Truppen er udtaget!

Om FC Midtjylland og Black Wolves
jakob88

Truppen er udtaget!

Indlæg af jakob88 »

Desværre har ER valgt at stille med stærkeste opstilling. Jeg ville ellers gerne have set spillere som, Rasmus Hansen, Martin Jungbloot og Marc Møller deltage i kampen mod Horsens
Senest rettet af jakob88 20. apr 2005, 17:42, rettet i alt 1 gang.

jakob88

Re: Truppen er udtaget!

Indlæg af jakob88 »

hovsa...

Her er truppen...

Erik Rasmussen har de 15 mand klar, der vil bringe os til Parken

1 Anders Rasmussen Målmand
4 Thomas Rathe
5 Thomas Frandsen
9 Rasmus Daugaard
10 Michael Hansen
11 Razak Pimpong
12 Jesper Mikkelsen
15 Nicolai Jørgensen
17 Kwadwo Poku
19 Leon Jessen
21 Mikkel Thygesen
23 Frank Kristensen
24 Dennis Sørensen
25 Lasse Heinze Målmand
31 Ulrik Lindkvist
32 Kristian Bak Nielsen

Portene åbner kl. 17:30 og kampen starter kl.19:00

Velkommen på SAS Arena i aften.

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Det er latterligt og stille med det stærkestehold!!

Denis Egebæk

Indlæg af Denis Egebæk »

Jeg synes personligt at det er endnu mere latterligt at komme med sådan et indlæg uden at begrunde hvorfor du synes det er latterligt.

Klauzito

Indlæg af Klauzito »

Det synes jeg ikke!
For det første har vi altså stadig en rekord på SAS Arena som da virkelig ikke må ryge mod et 1. div hold og samtidig er det en mulighed for at få gang i sammenspillet, der har jo været en del skadet.

Claus J

Indlæg af Claus J »

kan ikke være mere enig, hvad ville der ske hvis et ungt og uerfarent hold pludselig kommer bagud 2-0 hvad kan der så ikke ske oppe i hovederne på spillerne?? Nej lad os ikke tage chancer, men stille med stærkest muligt hold.

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Ja nu er vi endelig ved at få sammentømret det hold, som skal føre os langt i de næste kampe, så skal det da ikke smadres af at vi har vundet stort i den første kamp !

Derimod er der jo nok alligevel basis for at spare lidt på spillerne - Ds spillerne er ikke gode nok endnu, og skal nok få deres debut snart ( jeg glæder mig da til at se nogle af ovennævnte spillere )

Jan

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Jeg er også helt enig i at det ville være dumt ikke at stille stærkest, det er næmmerlig vigtigt at spillerne bliver så godt sammenspillede som muligt - så vi kan blive i toppen, og nå ud i europa og spille..
Og rekorden på hjemmebane, holder sæsonen ud - Det har jeg sku bestemt mig for!! ;o)

Mvh.Thomas - Som tager i parken om ca. 1 time for at se på faciliteterne, kampen og for at finde ud af hvem vi kommer til at møde.. ;o)
God Kamp på SAS Arena, Hvor jeg meget hellere ville være..

Thomas KBH..

Besvar