Vi skal da klart have alle de danske hold videre. Ikke fordi jeg ønsker noget godt for FCK, men reelt er de måske med til at spille FCM ud i europa i de følgende sæsoner.
Længere ned i tråden kan jeg se, at der er en, der siger, at disse turneringer ikke har hans interesse, men mon ikke han gerne ser FCM mod Liverpool, Roma eller et helt tredje storhold i fremtiden.
Jeg ønsker alt godt for FCM, og det indebærer altså også en FCK sejr idag. Israel ligger to pladser over Danmark, og taber altså terræn i aften.
Endelig kan jeg sige, at der var andre gode nyheder i forhold til Danmarks placering på den europæiske rangliste.
Et godt serbisk hold blev smidt ud, (Serbien ligger lige over Danmark) og et hold fra Bulgarien blev slået ud af de finske mestre. (Bulgarien ligger noget over os)
Noget tyder altså på, at vi ikke skal undervurdere finske Haka.
Beitar - FCK
-
Jakob Jensen
Re: Beitar - FCK
Anslået via forlydner fra klubben, så tjente OB omkring 5 mio kroner på gruppespillet. Så det kan variere rigtig meget, for en attraktiv tysk modstander, kan alene i TV og tilskuere indtægter indbringe dette beløb.
Hvorimod Italien ikke længere betaler de helt store penge for tv rettigheder, og danske klubber ikke er det store i hverken Frankrig eller Spanien. Det skal helst være engelsk eller tysk, for at der er penge i det.
Venlig hilsen
Jakob Jensen
Hvorimod Italien ikke længere betaler de helt store penge for tv rettigheder, og danske klubber ikke er det store i hverken Frankrig eller Spanien. Det skal helst være engelsk eller tysk, for at der er penge i det.
Venlig hilsen
Jakob Jensen
-
Kent
Skadesproblemer i FCK
Den smalle trup begynder at kræve sine ofre.
"Derfor ventes Gravgaard at sidde over i weekendens kamp sammen med Rasmus Würz, Jesper Grønkjær, Marcus Allbäck, Niclas Jensen og Ailton Almeida." http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.p ... 57891.html
Det er altså en hel del spillere, der skal sidde over. Forhåbentlig er det mindst lige så skidt for dem, om 1 uge
"Derfor ventes Gravgaard at sidde over i weekendens kamp sammen med Rasmus Würz, Jesper Grønkjær, Marcus Allbäck, Niclas Jensen og Ailton Almeida." http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.p ... 57891.html
Det er altså en hel del spillere, der skal sidde over. Forhåbentlig er det mindst lige så skidt for dem, om 1 uge
-
Kostas
Re: Skadesproblemer i FCK
Ja mon ikke de sparer en masse spillere for at komme i gruppespillet. De 3-6 point i ligaen kan de nok leve uden...
Vi har da lov at håbe
mvh
Kostas
Gratis Superliga tipskonkurrence på www.ugenstipper.com
Vind signeret Liverpool FC trøje eller en del af de 10.000 bonus kroner
Vi har da lov at håbe
mvh
Kostas
Gratis Superliga tipskonkurrence på www.ugenstipper.com
Vind signeret Liverpool FC trøje eller en del af de 10.000 bonus kroner