger over til Sane, som sparker den ind til 2-0 bag en, endnu engang, prisgivet Raska. Så var det somom vi vågnede op. Det resulterede i en 2-1 reducering ved Simon der knalder til bolden nogle meter uden for målet uden chance for Randers-keeperen. Kort efter har Afriye en KÆMPE-chance fra 2 meter hvor han blot skal ramme målet, men i stedet smadrer den over. Et par minutter før halvleg får en eller skidt spillende Thyge bolden 5 meter uden for feltet og knalder den ind bag Kevin Stuhr, som ikke så alt for heldig ud i den situation.
Lige før pausen har Randers en kæmpechance for at score til 2-3, men heldigvis lykkedes det for Fabinho ikke at ramme bolden.

MortenTp

Indlæg af MortenTp »

Frankee til 3-2 !!
Fandens godt mand !!! :D

Jesper BW1100

Re: FC Midtjylland vs RFC 3-2, Slutfløjt!

Fandme høj moral at komme igen fra 0-2 og så vinde 3-2!!! LÆKKERT GUTTER!

Troldepus

Re: FC Midtjylland vs RFC 3-2, Slutfløjt!

Indlæg af Troldepus »

kanon mål af Frank;-) så ka jeg faneme sige jer.... SEJR! (sagt med en sindssygt ekstatisk tone)

Jesper BW1100

Re: FC Midtjylland vs RFC, Karakterer

Dejlig moral gutterne viser ved at komme fra 0-2 til 3-2, godt hjulpet af en fantastisk hjemmebane.
Tid til at uddele karakterer til gutterne:

Raska - 8
Prisgivet ved de 2 kasser. Ellers ikke sat på de store opgaver. Hiver dog en klasseredning frem på Ahmeds hovedstød, hvor han dog bliver dømt offside.

Kolja - 8
Godt med offensivt i dag. Ikke så sikker defensivt som i Parken, men stadig en acceptabel præstation

Klimpl - 8
Lidt usikkerhedsmomenter, men stadig en god præstation af vores nye forsvarsklippe.

Troest - 7
Mindre god kamp af Troest i dag. Har nogle dumme clearinger af og til.

CP - 10
Banens bedste i dag. Sikker defensivt, og dejligt kombinationsspil med Simon i det offensive, krydret med nogle gode indlæg. Kanonindkøb af Ørgaard!!

Danny - 7
Stadig ikke helt oppe i gear, men synes dog han kæmper for det i dag.

Simon - 9
Dejlig udfordrende, med lækre driblinger, plus et flot mål

Femi - 8
Ikke hans bedste kamp, men dog sikrer hans utrolig høje bundniveau at han stadig leverer en acceptabel præstation

Thyge - 8
Anonym de første 40 minutter, men får derefter lavet et flot mål. Bedre i anden halvleg end i første, hvilket nok især skyldes vores totale dominans

Dadu - 7
Uff hvor nogle afbrændere. Arbejder som sædvanlig stenhårdt, hvilket er dejligt at se på. Dog er mål endnu bedre at se på, så det kan ikke blive til mere end en 7'er.

Frank - 9
Kommer til en masse chancer, og scorer på en af dem til det vigtige 3-2 resultat.

CM - 9
Dejligt at se CM tilbage. Udfordrer godt og et lækkert oplæg til Frankes kasse.

Udenfor bedømmelse:
CO og Røll

Ravnen

Fantastisk comeback

Indlæg af Ravnen »

Synes gutterne viser STOR moral i dag. Vi var pisse uheldige med at komme bagud, 0-1 målet var så uheldigt som sådan noget overhovedet kan være, og 0-2 kunne have rystet holdet totalt. Hvor var det dog en stor oplevelse at se gutterne kæmpe sig tilbage og stå med 2-2 ved halveg!! Fantastisk mentalt overskud!!

Derfra var jeg aldrig rigtig i tvivl om at vi ville vinde kampen.

Fantastisk præstation af en evig farlig Simon Poulsen, og ligeledes Mikkel Thygesen som konstant er på dupperne.
Synes Dadu havde fortjent bedre, han havde nogle rigtig gode forsøg men ind vil skidtet desværre ikke. Men bliv ved med at kæmpe så meget, så skal det nok komme!!

Flot indsats af hele holdet. Hold kæft hvor er vi seje :-D

Esben

Indlæg af Esben »

Tillader mig lige at komme med mine kommentarer

Jesper BW1100 Skrev:
> Dejlig moral gutterne viser ved at komme fra 0-2
> til 3-2, godt hjulpet af en fantastisk
> hjemmebane.
> Tid til at uddele karakterer til gutterne:
>
> Raska - 8
> Prisgivet ved de 2 kasser. Ellers ikke sat på de
> store opgaver. Hiver dog en klasseredning frem på
> Ahmeds hovedstød, hvor han dog bliver dømt
> offside.

Kunne måske godt have taget den første, men eftersom at det er en afrettet bold er den meget svær at forudse.
>
> Kolja - 8
> Godt med offensivt i dag. Ikke så sikker defensivt
> som i Parken, men stadig en acceptabel præstation

Enig
> Klimpl - 8
> Lidt usikkerhedsmomenter, men stadig en god
> præstation af vores nye forsvarsklippe.

9 - Synes han har utrolig mange clearings og leder forsvaret godt

> Troest - 7
> Mindre god kamp af Troest i dag. Har nogle dumme
> clearinger af og til.

Delvis enig. Kunne godt få 8
> CP - 10
> Banens bedste i dag. Sikker defensivt, og dejligt
> kombinationsspil med Simon i det offensive,
> krydret med nogle gode indlæg. Kanonindkøb af
> Ørgaard!!

Uenig. Randers kommer forbi en del gange i hans side, og ikke altid lige god kvalitet i indlæggene, men ellers spiller han en god kamp. 8

> Danny - 7
> Stadig ikke helt oppe i gear, men synes dog han
> kæmper for det i dag.
Enig. Claus Madsen er bare et niveau over ham lige pt.

> Simon - 9
> Dejlig udfordrende, med lækre driblinger, plus et
> flot mål

Enig
> Femi - 8
> Ikke hans bedste kamp, men dog sikrer hans utrolig
> høje bundniveau at han stadig leverer en
> acceptabel præstation
Femi ligger ektremt dårligt ud i første halvleg(mange dumme boldtab), men spiller til gengæld rigtig godt i anden halvleg. 5-6 i første halvleg. 9 i anden
> Thyge - 8
> Anonym de første 40 minutter, men får derefter
> lavet et flot mål. Bedre i anden halvleg end i
> første, hvilket nok især skyldes vores totale
> dominans
Enig
> Dadu - 7
> Uff hvor nogle afbrændere. Arbejder som sædvanlig
> stenhårdt, hvilket er dejligt at se på. Dog er mål
> endnu bedre at se på, så det kan ikke blive til
> mere end en 7'er.
Enig
> Frank - 9
> Kommer til en masse chancer, og scorer på en af
> dem til det vigtige 3-2 resultat.

Synes ikke han kommer frem til så meget som Dadu, men målet gør at jeg er enig i karakteren
> CM - 9
> Dejligt at se CM tilbage. Udfordrer godt og et
> lækkert oplæg til Frankes kasse.
Enig, og hvis han havde spillet hele kampen havde han fået 13 med det spil!!
> Udenfor bedømmelse:
> CO og Røll

mrjelle

Re: Fantastisk comeback

Indlæg af mrjelle »

Ja det er en fornøjelse at se dem spille i dag. Da vi scorede til 1-2 sad og med fornemmelsen at vi ville vinde. Flot præstation og meget fortjent vi havde vel chancer til at score dobbelt så mange mål.

Og lige en anden ting hvor blev straffesparket af da Kevin Ellegård fældede Danny? Uha uha den så stor ud fra hvor jeg sad.

levis

Nordea/fans

Indlæg af levis »

Hvad siger i til ASA i dag? Jeg er stadig hæs, men syntes ikke helt der var så mange der sang med som man kunne håbe. Er jeg forkert på den eller?

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Jesper BW1100 Skrev:
> Dejlig moral gutterne viser ved at komme fra 0-2
> til 3-2, godt hjulpet af en fantastisk
> hjemmebane.
> Tid til at uddele karakterer til gutterne:
>
> Raska - 8
> Prisgivet ved de 2 kasser. Ellers ikke sat på de
> store opgaver. Hiver dog en klasseredning frem på
> Ahmeds hovedstød, hvor han dog bliver dømt
> offside.

Efter aftale har jeg ingen kommentar.

>
> Kolja - 8
> Godt med offensivt i dag. Ikke så sikker defensivt
> som i Parken, men stadig en acceptabel præstation

Mener han var i den gode ende af en middelkarakter. Var god i sine tilbageløb og fremad banen.

>
> Klimpl - 8
> Lidt usikkerhedsmomenter, men stadig en god
> præstation af vores nye forsvarsklippe.

Han var både ekstrem rutineret og meget selvstændig i sin præstation så et 11-tal. Fuldstændig uenig i dit 8-tal.. Han var hel fantastisk, sikker, utrolig forudseende og deltog som en ekstra midtbanespiller. Han er simpelthen det bedste indkøb FCM til dato har gjort. Han bliver bedre og bedre hver eneste kamp.

>
> Troest - 7
> Mindre god kamp af Troest i dag. Har nogle dumme
> clearinger af og til.

8-tal spillede sikkert, og valgte altid de sikre løsninger, samt var han god i hovedspillet.

>
> CP - 10
> Banens bedste i dag. Sikker defensivt, og dejligt
> kombinationsspil med Simon i det offensive,
> krydret med nogle gode indlæg. Kanonindkøb af
> Ørgaard!!

CP vil jeg give 8. Han spillede ok, figthede som han plejer, men han viste ikke meget på egen hånd.

>
> Danny - 7
> Stadig ikke helt oppe i gear, men synes dog han
> kæmper for det i dag.

Enig.

>
> Simon - 9
> Dejlig udfordrende, med lækre driblinger, plus et
> flot mål

Uenig. 11 tal. Ekstrem udfordrende, kæmpede som en besat, vandt ekstrem mange 2. bolde, og var meget vigtig både for vores opbyggende spil, og i det direkte angreb. Han skabte masser plads til vores angriber i boksen. Ham og Kimpl var de bedste på banen.

>
> Femi - 8
> Ikke hans bedste kamp, men dog sikrer hans utrolig
> høje bundniveau at han stadig leverer en
> acceptabel præstation

Næsten enig vil give ham et 9-tal. Han har et højt bund niveau, som sikkert også kan have noget at gøre med, at han er træt efter han har været ude på en 15-timers flyvetur. Alligevel vandt ham mange 2. bolde og var stadig et vigtigt omdrejningspunkt for at vende spiller og ” rydde op” nede i forsvaret.

>
> Thyge - 8
> Anonym de første 40 minutter, men får derefter
> lavet et flot mål. Bedre i anden halvleg end i
> første, hvilket nok især skyldes vores totale
> dominans

9 tal. Meget vigtig og energisk. Vandt flere dueller på midtbanen, men han går selv for lidt på mål, og aflevere i stedet til sine medspiller for ofte, så et godt opbygget angreb løber ud i sandet. Han kan så meget, så derfor skal han også gå mere selv.

>
> Dadu - 7
> Uff hvor nogle afbrændere. Arbejder som sædvanlig
> stenhårdt, hvilket er dejligt at se på. Dog er mål
> endnu bedre at se på, så det kan ikke blive til
> mere end en 7'er.

Efter aftale har jeg ingen kommentar.

>
> Frank - 9
> Kommer til en masse chancer, og scorer på en af
> dem til det vigtige 3-2 resultat.

Enig. Bort set fra jeg ikke mindes at han kommer til masser chancer. I stedet mener jeg, at han var utrolig skarp da chancen bød sig.

>
> CM - 9
> Dejligt at se CM tilbage. Udfordrer godt og et
> lækkert oplæg til Frankes kasse.

Enig. Altid en fornøjelse at se CM. Arbejdsom, kreativ, hurtig og målsøgende.

>
> Udenfor bedømmelse:
> CO og Røll

7- tal. CO viste ikke meget. Han havde en enkelt chance for en friløber, men blev sparket ned da han var i gang med at løbe forbi RFC-forsvarsspilleren. Og selvom CO var sidste mand, så blev der ikke givet kort til RFC. I hvert fald optakt til en chance, som Speedy med stor sandsynlighed ville have scoret på, hvis han kunne få lov at fortsætte sit løb mod mål fra venstre kanten.

7 tal til Røll. Ok i lufteduellerne og tog sig godt af de defensive pligter da vi var kommet på 3 – 2.

Jon Damsgaard

Karakterer ASA

Indlæg af Jon Damsgaard »

Jeg vil begynde på noget nyt, folk er gode til at give spillerne karaktere, men jeg vil som CAPO give ASA karaktere!

Lad og bruge den gode gamle skala som alle er med på 03-13!

Dagens kamp er til et enten 7 eller 8

Det kan altså ikke passe at drengene skal spille sambabold og være foran 2-0 eller 15 min før folk begynder at synge, klappe og hoppe igennem!!!

Jeg synes helt ærligt stemingen stank indtil udligningen! - Ja i læste rigtig, selv efter vi score til 1-2.

Det kan heller ikke passe at kun venstreside og midten af ASA gider deltage i stemning, det er satme sløjt til højre! (set fra min side)

Grunden til at stemning er til et 8 tal er gutterne til venstre som synger sammenlagt 85 min. samt midten kommer godt med!

Også har jeg et lille opråb, når vi køre div. sange så sørg for at få armene med!!!

Arbejd videre mine damer og herre, så skal det nok komme!

/Damsgaard - CAPO

Besvar