Ånden på SAS Arena...
-
YahooSeeker [Bot]
Ånden på SAS Arena...
Vi skal passe på vi ikke mister Ånden på SAS Arena nu når Horsens kommer... Jeg synes vi skal beholde den gode statistik og den gode ånd på SAS Arena derfor synes jeg det er på en eller anden måde lidt farligt at spille med reserverne.. :S Horsens er aligevel et okay hold... Man kunne tage et par enkelte reserve spillere med, sådan kampen er sikret sammen med SAS ARENAS ÅND ..
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 19. apr 2005, 07:48, rettet i alt 1 gang.
-
DamZe
Re: Ånden på SAS Arena...
kunne ikke være mere enig, nu går vi altså for at rekorden, "for flest kampe på hjemmebane uden nederlag", skal til midtjylland, lad os endelig ikke spilde vores forsøg på horsens!
-
Jean / BW# 1238
I rekordforsøget tæller hjemmekampe i landspokalturneringen ikke. Vi har indtil nu spillet 20 hjemmekampe i træk, hvor vi er ubesejret. Rekorden er 26 som AGF og FCK har...
-
Crasher
Jamen hvis det virkelig er rigtigt Jean, så mener jeg helt bestemt at vi skal nedprioritere den kamp og stille med et reservehold.... Sådan ser man de største hold i de store ligaer gøre, for at komme så langt som muligt i flest mulige turneringer! Så ved jeg godt snakken vil køre i krogene bagefter, om at vi tabte til Horsens på hjemmebane (hvis det virkelig skulle vise sig at blive tilfældet med vores glimrende, sultne reserver), men hvad rager det os? Jeg ser det udelukkende som en rigtig fornuftig disposition, hvis vi formår at komme ubesværet til finalen, og holde os i top3 (og med gode muligheder for at drille de 2 i front - som jo kan risikere at spænde ben for hinanden senere hen på foråret)
Men hvad siger folk, hvad er vigtigst, stastitikker eller professionalisme?
Mener folk at spillere på dette niveau uden modifikationer bør kunne klare 2 kampe pr. uge - på trods af skadessituationen?
/Kasper Madsen
Men hvad siger folk, hvad er vigtigst, stastitikker eller professionalisme?
Mener folk at spillere på dette niveau uden modifikationer bør kunne klare 2 kampe pr. uge - på trods af skadessituationen?
/Kasper Madsen
-
Claus J
Jeg mener IKKE at vi skal stille med reserve hold, se bare hvordan det gik Real Madrid, da de var "sikre" på at gå videre i pokalen.
-
Crasher
Re: Ånden på SAS Arena... (OT)
Ja, men nu er og bliver Real Madrid jo også - Real Madrid..... De burde se lidt op til Barca, the dream team of all times... 
/Kasper Madsen
/Kasper Madsen
-
jakob88
Hvis Horsen vinder, så kan de jo juble over at have slået en DS hold...... Hvor fedt er det..... Jeg ville ikke kalde det for et "rigtigt" nederlag, men trods alt skal vi huske at Horsens også har meldt ud at de vil spille med reserver
-
Peter Ross
I følge Horsens Folkeblad vil ACH også stille med nogle reserver, da Kent Nielsen godt ved de er færdige i Pokalturneringen, så Mads Rieper og et par andre stykker bliver sparet, da de render rundt med lidt småskader.
Så jeg tror også godt vi kan forvente et par reserver på onsdag. F.eks. Rasmus Hansen, Poku, Femi, Marc Møller og Nick Ragus. Men det er kun et gæt
Edit: Og vigtigst af alt: Elgen aka. Bomberen aka. Martin Jungbloot
Peter Ross - Tillykke til Pernille...
Så jeg tror også godt vi kan forvente et par reserver på onsdag. F.eks. Rasmus Hansen, Poku, Femi, Marc Møller og Nick Ragus. Men det er kun et gæt
Edit: Og vigtigst af alt: Elgen aka. Bomberen aka. Martin Jungbloot
Peter Ross - Tillykke til Pernille...
-
Morten Odense
Jeg tror godt de kan prøve et par af de unge, og så stadig holde fast i stammen på holdet.
Som Peter Ross skriver lyder som om at Martin Jungbloot ( er det rigtig stavet) lyder som en spændende spiller. Ham Peter plejer jo at kunne sit kram.
Morten FCM
Som Peter Ross skriver lyder som om at Martin Jungbloot ( er det rigtig stavet) lyder som en spændende spiller. Ham Peter plejer jo at kunne sit kram.
Morten FCM
-
Peter Ross
Jungbloot har i hvertfald flere gange vist sit værd på Danmarksserie-holdet. Han kan putte bolden ind på mindste chancer, hvilket jo lige netop er noget af det vi har manglet.
Senest beviste han det i fredags, da han lossede bolden i kassen med knæet fra 7 meters afstand. Men okay, det var også Amin Jensen som var på kassen.
Peter Ross - 'Bloot, du skal ikke skuffe, hvis du kommer ind, for så står jeg sgu til prygl herinde
Senest beviste han det i fredags, da han lossede bolden i kassen med knæet fra 7 meters afstand. Men okay, det var også Amin Jensen som var på kassen.
Peter Ross - 'Bloot, du skal ikke skuffe, hvis du kommer ind, for så står jeg sgu til prygl herinde
-
mancitydk
Min mening er nu: At jeg vil hellere miste stadionrekorden til et hold fra Horsens som vi vel egentligt allerede har ekspederet ud ikke? Vi skal jo lige huske, at GF som vi har på søndag altid spænder ben for os.... vuil sgu hellere slå dem, og det virker på mig som om stadionrekorden er ved at sætte sig på gutterne. de spiller ikke så frigjort længere. Ligesom om de er bange for at tabe og så hellere vil fedte en 0-0 hjem.
Men det er bare min mening.
Men det er bare min mening.
-
BW # 163
F**K ånden på SAS-arena. Småskadede spillere, og spillere i risiko for karantæne til finalen skal spares. Alle andre giver den 100%. Vi taber ikke med 4+ til Horsens - selv med 2. geled. Der er mange der vil have godt af lidt kamptræning, mens andre har brug for hvile....
Men vi skal selvf. stadig gå til opgaven med 100% seriøsitet og den rette indstilling. Vi er endnu ikke i finalen...
BW # 163
Men vi skal selvf. stadig gå til opgaven med 100% seriøsitet og den rette indstilling. Vi er endnu ikke i finalen...
BW # 163
-
Jean / BW# 1238
Crasher skrev:
-------------------------------------------------------
> Jamen hvis det virkelig er rigtigt Jean,
Jamen det er det...
Jeg har spurgt DBU. Rekorden på 26 kampe gælder Superligakampe. Vi vil altså stadigvæk ha' mulighed for rekord, men vi vil ikke være ubesejret mere.
> så mener
> jeg helt bestemt at vi skal nedprioritere den kamp
> og stille med et reservehold....
Det mener jeg osse. Specielt efter at ha' læst at AC Horsens stiller med et "reserve"-hold.
Kilde: http://kortlink.dk/r9h
> Jamen hvis det virkelig er rigtigt Jean,
Jamen det er det...
Jeg har spurgt DBU. Rekorden på 26 kampe gælder Superligakampe. Vi vil altså stadigvæk ha' mulighed for rekord, men vi vil ikke være ubesejret mere.
> så mener
> jeg helt bestemt at vi skal nedprioritere den kamp
> og stille med et reservehold....
Det mener jeg osse. Specielt efter at ha' læst at AC Horsens stiller med et "reserve"-hold.
Kilde: http://kortlink.dk/r9h
-
Crasher
Ja det kunne der faktisk godt være noget om... Heller vinde 2 og tabe 1 hjemme end spille 3 uafgjort 
/Kasper Madsen
/Kasper Madsen
-
Alto
mancitydk skrev:
> og det virker på mig som om stadionrekorden er ved
> at sætte sig på gutterne. de spiller ikke så
> frigjort længere. Ligesom om de er bange for at
> tabe og så hellere vil fedte en 0-0 hjem.
>
Det er så rigtigt, som det er sagt. Især mod Silkeborg var det helt galt, og det er jo ærgeligt, for modstanderne kommer jo til SAS-arena med kæmpe respekt.
Selvom det er en kætterisk tanke, så strejfede det jo en, at de måske ville have helt godt af et hjemmebane-nedeerlag, så de kunne spille frit igen.
Jeg håber virkelig, at spillerne løsner håndbremsen mod AGF, og spiller med fuld risiko. Det ville være tiltrængt, og nøgtern set er det jo også naturligt.Vi er jo et klart bedre hold end AGF for øjeblikket.
> og det virker på mig som om stadionrekorden er ved
> at sætte sig på gutterne. de spiller ikke så
> frigjort længere. Ligesom om de er bange for at
> tabe og så hellere vil fedte en 0-0 hjem.
>
Det er så rigtigt, som det er sagt. Især mod Silkeborg var det helt galt, og det er jo ærgeligt, for modstanderne kommer jo til SAS-arena med kæmpe respekt.
Selvom det er en kætterisk tanke, så strejfede det jo en, at de måske ville have helt godt af et hjemmebane-nedeerlag, så de kunne spille frit igen.
Jeg håber virkelig, at spillerne løsner håndbremsen mod AGF, og spiller med fuld risiko. Det ville være tiltrængt, og nøgtern set er det jo også naturligt.Vi er jo et klart bedre hold end AGF for øjeblikket.