Viborg-FCM Live
-
Altoriso
Re: Viborg-FCM Live jahh....
viborg skiftede Paul Obifule ind og lige efter havde han en pæn stor chance
Man kunne dog håbe på at Viborg spillerne er ved at være lidt trætte
Røll kommer ind i stedet for Salami, som har gjort det godt idag med mange gode driblinger og afleveringer ( også nogle hvor han måske lige fik rodet sig ind i lidt for meget.. )
Man kunne dog håbe på at Viborg spillerne er ved at være lidt trætte
Røll kommer ind i stedet for Salami, som har gjort det godt idag med mange gode driblinger og afleveringer ( også nogle hvor han måske lige fik rodet sig ind i lidt for meget.. )
-
Altoriso
Madsen burde faktisk lige have lukket og slukket men skød lige over desværre
-
Denis Egebæk
Re: 4 point til stregen...
Viborgs resterende kampe: Esbjerg (u), FCK (h), OB (u) og FCN (h)
Vejles sidste fire kampe: FCN (u), FCM (h), Horsens (u) og FCK (h)
Så det kan lade sig gøre for Vejle. Man har vel lov at håbe
Vejles sidste fire kampe: FCN (u), FCM (h), Horsens (u) og FCK (h)
Så det kan lade sig gøre for Vejle. Man har vel lov at håbe
-
Altoriso
Puha der var Viborg meget tæt på !!
Bolden mistes helt nede ved deres felt, kontraen føres op og de er meget, meget tæt på at få den skovlet ind , men vi fik den til hjørne
De presser på nu...
Men vi får et frispark på deres havldel
Chris Poulsen får kort
Nu har de 2 mænd i karantæne på søndag
Bolden mistes helt nede ved deres felt, kontraen føres op og de er meget, meget tæt på at få den skovlet ind , men vi fik den til hjørne
De presser på nu...
Men vi får et frispark på deres havldel
Chris Poulsen får kort
Nu har de 2 mænd i karantæne på søndag
-
Altoriso
Re: Viborg-FCM Live SEJR !!!
Den holdt heldigvis hjem og sejren var nu ganske fortjent !!
-
Altoriso
Og Vejle har faktisk også en bedre målscore end Viborg, så jo det kan lade sig gøre 
-
Hausser
Men point mod os skal de satme ikke have, så de har kun 3 kampe til at gøre det i.
-
Claus J
Viborg-FCM SLUT
Som jeg så kampen:
Det er Femi der får den første advarsel, for at sparke bolden væk efter det frispark Salami laver. Det er jeg 99,9% sikker på.
Raska står en glimrende kamp med mange sikre indgreb, holder han det niveau bliver han en stor gevinst for holdet. (beklager jeg har bandet af ham og tvivlet på hans evner i tidligere kampe!)
Kommentatoren på fhernsynet lød til at være medlem af VFF, for pokker hvor han roste dem meget.
Spillet var rimeligt rodet, og vi spillede ikke en kamp jeg vil juble længe over, men vi fik 3 point, så skidt med spillet.
Det er Femi der får den første advarsel, for at sparke bolden væk efter det frispark Salami laver. Det er jeg 99,9% sikker på.
Raska står en glimrende kamp med mange sikre indgreb, holder han det niveau bliver han en stor gevinst for holdet. (beklager jeg har bandet af ham og tvivlet på hans evner i tidligere kampe!)
Kommentatoren på fhernsynet lød til at være medlem af VFF, for pokker hvor han roste dem meget.
Spillet var rimeligt rodet, og vi spillede ikke en kamp jeg vil juble længe over, men vi fik 3 point, så skidt med spillet.
-
Hausser
Re: Viborg-FCM SLUT
Jeg er enig i dine betragtninger, Femi begik det frispark som Salami fik kort på.
Og dejligt at se Raska præstere idag, han er klart blandt de bedste idag. Dog skal det også lige siges at dem han tar, dem skal han også ta, han var bare dejlig sikker hele kampen igennem.
Og dejligt at se Raska præstere idag, han er klart blandt de bedste idag. Dog skal det også lige siges at dem han tar, dem skal han også ta, han var bare dejlig sikker hele kampen igennem.
-
Claus J
Re: Viborg-FCM SLUT
Hausser Skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg er enig i dine betragtninger, Femi begik det
> frispark som Salami fik kort på.
Jeg siger ikke at Femi begår det frispark, det gør Salami. Men Femi sparker bolden væk da Viborg skal til at tage bolden og det får han kort for. Kig i dommerens sorte bog og jeg tror der står Femi ved første advarsel.
> Jeg er enig i dine betragtninger, Femi begik det
> frispark som Salami fik kort på.
Jeg siger ikke at Femi begår det frispark, det gør Salami. Men Femi sparker bolden væk da Viborg skal til at tage bolden og det får han kort for. Kig i dommerens sorte bog og jeg tror der står Femi ved første advarsel.
-
Aaes
Viborg - FCM (Set fra sponsor loungen)
Nu var jeg blevet inviteret på besøg i viborgs "fine" sponsor lounge, her kommet et kort resume af sjove episoder og hvordan kampen så ud derfra....
Morten Jensen snakker om Viborgs sæson, point of no return er da han siger, at han mener at FCM og Viborg faktisk har præcist det samme spillermateriale, så ingen skal tvivle om viborgs styrke næste år..
Alle de personer der er oppe og snakke bliver filmet med et håndholdt kamera, det lignede en rigtig dårlig hjemmevideo på tv'et...
Sponsor loungen ligger i en af ende tribunerne..
Man kunne tipse på resultatet, og kuponen skulle være afleveret INDEN 1. halvleg var SLUT !
FCM-supporters kunne høres LANGT bedre end viborg supportere selvom vi sad i viborg enden (sponsorene gjorde opmærksomt på dette)
Tre børn sad og gjorde grin af FCMs sange og siger at vi kopiere fra viborg, lige efter synger viborg en af FCK's trademark slagsange..
FCM har bolden nærmest hele tiden, Magnus Troest MOM efter min mening, han taber faktisk ikke en hovedstødsduel..
Raska gør det flot, viser flair og tør' stå med en anderledes stil end andre målmænd (så længe dette ikke koster er det vel bare sejt)
Alt i alt en rigtig dejlig dag, hvor der blev kæmpet over hele linjen, spillet var ikke prangende, men fuck det...
Morten Jensen snakker om Viborgs sæson, point of no return er da han siger, at han mener at FCM og Viborg faktisk har præcist det samme spillermateriale, så ingen skal tvivle om viborgs styrke næste år..
Alle de personer der er oppe og snakke bliver filmet med et håndholdt kamera, det lignede en rigtig dårlig hjemmevideo på tv'et...
Sponsor loungen ligger i en af ende tribunerne..
Man kunne tipse på resultatet, og kuponen skulle være afleveret INDEN 1. halvleg var SLUT !
FCM-supporters kunne høres LANGT bedre end viborg supportere selvom vi sad i viborg enden (sponsorene gjorde opmærksomt på dette)
Tre børn sad og gjorde grin af FCMs sange og siger at vi kopiere fra viborg, lige efter synger viborg en af FCK's trademark slagsange..
FCM har bolden nærmest hele tiden, Magnus Troest MOM efter min mening, han taber faktisk ikke en hovedstødsduel..
Raska gør det flot, viser flair og tør' stå med en anderledes stil end andre målmænd (så længe dette ikke koster er det vel bare sejt)
Alt i alt en rigtig dejlig dag, hvor der blev kæmpet over hele linjen, spillet var ikke prangende, men fuck det...
-
Ravnen
Re: Viborg - FCM (Set fra sponsor loungen)
Aaes Skrev:
> Morten Jensen snakker om Viborgs sæson, point of
> no return er da han siger, at han mener at FCM og
> Viborg faktisk har præcist det samme
> spillermateriale, så ingen skal tvivle om viborgs
> styrke næste år..
ROFL - præcist samme spillermateriale, han dagdrømmer vist på fuldtid
> Morten Jensen snakker om Viborgs sæson, point of
> no return er da han siger, at han mener at FCM og
> Viborg faktisk har præcist det samme