landsholdet til sas-arena

Om FC Midtjylland og Black Wolves
nybo

landsholdet til sas-arena

Indlæg af nybo »

http://borsen.dk/sport/nyhed/110762/

hej vil bare hører om der er nogen der ved om SAS-arena ligger længere væk end 250 km fra Hovesdstaden..

og hvordan det ser ud for Aarhus, odense i den sammenhæng..

måske kan vi landsholdet til herninng kunne være fedt...
selfølgelig må man regne med at Aalborg også byder ind på 1 kamp eller 2
Senest rettet af nybo 14. jun 2007, 21:49, rettet i alt 1 gang.

YahooSeeker [Bot]

Re: landsholdet til sas-arena

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Den første kamp bliver nu nok spillet i Århus, da DBU suspenderede salget af billetter til næste hjemmekamp ved 18.000 billetter.

Kun Århus kan være med her. Men ellers må man nok regne med, at Århus får de fleste kampe - simpelthen pga. kapasiteten.

Aalborg er nok også i spil, da det er hjemmebane for U-21 holdet, mens SAS-Arena også er et godt bud med de fremragende fasiliteter..

I øvrigt kan jeg se, at den ene kamp skal spilles uden tilskuere, men det hører vi nok nærmere om kl. 14.00 til pressemødet.

Men jeg må indrømme, at jeg syntes det er en meget hård dom det her. Havde kun regnet med 2 kampe, og det var også hvad man kunne forstå på Jim Stjerne Hansen, som trods alt er næstformand i den komité.

/Jesper

Kent

Indlæg af Kent »

Der er omkring 150 km fra Odense til Kbh, Århus er længere væk.

Der er nok ingen tvivl om, at det bliver Århus, der får kampene. De har den største kapacitet og har prøvet det før.
SAS-arena er simpelthen for lille - der kan jo ikke være andet end knap 10.000 til internationale kampe, hvis man vel og mærke smider sæder på Nordea og udebane.

Men er det fugleflugt eller vejnettet, der tæller?

Husum

Indlæg af Husum »

Jeg tænker lidt på hvordan de 250 km skal udregnes. Det er jo ikke noget problem hvis det er via vejnettet men hvis det er i en lige linje (fugleflugtslinje) så begynder Århus også at være problematisk. Så begynder man at skulle helt op til Ålborg eller ud til SAS arena.

Det er da desuden utrolig heldig at der bliver kampen mod Liechtenstein man skal spille uden tilskuere.

BW#2264

Landsholdet IKKE til SAS arena

Indlæg af BW#2264 »

http://www.bolddk.com/nyt/?vis=69559

Det ser ud til at kampene kunne blive spillet i Esbjerg.
Det er vel den eneste mulighed inden for landets grænser hvis oplysningerne der stemmer...

Og kunne man forestille sig at DBU lejede sig ind et sted i Sverige (not likely), Norge eller Tyskland??? Jeg tvivler - og det ville nok også være små-dumt for tilskuertallet.

Kent

Indlæg af Kent »

Ja, hvis de regner fugleflugt, så kan du stort set ikke spille andre steder end Esbjerg.
Og hor er udgangspunktet? Er det centrum af Kbh eller Parken?

Kent

DBU appellerer

Indlæg af Kent »

Det er fugleflugt, men DBU appellerer: http://www.dbu.dk/news/newsShow.aspx?id=239382

YahooSeeker [Bot]

Esbjerg melder klar til at tage imod landsholdet.. Link kan findes på bold.dk..

De kan dog kun have 5.500 tilskuere til Internationale kampe, og så kan vi sgu lige så godt lade være med at spille der!!

Kun til den første kamp kan det vel lige accepteres at vi spiller der, da der alligevel ikke er tilskuere på.

/Jesper

Hoffmann

Re: landsholdet til Hamborg?

Indlæg af Hoffmann »

http://ekstrabladet.dk/sport/landsholds ... 307011.ece

Hvor mange kunne tænkes at tage turen til Hamburg til kampen mod spanien?

For os jyder er det jo næsten lige så nemt at køre derned som at skulle i parken..

nybo

Indlæg af nybo »

jeg vil med glæde tage til hamborg of se den kamp.. det er jo ligeså langt til kbh.

så fint med mig.. og det er motorvej det meste af vejen.

nybo

Indlæg af nybo »

jeg vil med glæde tage til hamborg of se den kamp.. det er jo ligeså langt til kbh.

så fint med mig.. og det er motorvej det meste af vejen.

YahooSeeker [Bot]

JSJ_ Skrev:
-------------------------------------------------------
> Esbjerg melder klar til at tage imod landsholdet..
> Link kan findes på bold.dk..
>
> De kan dog kun have 5.500 tilskuere til
> Internationale kampe, og så kan vi sgu lige så
> godt lade være med at spille der!!
>
> Kun til den første kamp kan det vel lige
> accepteres at vi spiller der, da der alligevel
> ikke er tilskuere på.
>
> /Jesper

Det bliver jo aldrig i verden Esbjerg med det stadion de har. En kamp imod spanien i hamburg ville da trække langt over 5.500 tilskurer. Og tror bestemt heller ikke hamborg er specielt dyr at leje i forhold til så mange andre.

Men dagens klart bedste nyhed er da at det kommer til at koste Don Ø og parken 25 mil.

http://www.bolddk.com/nyt/?vis=69564

mrjelle

Indlæg af mrjelle »

Personligt syns jeg Det lyder som en kanon ide med Hamborg. Specielt hvis Danmark vinder de næste 2 kampe så de stadig er med i kampen om EM billetter. Så tror jeg bestemt Hamborg ville kunne trække rigtig mange danskere.

BWMØ

Indlæg af BWMØ »

Hmmm, nu er de 25 mio. jo ikke penge, som Don Ø og Parken skal af med.....

Noe

Indlæg af Noe »

BWMØ Skrev:
-------------------------------------------------------
> Hmmm, nu er de 25 mio. jo ikke penge, som Don Ø og
> Parken skal af med.....

Parken tjener 108 kroner pr. tilskuer til landskampe, så jo; der er heldigvis en økonomisk øretæve til Don Ø.

/Noe

Besvar